• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

عالیجنابان محترم ایران فقط تهران نیست! (عکس)

  • کد خبر : 57881
  • 07 بهمن 1395 - 23:41
عالیجنابان محترم ایران فقط تهران نیست! (عکس)

بارندگی شدید در روز های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان سبب آبگرفتگی، مسدود شدن برخی محورهای روستایی و محاصره روستاییان منطقه شده است. این حادثه همچنین به اراضی کشاورزی، باغات و واحدهای مسکونی در برخی شهرستان ها و روستاها آسیب زد و  بار دیگر قصه پر غصه سیل تکرار شد. رگبار های تند و […]

بارندگی شدید در روز های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان سبب آبگرفتگی، مسدود شدن برخی محورهای روستایی و محاصره روستاییان منطقه شده است.
این حادثه همچنین به اراضی کشاورزی، باغات و واحدهای مسکونی در برخی شهرستان ها و روستاها آسیب زد و  بار دیگر قصه پر غصه سیل تکرار شد.
رگبار های تند و پراکنده علاوه بر اینکه موجب شادمانی مردم شد به دلیل طغیان رودخانه های محلی بسیاری از خانواده های روستایی را در محاصره قرار داد و موجب غافلگیر شدن مردم جنوبی استان شد.

دعواهای سیاسی پیرامون انتخابات آینده ریاست جمهوری و جانشینی آیت الله هاشمی رفسنجانی در هدایت جریانهای سیاسی بالا گرفته است. از طرف دیگر حادثه دلخراش پلاسکو به جای اینکه نقطه ای برای انسجام اجتماعی جهت حل مشکل تبدیل شود به محل نزاع گروههای سیاسی بدل شده است. این مسایل موجب شده تا اخبار مشکلات مردم مورد بی توجهی قرار گیرد.
بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان سه روز است که با مشکل سیل و آبگرفتگی مواجه شده و انعکاس ناچیز مشکلات مردم سیل‌زده در رسانه‌ها باعث بروز گلایه های مردم منطقه از نهادهای اجرایی شده است.
در روز سه شنبه ۵ بهمن ماه، تاکنون سه روستای شهرستان چابهار به طور کامل تخلیه شده و ۱۶۸ واحد مسکونی در شهرهای کنارک، دلگان، نیکشهر، بنت، فنوج، چابهار و مهرستان بالای ۶۰ درصد تخریب شده‌اند.
یک هزار و ۴۳۵ نفر از مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل آسیب وارد شده به خانه‌هایشان از یکم بهمن ماه در چادرهای هلال احمر اسکان داده‌شده‌اند.
از سوی دیگر بی توجهی مسوولان اجرایی و انعکاس کمرنگ مشکلات مردم منطقه در رسانه‌ها باعث بروز گلایه شدید مردم شده است.
سوال جدی آن است که چرا تمرکز اخبار بر مشکلات مردم تهران و برخی نقاط دیگر کشور است:
عالیجنابان نمایندگان محترم مجریان سیاسی و… ایران فقط تهران نیست…






 

منبع: هشدار نیوز

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.