• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

دولتمردان آمریکا می‌دانند تهدید علیه ایران بی‌فایده و مضر است

  • کد خبر : 58871
  • 20 بهمن 1395 - 12:27

فرمانده کل سپاه با اشاره به اذعان بیگانگان به ابرقدرت بودن ایران اسلامی، به دولتمردان آمریکایی توصیه کرد: تهدید ایران نه تنها بی فایده بلکه برای آمریکا مضر است.

به گزارش نبض سحر ، سرلشکر جعفری در مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و آیین رونمایی از تقریظ‌ های مقام معظم رهبری از مردم خواست با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند.
وی همچنین یکی از علل عظمت و پیشرفت روزافزون انقلاب را ماهیت اسلامی آن دانست و گفت : انقلاب بر چهارچوب اسلام و مکتب تشیع استوار است و ولایت فقیه در این مکتب جایگاه رفیعی دارد .
فرمانده کل سپاه، دفاع مقدس را علت دیگر عظمت و ماندگاری انقلاب اسلامی بیان و تصریح کرد : دفاع مقدس موتور حرکتی است که انرژی آن بی پایان است .
سرلشکر جعفری افزود: همانطور که جنگ های صدر اسلام موجب گسترش اسلام شد، دفاع مقدس و دستاوردهای آن موجب نهادینه شدن نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.
وی همچنین علت قائل شدن قداست برای دفاع مقدس و تاکید رهبر معظم انقلاب بر نشر دستاودهای آن را ، برتری جنبه معنوی دفاع مقدس بر جنبه مادی آن اعلام و تصریح کرد : در این جنگ نابرابر مردم ایران اسلامی با تکیه بر ایمان انقلابی خود در برابر همه ابرقدرت ها ایستادند و پیروز شدند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب که فرموده اند : هنوز هم پس از گذشت سال ها نتوانسته ایم ابعاد مهم این جنگ را برای مخاطبان خودمان تشریح کنیم، گفت: برای استمرار انقلاب اسلامی بیش از این به نشر آثار دفاع مقدس نیاز داریم.
سرلشکر جعفری به نگاه ماتریالیستی بنی صدر و اطرافیانش در آغاز دفاع مقدس که مخالف حضور نیروهای مردمی و بسیجی در جبهه بودند هم اشاره و خاطرنشان کرد : پس از فرار بنی صدر و حکم امام راحل برای فرماندهی نیروهای بسیجی و مردمی در دفاع مقدس تحول بزرگی آغاز شد و از تابستان سال ۶۰ تا تابستان سال ۶۱ با ۵ عملیات بزرگ خرمشهر آزاد شد.
وی علت طولانی شدن دفاع مقدس را فریب و دروغ صدام دانست و گفت : صدام پس از شکست در خرمشهر می خواست با بازسازی نیروهای خود دوباره به ایران حمله کند که امام راحل با هوشیاری این اجازه را به او نداد.
فرمانده کل سپاه عملیات کربلای ۵ را اوج توکل نیروهای مردمی به خداوند متعال بیان و تصریح کرد : این عملیات سرنوشت جنگ را تعیین کرد و وقتی ما به بصره نزدیک شدیم و سازمان ملل از برتری صدام ناامید شد ، قطعنامه ۵۹۵ را صادر کرد.
سرلشکر جعفری انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل های آینده را دغدغه رهبر معظم انقلاب بیان و تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب فرموده اند، کتاب های دفاع مقدس قابل طرح در سطح جهانی است و دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که مردم می توانند در عرصه های مختلف از آن بهره برداری کنند.
وی در پایان با اشاره به رشادت های سرداران و شهدای لشگر انصار الحسین استان همدان در دفاع مقدس گفت : کتاب های تالیف شده درباره خاطرات شهدای این استان ، شاید کمتر از ۱۰ درصد خاطرات موجود است که همه ما وظیفه بزرگی در این زمینه داریم و نشر خاطرات و دستاوردهای دفاع مقدس نیازمند بسیج همه نیروهاست.
در این مراسم از تقریظ رهبر انقلاب بر ۴ کتاب دختر شینا ، وقتی مهتاب گم شد ، گلستان یازدهم و آب هرگز نمی میرد رونمایی شد.
انتهای پیام/
منبع:صداوسیما
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=58871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.