• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

به استقبال روز بزرگ منصوریان در آزادی

  • کد خبر : 58849
  • 19 بهمن 1395 - 17:14
به استقبال روز بزرگ منصوریان در آزادی

دو تیم استقلال تهران و السد قطر دیداری سرنوشت ساز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش نبض سحر “به نقل از ورزش سه”، ۱۹ بهمن فرا رسید تا علیرضا منصوریان و تیم جوان او آزمون سختی را پشت سر بگذارنند. سرمربی استقلال از اولین روز حضور در این تیم دیدار پلی آف بهمن ماه را صخره ای بزرگ معرفی کرده بود و حالا در حالی به این صخره رسیده که دستان او خالی تر از حد انتظار است.
منصوریان در این دیدار جابر انصاری و هرایر مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و البته با مشکل استقلال در فصل نقل و انتقالات تیموریان، چپاروف و چشمی نیز برای منصوریان در دسترس نیستند تا بنزین سبز منصوریان روز بزرگی را پیش رو داشته باشند. البته همه این اتفاقات به ضرر منصوریان نیست و برگزاری یک دیدار در ورزشگاه آزادی که البته با انتقاد السدی ها همراه شد، برای او یک امتیاز ویژه است؛ به ویژه آنجا که این بازی با استقبال پیشکسوتان استقلال از جمله فرهاد مجیدی همراه شده تا انتظار یک استقبال ۸۰ هزار نفری در ورزشگاه آزادی، انتظاری طبیعی باشد. باشگاه استقلال برای تسهیل حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی طبقه دوم را برخلاف قوانین AFC رایگان اعلام کرده تا با استفاده از فشار هواداران که برای قطری ها موضوعی نا ملموس است، مسیر سخت پیروزی برابر السد را آسان کند.
السد قطر که تجربه دو قهرمانی در آسیا را در کارنامه خود دارد، در هفت دیدار قبلی برابر استقلال هیچگاه موفق به کسب پیروزی نشده تا آبی های تهرانی در کنار دیگر امتیازات مثبتی که پیش از این داشتند، امیدوار به ادامه طلسم شکست ناپذیری برابر السد نیز باشند. با این وجود اما حضور چهره ای سرشناس مانند ژاوی برای السد یک امتیاز بزرگ است که می تواند تمرکز استقلالی ها در داخل زمین را به هم بریزد و دیگر ستاره های گران قیمت استقلال از این موضوع استفاده کنند.
این دیدار از ساعت ۱۹ با قضاوت تیم داوری از عمان آغاز خواهد شد و فدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی البته با فرستادن یک کارشناس و ناظر امنیتی، تدابیر ویژه ای اندیشیده است. برنده این دیدار در مرحله گروهی با الاهلی امارات، لوکوموتیو تاشکند و تعاون عربستان همگروه خواهد شد.

 

۱۴:۰۰ – درهای ورزشگاه آزادی به روی هواداران باز شد تا طرفداران استقلال وارد ورزشگاه شوند.

 

 

۱۴:۱۰ – رضا افتخاری مدیرعامل استقلال قرار است در هتل آبی پوشان حاضر شود تا پیش از شروع بازی جلسه ای با بازیکنان برگزار کند.

 

۱۴:۳۰ – جابر انصاری و هرایر مگویان دو بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند، در اردوی این تیم حاضر شدند.

 

۱۴:۳۲ – چه خبر از ورزشگاه آزادی؟ سوال اصلی بازیکنان و عوامل استقلال در آستانه دیدار با السد است. بازیکنان استقلال ساعت ۱۷ به سمت ورزشگاه حرکت می کنند.

 

 

۱۵:۰۰- ‎ترکیب استقلال برابر السد اعلام شد:

‎مهدی رحمتی- رابسون- پادوانی- غفوری- زکی پور- نورافکن- ابراهیمی- حق دوست- برزای- رضایی و قربانی.

 

۱۵:۰۵ – هواداران استقلال ۴ ساعت پیش از شروع بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و صفهای خرید بلیط را تشکیل دادند.

 

۱۵:۰۷- آخرین جلسه بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی ساعت ۱۵ آغاز شده و کادر فنی این تیم آخرین نکات را به بازیکنان منتقل می کنند.

 

۱۵:۱۵- دو نماینده از باشگاه استقلال در محل استقرار السدی ها حاضر شدند تا پیگیر آخرین شرایط این تیم پیش از خروج از هتل باشند.

 

۱۶:۱۵ – با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقه در مسیر های منتهی به ورزشگاه آزادی ترافیک شدیدی ایجاد شده است.

 

۱۶:۱۷ – نزدیک به ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می شود. نزدیک به ۱۵ هزار هوادار در طبقه اول و مابقی در طبقه دوم حضور داشته اند.

 

۱۶:۲۰- کاروان استقلال ساعت ۱۷ هتل محل استقلال خود را به سمت ورزشگاه ترک می کند تا ۹۰ دقیقه پیش از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شود.

 

۱۶:۳۰ – هواداران استقلال در ورزشگاه بارها شعارهایی با مضمون حمایت از خلیج فارس سر دادند. لازم به ذکر است این شعارها اگر توسط ناظر بازی گزارش شود، جریمه سنگینی برای استقلال خواهد داشت.

 

۱۶:۳۷ – حاضران در ورزشگاه با هماهنگی اعضای کانون هواداران استقلال تشویق ایسلندی را تمرین کردند تا در زمان شروع بازی این تشویق را اجرا کنند.

 

۱۶:۳۸ – تیم داوری عمانی به همراه ناظر بازی، ناظر داوری و ناظر امنیتی وارد ورزشگاه شدند. هواداران استقلال نیز با سوتهای ممتد خود از مسئولان برگزاری بازی استقبال کردند.

 

۱۶:۴۵ – رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در اردوی این تیم حاضر شد. افتخاری قرار است به همراه آبی ها راهی ورزشگاه شود و دقایقی برای بازیکنان این تیم صحبت کند. همچنین مدیرعامل استقلال با حضور در جمع بازیکنان این تیم مبالغی را به عنوان پاداش برد این تیم در بازی های گذشته به بازیکنان اهدا کرد.

 

۱۷:۰۰- استقلالی ها خوشتیپ شدند. بازیکنان استقلال در آستانه دیدار با السد البسه جدید خود را تحویل گرفتند تا با شکل و شمایلی جدید به مصاف حریف خود بروند. البته لباس اصلی استقلال در این دیدار مانند بازی های لیگ است و تنها حامی مالی این تیم تغییر کرده است.

 

۱۷:۰۵ – حاضران در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی علیه پرسپولیس، ۵ روز زودتر از شروع دربی پایتخت به استقبال این دیدار رفتند. یکشنبه هفته آینده ۲۴ بهمن پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

 

۱۷:۱۰ – در کنار پرچم های پرشمار استقلال در ورزشگاه آزادی بسیاری از طرفداران این تیم با پرچم های سه رنگ ایران برای حمایت از آبی ها در ورزشگاه حاضر شدند.

 

۱۷:۱۰ – بازیکنان السد در میان سوت کر کننده و همهمه هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی وارد زمین چمن شدند.

 

۱۷:۱۵ بازیکنان استقلال با استقبال هواداران به ورزشگاه رسیدند.

 

۱۷:۴۵ نزدیک به ۷۰ هزار هوادار در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع بازی در ورزشگاه حضور دارند.

 

۱۷:۵۰ کادرفنی استقلال و دستیاران منصوریان اولین گروهی بودند که برای آماده کردن شرایط گرم کردن بازیکنان وارد زمین شدند.

 

۱۷:۲۰ برای اولین بار هواداران از طرح موزاییکی خود با نام ایران رو نمایی کردند.

 

۱۷:۵۵ هواداران استقلال با استفاده از پر شدن ورزشگاه آزادی موج مکزیکی در ورزشگاه ایجاد کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=58849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.