• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

نجات جان بیمار خرمدره ای با اورژانس هوایی

  • کد خبر : 57350
  • 27 دی 1395 - 20:25
نجات جان بیمار خرمدره ای با اورژانس هوایی

به گزارش نبض سحر، علی‌رضا زراعتچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از انجام دومین پرواز اورژانس هوایی استان خبر داد و اظهار کرد: این ماموریت ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز آغاز و در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه به پایان رسیده است. وی مورد ماموریت اورژانس هوایی استان زنجان را قطع […]

به گزارش نبض سحر، علی‌رضا زراعتچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از انجام دومین پرواز اورژانس هوایی استان خبر داد و اظهار کرد: این ماموریت ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز آغاز و در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه به پایان رسیده است.

وی مورد ماموریت اورژانس هوایی استان زنجان را قطع شدگی دست اعلام و اضافه کرد: فرد مورد نظر مردی ۴۵ ساله بود که به هنگام کار با تراکتور دچار حادثه قطع دست از مچ دست چپ شده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه گزارش واقعه توسط نیروهای بیمارستان امدادی ابهر که مصدوم توسط همراهان به آنجا منتقل شده بود، ارائه شده بود، تصریح کرد: بعد از هماهنگی‌های انجام شده، اورژانس هوایی با فرود در پد بالگرد مینوی خرم‌دره اقدام به انتقال مصدوم به زنجان کرده است.

زراعتچی نخستین ماموریت اورژانس هوایی را انتقال مادر و نوزاد تازه به دنیا آمده‌اش به زنجان اعلام کرد و گفت: این مادر و نوزاد هم از یکی از روستاهای استان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

وی با کاربردی دانستن وجود اورژانس هوایی در استان تاکید کرد: این وسیله در مواقع بارش برف و بسته شدن محورهای ارتباطی و همچنین موارد ضروری در مناطق صعب‌العبور بسیار کاربردی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای ایجاد حدود ۳۰ پد بالگرد در سطح استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: با محقق شدن این امر امکان اعزام بالگرد به مناطق مورد نظر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=57350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.