• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان: ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم/ مدیران دستگاه های اجرایی مردم را با حقوق خود آشنا کنند

  • کد خبر : 57341
  • 27 دی 1395 - 11:57

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:ما نوکر نمی خواهیم و ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم همین اینکه به وظایف خودمان عمل کنیم کافی است.

سید بیوک موسوی امروز در آیین افتتاح و بهربرداری از ۳۰ تخت روانپزشکی  در مرکز درمانی شهید بهشتی زنجان علت ایجاد چنین مشکلاتی در کشور را عدم استفاده از مدیران توانا و دانا دانست و اظهار داشت: علت اینکه ما به این روز در عرصه‎های مختلف افتاده ایم این است که نگذاشته ایم داناها توانا بشوند و تواناهای ما دانا نبوده اند و افرادی بودند که هم دانا و هم توانا بوده اند اما چنان کاری کرده و عرصه را تنگ کرده ایم که قدرت انجام کار را از او گرفته‎ایم.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را یکی از افراد توانا و دانای کشور دانست و تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی سالیان سال به عنوان محوری ترین افراد در کشور بوده و در طول سالها خدمت خود درحوزه اجرایی و جنگ مسائلی و مشکلات زیادی را متحمل شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با انتقاد از جو سازی‎های انجام شده علیه وی تاکید کرد: کارهای ارزشمند وی در کشور قابل انکار نیست و ما در دوره‎ای  می بینیم که شرایطی ایجاد می شود و ۴ نفری پیدا می‎شوند که فضای مسموم و آلوده علیه ایشان در کشور ایجاد می کنند .

رئیس کارگروه شورای تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذائی استان زنجان با بیان اینکه خبر فوت آیت الله هاشمی درس بزرگی برای همه است ، گفت: این اتفاق نشان داد که ما باید به وظایف خودمان درقبال مردم عمل کنیم وبه پیامهای مردم توجه داشته و حرف مردم را بفهمیم.  وی تاکید کرد: مردم قدردان مدیران دلسوز هستند اما عده ای پس از فوت ایشان نیز تلاش کردند که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان رسانه‎ای نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در طول هفته های اخیر شاهد ارائه منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهور کشور بودیم که لازم است مدیران و مسئولان دستگاههای اجرای تمامی تلاش خود را داشته باشند تا مردم با حقوق خود آشنا شوند .

وی افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و حق نداریم به بهانه اجرای برخی دستور‎العمل‎ها حقوق مردم را پایمال کنیم.

موسوی با مطلوب دانستن اقدامات انجام شده در حوزه درمان استان عنوان کرد: اقدامات اتفاق افتاده در سه ونیم سال گذشته بسیار ارزشمند و خیره کننده بوده است که این اقدامات در حالی اتفاق افتاده است که ما در کویر درآمدهای دولت امروز زندگی می‎کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درآمدهای نفتی کشور در طول دولت یازدهم قابل مقایسه با درآمدهای نفتی دولت گذشته نیست و در آن دوران با ارز دارویی پورشه و سنگ پا و دسته بیل و زین اسب وارد کشور می‎شد.

وی با اشاره به اینکه تخریب دولت یازدهم از ابتدای فعالیت این دولت توسط برخی از گروه‎ها و اشخاص انجام شده است، تصریح کرد: عده ای از روز اول به دنبال تخریب دولتی بودند که با رای مردم سرکار آمده بود و برخی از این روزنامه‎ها که با پول دولت و بیت المال اداره می شد به طور مداوم به دنبال ایجاد فضای مسموم در کشور بودند و وزیر بهداشت به عنوان خادم‎ترین وزرا نه در سخن و بلکه در عمل مورد هجمه انتقادات قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز کرد: ما نوکر نمی خواهیم و ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم همین اینکه به وظایف خودمان عمل کنیم کافی است.

موسوی با اشاره به اینکه انفجار درآمدهای نفتی در دوره ای سبب شده است که مردم ما روز به روز فقیر‎تر شوند، افزود: تشکیلاتی سرکار می آیند و همه را خانه نشین می کنند و مسلئه نقد دولت گذشته نیست چرا که آنها نیز شب و روز دویده اند اما نه در پیست ، بلکه دویدن آنها با یک برنامه ریزی صحیح و عقلانیت نبوده است.

رئیس کارگروه شورای تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذائی استان زنجان با تقدیر از مجموعه درمان استان ابراز کرد: اقدامات انجام شده توسط چهره های ارزشمند دانشگاهی بعید نبوده و کار بزرگی نیست چرا که توان این افراد بسیار بالاتر از این حرف‎ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه ما  شادابی قابل قبول برخوردار شود گفت: باید فضایی را رقم بزنیم که نتیجه آن افسردگی و روان پریشی نباشد و کار به تخت های بیمارستانی نکشد.

موسوی تصریح کرد: باید در کنار اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامیده شده است و همه ارداتمند اهل بیت هستیم تلاش کنیم زنجان پایتخت عشق و محبت فاطمی و پایتخت سرور فاطمی شود.

انتهای پیام/منبع: موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.