• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان: عدم آشنایی والدین با تکنولوژی های جدید به مثابه تیر خلاص زدن به فرزندان است/ اجر جهاد فرهنگی کمتر از جهاد در سوریه نیست

  • کد خبر : 57559
  • 02 بهمن 1395 - 9:28

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: عدم آشنایی والدین از تکنولوژی های جدید به مثابه تیر خلاص زدن به فرزندان است.

به گزارش نبض سحر, مرتضی صفری روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه‎ های نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: ماه بهمن ماهی است که در آن هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه رژیمی که مورد حمایت دو ابرقدرت شرق و غرب بود با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) و همراهی مردم محو شد، تصریح کرد: کمتر کسی چنین پیش بینی را داشت.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یا به قدرت غرب یا به قدرت شرق وابستگی کامل داشتند، ادامه داد: به درستی پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بزرگ قرن نامگذاری شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به کارشکنی های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی از همان روزهای نخست انقلاب، افزود: در طول ۳۸ سال گذشته نیز این دشمنی هر روز آشکارتر شده است.

صفوی با بیان اینکه دشمنی ها علیه نظام اسلامی در اوایل پیروزی ترور شخصیت ها،کودتا و جنگ مسلحانه بود، افزود: با تحمیل جنگ نیز جنگی نظامی با همه ابعاد و با حضور ۴۳ کشور جهان علیه نظام اسلامی تحمیل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار نظام اسلامی حاصل عنایت خداوند متعال،تلاش ها و مجاهدت های مردم انقلابی و همیشه در صحنه نظام اسلامی و تدابیر بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، ادامه داد: چون انقلاب اسلامی الهی بود خداوند متعال کمک کرد.

این مسئول علت عدم مواجه نظامی با جمهوری اسلامی را در حال حاضر ناشی از اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت:امروز استکبار می داند که با زبان زور نمی تواند با نظام اسلامی رودرو شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امروز حضور جان برکفانه ارتش، سپاه، نیروهای امنیتی،نیروهای انتظامی و بسیج مانعی سر راه دشمنان برای مواجه نظامی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم و هجمه فرهنگی به دنبال اجرای توطئه های خود است.

صفری تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را در برهه های مختلف هدف دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با برنامه ریزی بر روی نسل های آینده جامعه به اهداف خود نزدیک شود.

وی با اشاره به شاخص‎ های انقلابی بودن و انقلابی‎ گری از دیدگاه مقام معظم رهبری،گفت: پایبندی به ارزش ‎های اسلام و انقلاب،هدف گیری آرمان‎ های انقلاب،پابیندی به استقلال کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از تاکیدات حضرت آقا است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جنگ نرم، ما با دشمن احمق مواجه نیستیم و دشمن بسیار هدفمند حرکت می ‎کند، گفت: حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن محور چهارم و تقوای دینی و سیاسی تاکید پنجم مقام معظم رهبری است.

صفری با بیان اینکه امروز آسیب استفاده از تکنولوژی های جدید بر کسی پوشیده نیست، افزود: عدم آشنایی والدین از این ابزار به مثابه تیر خلاص زدن به فرزندان است.

وی با اشاره به اینکه فتنه امروز دشمن ایجاد ناامنی روانی در اقشار مختلف جامعه است، گفت: در دنیای امروز ما به اطلاعات نیاز داریم اما امروز با بمباران اطلاعاتی مواجه هستیم که این امر آسیب جدی به دنبال دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بر ضرورت توجه به تربیت فرزندان از سوی والدین، معلمان و تربیت کنندگان تاکید کرد و گفت:مدل‎ هایی که در شبکه ‎های اجتماعی ارائه می‎ شود ، انسان‎ های واقعی نیستند.

صفری با بیان اینکه اجر جهاد فرهنگی کمتر از جهاد در سوریه نیست، گفت: یکی از مباحث جدی در صدا و سیمای زنجان فضای مجازی و آسیب‎های این فضا است که تلاش می‎ شود برنامه های مناسبی تولید و پخش شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه بی ‎غیرت کردن مردان، بی‎ عفت کردن زنان و نا امید کردن مردم نسبت به آینده کشور از اهداف دشمنان است، افزود: شبکه ملی اطلاعات و طراحی شبکه‎ های اجتماعی داخلی  از راه‎ های مقابله با توطئه ‎های دشمنان است.

وی از تولید نرم افزار پیام رسان سروش از سوی صداو سیما خبر داد و گفت:۷۷ درصد مردم زنجان شبکه اشراق را تماشا می ‎کنند.

انتهای پیام/

منبع: موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.