• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

کتاب شهید حاج رحمان بهرامی رونمائی می شود/مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 57173
  • 25 دی 1395 - 9:36
کتاب شهید حاج رحمان بهرامی رونمائی می شود/مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان برگزار می شود

در اولین سالگرد شهادت حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم دره از کتاب و تمبر وی رونمائی می شود.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای اسلام ، انقلاب ، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت:  امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است به برکت خون های پاک ریخته شده و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و برگزاری یادواره ها و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا به عنوان یک وظیفه ضروری است.
امام جمعه خرم دره شهدا را دارای ارزش و مقام بالایی نزد حداوند دانسته  و بیان داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی هستند وباید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه یادواره و در شان این شهید بزرگوار، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود مراسمی درشان این شهید بزرگوار درشهرستان برگزار شود.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار شهرستان خرم دره در این جلسه شهدای مدافع حرم را مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی دانست وگفت: شهدای مدافع حرم بادل کندن از خانواده و نثار جان خود اجازه نداند تکفیری ها و داعشی ها به اهداف شوم خود در سوریه و منطقه دست پیدا کنند.

محمدی برگزاری یادواره ی شهدای مدافع حرم را حرکتی ارزشمند برای ارج نهادن به حماسه آفرینی این رزمندگان دانست و به برگزاری با شکوه این مراسم در شهرستان تاکیدکرد.

در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد یادواره ی اولین شهید مدافع استان زنجان اعلام شد علاوه برنوحه خوانی و  مداحی ،پخش کلیپ ازشهدا و هماهنگی حضور و سخنرانی مسئولان کشوری در این یادواره ، ازتمبر یادبود و کتاب شهید حاج رمان بهرامی شهید مدافع حرم رونمایی خواهدشد.

شهرستان خرم دره ۱۱۵شهید والامقام ۳۰۰ جانباز و ۲۷آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اولین سالگرد شهادت حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم دره روز پنجشنبه۱۹ اسفندبا حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم ساعت ۱۵الی ۱۷بعد ازظهر در مسجد جامع شهرخرم دره برگزار می شود.

شهید رحمان بهرامی از پاسداران بازنشسته شهرستان خرمدره است که در ۸ سال دفاع مقدس رشادت های فراوانی در جبهه های کردستان از خود نشان داده است و در عملیات مستشاری در سوریه به خیل شهدا و دوستان خود پیوست.

شهید رحمان بهرامی

شهید رحمان بهرامی

تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۷) تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۸)

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.