• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

تذکر کتبی مجمع نمایندگان استان زنجان به رئیس جمهور/ بیشترین رشد درآمد مالیاتی برای زنجان وضع شده است

  • کد خبر : 57324
  • 27 دی 1395 - 10:06
تذکر کتبی مجمع نمایندگان استان زنجان به رئیس جمهور/ بیشترین رشد درآمد مالیاتی برای زنجان وضع شده است

مجمع نمایندگان استان زنجان در تذکر کتبی به رئـیس جمهور در خصوص وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی سال ۹۶ استان زنجان خواستار بازبینی آن شدند.

به گزارش نبض سحر, مجمع نمایندگان استان زنجان در تذکر کتبی به رئـیس جمهور در خصوص وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی سال ۹۶ استان زنجان خواستار بازبینی آن شدند.

علی وقف چی و فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم، احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده،خاتمی نماینده مردم ماهنشان، عزیزی نماینده مردم ابهر و خرم دره پای این نامه را امضا کرده اند.

در این نامه مجمع نمایندگان استان زنجان ضمن اشاره به وضعیت ناعادلانه درآمد مالیاتی و در آمد عمومی استان زنجان، این موضوع را مغایر با شرایط کسب و کار مردم استان زنجان عنوان کرده اند.

در بخشی از این نامه آمده است؛خروج سرمایه گذاران از استان زنجان و فشار بر اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه و تولیدکنندگان از مضرات این موضوع محسوب می شود.

*جلسات مختلف برای بررسی موضوع برگزار شده است

علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی اظهار داشت: با سازمان مالیاتی کشور جلساتی در این زمینه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رشد درآمد مالیاتی نسبت به سال ۹۵ در خصوص استان زنجان وضع شده است، افزود: نمایندگان استان به این موضوع معترض بودند.

این نماینده با بیان اینکه با نمایندگان اصناف و اتحادیه طلافروشان جلساتی برگزار شد تا در حد توان بررسی و رفع نقص شود، تصریح کرد: به زودی نتایج این جلسات مشخص می شود.

وقف چی متوسط درآمد مالیاتی کشور را ۹٫۸ عنوان کرد و گفت: این در حالی است که این موضوع برای استان زنجان در بودجه ۲۸ درصد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان زنجان خواستار بازبینی در این زمینه هستند، تصریح کرد: نامه ای نیز به رئیس جمهور نوشته شده است.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.