• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

پیش‌بینی ۲ هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های ملی استان زنجان

  • کد خبر : 57262
  • 26 دی 1395 - 18:01

استاندار زنجان با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های ملی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های ملی استان زنجان پیش بینی شده است.

به گزارش نبض سحر, اسد‌اله درویش امیری امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه در مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه های ملی در استان زنجان ۲ هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان بوده است اظهار کرد: مدیران باید در هر ماه گزارشهای خود را اعلام کنند و مشخص کنند که چقدر از این میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای استان جذب شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه به آموزش و پرورش در بخش اعتبارات گفت: از این ۲ هزار و۶۴۵ میلیارد تومان ۱۹۳ میلیارد تومان مربوط به آموزش و پرورش به منظور تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام و غیره بوده که در سال گذشته وجود داشته و این ردیف یک ردیف جدیدی نیست.

استاندار زنجان به توسعه بخش‌های روستایی اشاره و ابراز کرد: باید از دولت به منظور توجه به این بخش تشکر کرد و غفلت‌هایی که تا بحال در این بخش شده توسط دولت فعلی جبران می‌شود و  ۲۴۸ میلیارد تومان هم برای بنیاد مسکن به منظور توسعه روستایی اختصاص داده شده است.

وی ابراز کرد: با این اعتبارات طرح‌های هادی، طرح بهسازی مسکن روستایی و مطالعه سطح بندی روستایی اجرا شده و هم از این اعتبارات برای کمک به مسکن گروه‌های کم درآمد مورد استفاده می‌شود.

استاندار زنجان افزود: کمک به مسکن گروه‌های کم درآمد علاوه بر اینکه در این بند آمده تسهیلات ویژه‌ای نیز توسط بانک مسکن با تصمیم هیئت وزیران منظور شده و تسهیلاتی که برای حوزه مسکن روستای داده می‌شود با درصد بهره تک رقمی و بسیار پایین بوده است.

وی گفت: مدیران بخش‌های مختلف از این سهمی که در اختیار دستگاههای ملی قرار گرفته تلاش کرده تا سهم استان را جذب کنند.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.