• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

راه اندازی ۲۷ واحد تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان خرم دره/ ۲۰۰ نفر صاحب شغل شده اند

  • کد خبر : 57060
  • 22 دی 1395 - 10:14
راه اندازی ۲۷ واحد تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان خرم دره/ ۲۰۰ نفر صاحب شغل شده اند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم دره گفت: از ابتدای سال جاری ۲۷ واحد تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان راه اندازی شده است و که برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

سرگرد عبداله فیروزی  در گفت و گو با نبض سحر در خصوص میزان پرداخت تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امسال برای متقاضیان  شهرستان خرم دره  تسهیلاتی بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان وام در قالب اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل معرفی شده است.
وی گفت با اشاره به میزان اشتغال زائی گفت:   از ابتدای سال جاری   ۲۷ واحد تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان راه اندازی شده است و که برای  ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم دره  در خصوص نحوه دریافت وام های اقتصاد مقاوتمی گفت: داشتن مهارت لازم یکی از شروط مهم اعطای وام به متقاضیان است، و  به متقاضیانی که بصورت تعاونی در راستای طرح های تولیدی اقدام کنند تسهیلات بیشتری پرداخت خواهد شد، شیوه ضمانت وام های اقتصاد مقاومتی نیز در سال جاری تسهیل شده و سند ملکی و پروانه کسب نیز برای ضمانت وام مورد قبول خواهند بود.

فیروزی گفت: در سال جاری وام های عرصه های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و  وام های صنایع تبدیلی با سود ۱۶ درصد پرداخت می شوند.

وی در تشریح عرصه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی مورد حمایت بسیج سازندگی گفت: در بخش اشتغالزایی طرح هایی نظیر پرورش دام  ، زنبور عسل، گیاهان دارویی، زعفران، قارچ، مرغ محلی، ماهی، بلدرچین، طرح ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی، در عرصه مشاغل خانگی طرح هایی نظیر خیاطی، قالیبافی و تولید ترشیجات و در بخش صنایع تبدیلی نیز طرح هایی نظیر صنایع تبدیلی خُرد و کوچک و دستگاه مکانیزه خشک کُن میوه‌ در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم دره گفت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقامتی و صنایع تبدیلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گام بلندی در زمینه اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد  است و متقاضیان دریافت تسهیلات  با مراجعه به بسیج سازندگی ناحیه خرم دره  از واگذاری وام های اقتصاد مقاومتی بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/ تهیه و تدوین گزارش از حمداله مرادی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.