• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

المان شهدای گمنام در دهه فجر افتتاح می شود/ مرکز آتش نشانی شماره ۳ خرمدره ساخته می شود

  • کد خبر : 56979
  • 20 دی 1395 - 11:55
المان شهدای گمنام در دهه فجر افتتاح می شود/ مرکز آتش نشانی شماره ۳ خرمدره ساخته می شود

شهردار خرم دره گفت: تکمیل پروژه المان شهدای گمنام بسیار ضروری است و با توجه به قول هایی که داده بودیم تلاش میکنیم این المان در دهه فجر به بهره برداری برسد.

محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو  با نبض سحر  ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص پروژه های ناتمام شهرداری گفت:  در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری باید عرض بکنم که عمده پروژه هایی که در سطح شهر هست وبه چشم میخورد یکی بحث تکمیل  المان شهدای گمنام  که بسیار ضروری  است و با توجه به  قول هایی که داده بودیم تلاش میکنیم این المان در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی در خصوص المان شهدای گمنام خرم دره گفت: در رابطه با المان هایی که در شهرهای اطراف است، این المان مناسب تر است   وبا قول مساعدی که پیمانکار داده است  و پیشرفت فیزیکی دارد  ان شاالله برای دهه فجر آماده بهره برداری است.

شهردار خرمدره در خصوص پروژه ولیعصر گفت: موضوع پل ولیعصر برای شهر  بسیار ضروری و حیاتی هست،  برای اینکه دو  نقطه شهر و  خیابان شهید بهشتی و جمال الدین بهم متصل  و بار ترافیکی را در شهر  کم می کند، تلاش می کنیم با قول مساعدی که پیمانکار داده بود ما هم بر اساس آن  قول دادیم که افتتاح شود ، ان شاالله اردیبهشت یا خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

 

امیرلو گفت:  پروژه هایی دیگری هم  در بحث تعریض و در بحث آسفالت هست آنها هم تلاش میشود  عمدتا تا پایان  دوره چهارم  شورای شهر، انجام شود و پارک ولیعصر هم تقریبا نهایی شده وسایل بازی آن جا هم خریداری شده است .

وی با اشاره به کلنگ زنی ساخت مرکز آتش نشانی شماره ۳  گفت:  در بحث پروژه های عمرانی با مساعدت مدیریت بحران قرار است آتش نشانی شماره ۳  در خیابان  جانبازان غربی یا سید جمال الدین کلنگ زنی شود که  اعتبار آن هم  تقریبا آماده است  که با احداث این مرکز  قسمتی از شهر که فاقد حوزه آتش نشانی بود را پوشش داده شود.

شهردار خرمدره در خصوص انجام عملیات روکش آسفالت و له گیری  گفت:  روکش آسفالت باید در یک فصل عمرانی باشد که در حال حاضر کارخانه آسفالت تعطیل است  و ما فعلا برای لکه گیری از زنجان آسفالت می آوریم  و  عمدتا کار آسفالت  از ماه فروردین به بعد شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.