• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
1

هیچ بهانه ای از هیچ دهیاری در زمینه بی اطلاعی از روند امور روستا پذیرفته نیست

  • کد خبر : 57468
  • 30 دی 1395 - 10:24
هیچ بهانه ای از هیچ دهیاری در زمینه بی اطلاعی از روند امور روستا پذیرفته نیست

فرماندار خرمدره گفت: دهیاران باید از تمامی امور روستا با خبر باشند زیرا هیچ بهانه ای از هیچ دهیاری در زمینه بی اطلاعی از روند امور روستا پذیرفته نیست.

حجت محمدی در جلسه مشورتی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی با تاکید براینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید افرادی مطالبه گر باشند،اظهارکرد: کمبود بودجه نباید مانع انجام کار توسط دهیاران باشد بلکه دهیاران باید با ابتکار و نوآوری و با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و افراد غنی روستا نسبت به انجام کار در در جهت پیشرفت و آبادانی در روستاهای خود اقدام کنند.

وی  در ادامه نقش دهیاران در روستاهارا نقشی کلیدی عنوان کرده و افزود: دهیاران باید از تمامی امور روستا با خبر باشند زیرا هیچ بهانه ای از هیچ دهیاری در زمینه بی اطلاعی از روند امور روستا پذیرفته نیست.

فرماندار خرمدره  با اشاره به راه اندازی نمایشگاه توانمندی بانوان در شهرستان ،اظهارکرد: از آنجایی که زنان نیمی از جامه را تشکیل می دهند و نقش کلیدی در جامعه ایفا می کنند دهیاران باید نسبت به شناسایی بانوان توانمند و مبتکر در روستاها اقدام کنندتا از ظرفیت آنان در برگزاری نمایشگاه استفاده شود.

محمدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه به روستاها دارد اظهار کرد: طی چند سال اخیر اندازه چند سال در روستاها کار انجام گرفته شده است که با ورود به روستاها و مشاهده امکانات آن می‌توان به خوبی به این موضوع پی برد.

وی  با اشاره به نقش مردم درعمران و آبادانی روستاها ازدهیاران وشوراهای اسلامی خواست تا زمینه مشارکت مردمی را در امور روستایی فراهم کنند.

فرماندارشهرستان خرم دره با اشاره به اینکه  دهیاران صدای رسای مردم روستا و سفیران دولت در این مناطق هستند. خاطرنشان کرد: به علت انجام کارهای زیرساختی در روستاها خوشبختانه از روند مهاجرت روستاییان به شهرها کاسته شده است.

نماینده عالی دولت درشهرستان خرم دره بابیان اینکه پیگیری مطالبات و نیازهای مردم از وظایف مسئولین است ،تاکیدکرد: همه مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان باید در برآورده کردن خواسته های دهیاران در امور روستا از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

فرماندارشهرستان خرم دره عملکرد دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت دهه فجر بهترین فرصت برای انعکاس عملکردها توسط دهیاران است و در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهره گرفت.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=57468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.