• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

بانوی موفق خرمدره ای پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی/ اشتغال زائی برای ۹ نفر با کارگاه خیاطی+ تصاویر

  • کد خبر : 56787
  • 16 دی 1395 - 13:21
بانوی موفق خرمدره ای پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی/ اشتغال زائی برای  ۹ نفر با کارگاه خیاطی+ تصاویر

فاطمه دودانگه بانوی موفق خرمدره ای در عرصه اقتصاد مقاومتی با راه اندازی کارگاه خیاطی که توانست برای ۹ نفر دیگر اشتغال زائی کند.

به گزارش نبض سحر، مدتی است که نظریه اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است. پرداحتن به این موضوع به دلایل مختلف امری مهم و ضروری است. از یک طرف دشمنان ملت ایران تلاش دارند تا نسبت به در هم ریختگی اقتصاد ایران اقدام کنند و از ناحیه اقتصاد، ضرباتی را به ملت شریف ایران اسلامی وارد کنند و از طرف دیگر مقاومت در اقتصاد نسخه ای کارساز برای عبور از این مرحله است.

تحقق اقتصاد مقاومتی صرفاً با مشارکت مردمی امکان پذیر است و برای بالا بردن مشارکت مردمی باید از هر نوع فعالیت اقتصادی مردمی استقبال کرد. فضایی باید بر کشور و جامعه حاکم گردد که همه مردم خودشان را مولد در اقتصاد و شریک در پیشرفت و مقاومت کشور حس کنند و بر آن ببالند. باید فضایی به وجود آید که مردم عادی هر فعالیت تولیدی را که خود را در آن توانمند می بینند، انجام دهند.

در همین راستا “فاطمه دودانگه” بانوی خرمدره ای با دریافت تسهیلات اشتغال زایی حوزه اقتصاد مقاومتی  راه اندازی کارگاه خیاطی در محل زندگی خود توانست  به طور مستقیم برای خود و  ۹ نفر دیگر  از زنان اشتغال زائی کند.

این بانوی موفق خرم دره ای در گفت و گو با نبض سحر گفت: من فعالیت  خود را ابتدا با دو چرخ خیاطی که داشتم شروع کردم و به فکر توسعه کار خود بودم و همچنین برای بانوان دیگری که بیکار بودند و دنبال شغل بودند بتوانم اشتغال زائی کنم.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان  ۱۰ میلیون وام دریاف کرده است گفت: با دریافت تسهیلات توانستم  تعداد چرخ های خیاطی را افزایش بدهم و بانوان دیگری را هم مسغول به کار کنم.

همسر وی هم در این زمینه گفت: بنده هم در کنار همسر خود کمک کار وی هستم و کارهای مربوط به خرید و تحویل لباس ها را انجام میدهم.

 

انتهای پیام/ تهیه گزارش  از حمداله مرادی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.