• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

دولتمردان خیانت آمریکا در برجام را توجیه نکنند/دشمن اصلی ما آمریکاست

  • کد خبر : 57154
  • 24 دی 1395 - 14:24
دولتمردان خیانت آمریکا در برجام را توجیه نکنند/دشمن اصلی ما آمریکاست

امام جمعه خرم دره گفت: دولتمردان خیانت آمریکا در برجام را توجیه نکنند و سخنان آنها را به زبان نیاورند، هنوز برخی فکر می کنند مشکل گشای ما ارتباط و همکاری با آمریکاست ،اما بایستی توجه کنیم هرچقدر ما با آنها معاشرت داشته باشیم آنها با ما دوست نخواهند بود و آمریکا و کشورهای دنباله روی آن دشمن ما خواهند بود.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه هایی این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت رحلت آیت الله هاشمی  اظهار داشت:  عربستان خود را به آمریکا و انگلیس فروخته است ولی روزی فرا خواهد رسید که در خطرات سخت آمریکا آنها را حمایت نکند.
وی در بیانات خود به دولتمردان گفت: دولتمردان خیانت آمریکا در برجام را توجیه نکنند و سخنان آنها را به زبان نیاورند، هنوز برخی فکر می کنند مشکل گشای ما ارتباط و همکاری با آمریکاست ،اما بایستی توجه کنیم هرچقدر ما با آنها معاشرت داشته باشیم آنها با ما دوست نخواهند بود و آمریکا و کشورهای دنباله روی آن  دشمن ما خواهند بود.
خطیب نماز جمعه در ادامه از حماسه ی بزرگ و با شکوه ۱۹ دی که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی بود سخن گفت و مهمترین دستاورد قیام این روز را شناخت دشمن و شیعه، سمت و سوی دشمن و عمل کردن به هنگام دانست.
حسینی با اشاره به اینکه ایمان و معرفت دینی و قدرت های علمی و اقتصاد ملی را ارکان اقتدار نظام  خاطر نشان کرد : دشمن اصلی ما آمریکاست  و دشمن درونی ،بی اعتنایی، یاس و نا امیدی،ب ی نشاطی، سیاست های غلط  ، اختلافات درونی و رفتار های بد است.

وی در پایان از ایجاد قرار گاه فرهنگی در بیت امام جمعه خبر داد و آن را فاز جدید برای خدمت رسانی و انجام کار فرهنگی دانست  و افزود: هدف از این حرکت تصویب و نوشتن چند کاغذ نیست بلکه هدف انجام کار فرهنگی و اجرای آن در شهرستان است.

امام جمعه خرمدره در پایان از مردم  در آماده سازی  و تدوین دانشنامه شهرستان خرم دره خبر داد و از دانشمندان و اساتید و نخبگان شهرستان درخواست که در تهیه و تکمیل این دانشنامه همکاری نمایند  چرا که این کار پژوهشی و فرهنگی برای آیندگان رفاه،گسترش سرمایه گذاری در شهرستان و سند شهرستان را در پی خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=57154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.