• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

بیش از ۳هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است /برای رونق کسب و کار در منطقه تلاش شود

  • کد خبر : 57168
  • 25 دی 1395 - 9:03
بیش از ۳هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است /برای رونق کسب و کار در منطقه تلاش شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره از بازرسی سه هزار و ۵۶۴ واحد صنفی در ۹ ماه سال جاری در شهرستان خبر داد.

حجت محمدی در جلسه ستاد تنطیم بازار شهرستان خرم‌دره   ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکیدکرد: این مجاهد ربانی یار و یاور امام راحل و دایره المعارف انقلاب بود .

وی در ادامه جلسات ستاد تنظیم بازار را جلساتی مهم و کاربردی عنوان کرده و افزود : اعضا این ستاد می‌توانند با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نقش موثری در زمینه تنظیم بازارو امید بخشیدن به مردم ایفا کنند.

نماینده عالی دولت درشهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه از هم اکنون باید تمهیدات لازم درزمینه توزیع میوه و گوشت و مرغ منجمد درشهرستان در ایام پایانی سال اندیشیده شود، ابراز داشت: توزیع این قبیل کالاها می‌ تواند نقش موثری درجلوگیری ازافزایش قیمت کالاها و تنظیم بازاردرآستانه عید نوروز داشته باشد.

  محمدی با تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال، اظهارکرد: در برگزاری این نمایشگاه باید اصناف و تولید کنندگان داخل شهرستان در اولویت قرار گیرند و تلاش شود اجناس باکیفیت در آن عرضه شود.

وی گفت: برای رونق کسب و کار در منطقه باید تلاش شود زمینه رقابت اصناف و تولید کنندگان فراهم شود .

  محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، تصریح کرد: باید در ایام نزدیک به انتخابات اوضاع بازار رصد شود تا به مکانی برای جولان افراد سودجو تبدیل نشود.

  معاون فرماندار خرم‌دره بر ضرورت تهیه و ساماندهی مکانی برای سبزی فروشان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در شهری با جمعیت بیش از ۵۵ هزار نفر مکانی برای استقرار صنایع مزاحم در نظر گرفته نشده است.

جعفری با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با وظایف ذاتی خود آگاه هستند و نباید انجام امور را به گردن هم دیگر بیندازند تصریح کرد: فلسفه وجودی ستاد تنظیم بازار هماهنگی ستاد با دستگاههای مرتبط برای نظم بخشیدن به بازار است.

در ادامه این جلسه نیز   رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان،با بیان اینکه در ۹ ماه سال جاری ۳۵۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته است اظهار کرد: ۱۰۸۲ مورد از این بازرسی‌ها توسط بازرسین اداره و ۲۴۸۲ مورد نیز توسط اصناف انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های متشکله ۱۶۷ مورد و ارزش ریالی آنها بیش از ۳۵۲ میلیون ریال است گفت: تعداد شکایات واصله و بررسی شده نیز ۱۲۹ مورد بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم دره با بیان اینکه ۱۰۵۶ اخطار نیز به واحدهای بدون پروانه داده شده است، اظهار داشت: ۳۷ واحد صنفی نیز پلمپ شد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.