• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

پاسخ کوبنده مردم در سراسر کشور به دشمن/ از شمال و جنوب تا شرق و غرب؛ همه آمدند+ تصاویر

  • کد خبر : 59058
  • 22 بهمن 1395 - 17:47
پاسخ کوبنده مردم در سراسر کشور به دشمن/ از شمال و جنوب تا شرق و غرب؛ همه آمدند+ تصاویر

مردم سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

مردم سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

استان سیستان و بلوچستان

راهپیمائی ۲۲ بهمن با شکوه بسیار زیادی در ۵۰ نقطه استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و مردم و مسئولین در کنار هم حضوری گسترده در این راهپیمائی دارند.
در حاشیه این مراسم پایگاه خبری بومی استان گفت و گویی با مسئولین و مردم داشتند که در ادامه می خوانید:

هیچ نهضتی مانند انقلاب اسلامی ایران کیان و قدرت آمریکا را در هم نشکسته است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با بیان اینکه ۲۲ بهمن نتیجه حرکت امام خمینی  (ره ) و مردم عزیز و شریف ایران است ، اظهار داشت: در تاریخ سه ، چهار قرن اخیر هیچ نهضت و قیامی به گونه قیام انقلاب اسلامی کیان و قدرت امریکا را در هم نشکسته است.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن مردم حضوری فعال پیدا می کنند، ادامه داد: این حضور میثاق مجددی با آرمان های امام و ارزشهای نظام است و ان چه که امریکا و هم پیمانانش تبلیغات علیه نظام اسلامی راه می اندازند با مشت گره کرده همه ان تبلیغات را به زباله دان تاریخ می اندازند.

ملت خود بزرگ ترین تولید کننده قدرت هستند
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: برای ملت ایران ۲۲ بهمن سرآغاز و طلیعه یک تحول شگرف و بی نظیر در تاریخ اسلام است.
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: پیام ۲۲ بهمن این است که ملت خود بزرگترین تولید کننده قدرت هستند.

مردم جواب رئیس جمهور آمریکا را در ۲۲ بهمن دادند/ تهدیدات دشمنان سراب است
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه رهبر انقلاب پاسخ رئیس جمهور آمریکا را نداد و گفتند پاسخ وی را مردم در کف خیابان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد، مردم با حضور پرشور خود پاسخ آقای ترامپ را دادند.
سرهنگ علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که مردم عشق و وجودشان رهبر معظم انقلاب است و دولتمردان آمریکا با هر ابر قدرت دیگری که بخواهد تهدیدی نسبت به این مردم داشته باشند، مردم پاسخ قاطعی به آن ها خواهند داد.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بسیار با بصیرتند و امروز غیرتمندانه با مشت های گره کرده و حضور پرشور و اشتیاق خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ ترامپ و هر گونه تهدیدی نسبت به کشور را دادند و نشان دادند نه تنها آمریکا بلکه هیچ قدرتی جلودار مردم با صلابت و با بصیرت ایران نخواهد بود.
سرهنگ جعفری تاکید کرد: هر زمان که مردم حضور پررنگ در حماسه های ملی و سیاسی به مثل ۲۲ بهمن داشته اند دشمن عقب نشینی بیشتری کرده لذا باید حضور در حماسه ها بیش از پیش باشد.

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند/ ترامپ پاسخ خود را گرفت
سرپرست راه آهن جنوب شرق کشور گفت: ترامپ پس از روی کار آمدن به مثل روسای جمهور گذشته آمریکا، از گزینه های روی میز خود دم زدند اما واقعیت این است که به فرموده امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
مجید ارجونی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون،  افزود: ترامپ امروز و با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پاسخ تهدیدات خود را دریافت کرد.
وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی ها و حماسه های ملی در جامعه ما نهادینه شده است و باید این فرهنگ تداوم پیدا کند.

رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) عامل اتحاد ملت در پیروزی انقلاب بود
فرماندار میرجاوه گفت:وجود رهبری بی نظیر همانند امام خمینی(ره) رمز اتحاد ملت ایران در دستیابی به هدف بزرگ شان بود.
محمد میهنی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب های جهان متفاوت بود چراکه انقلاب های سایر نقاط جهان، انقلاب قومیت ها، احزاب مختلف و یا انقلاب صنعتی و وابسته به سایر قدرت های دنیا دیگر بود و به همین دلیل در عمل نتوانستند توفیقی حاصل کنند اما حمایت گسترده اقشار مختلف مردم از انقلاب اسلامی ایران، آن را از سایر انقلاب های دنیا متفاوت کرده بود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران جنبه اعتقادی و دینی داشت و کشته شدن در مسیر اعتقادات دینی برای مردم مسلمان ایران به معنای شهادت در راه خداوند بود بنابراین مردم با جان و دل در مسیر پیروزی انقلاب قدم برمی داشتند از طرفی دیگر وجود رهبری بی نظیر همانند امام خمینی(ره) رمز اتحاد ملت ایران در دستیابی به هدف بزرگ شان بود.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) خود را خدمتگزار مردم می دانست و خط و مشی ایشان مبارزه با استکبار و استعمار بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به دنبال دستیابی به استقلال، آزادی و حکومتی اسلامی بود که هیچ وابستگی به شرق و غرب نداشته باشد و در این راه ، زندگی و حتی فرزندخویش را تقدیم این انقلاب کرد به همین دلیل برای تمام اقشار قابل احترام بود و سایر انقلاب های جهان از وجود چنین رهبری بی بهره بودند.

اطاعت از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب است
میهنی با اشاره به عوامل موثر در پیروزی انقلاب، تاکید کرد: ثبات و پایمردی ملت ایران در رسیدن به هدف ، ایمان و اعتقاد به درستی راه و مسیر، وجود رهبری شجاع و با بصیرت، مردمی بودن و دینی بودن انقلاب از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب بود که دست به دست هم زمینه ساز این انقلاب بزرگ شد.
وی با اشاره به تقاوت های انقلابی دشوارتر از انقلابی بودن است چراکه حفظ و نگهداری یک ارزش خیلی سخت تر از به دست آوردن آن است، انقلابی ماندن نیاز به توجه زیادی دارد اگر به آن چه که برای آن قیام کردیم اعتقاد راسخ داشته باشیم می توانیم انقلابی بمانیم و یک فرد انقلابی هیچ زمان منافع خود را بر منافع مردم ترجیح نمی دهد چرا که خروج از مسیر اعتقادات و ارزش ها به معنای انحراف از مسیر انقلاب است.
فرماندار میرجاوه با بیان اینکه دشمنان انقلاب هیچ گاه دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برنخواهند داشت، اذعان کرد: دشمنان انقلاب از ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، آنان دریافته اند که هیچ گاه از بیرون نمی توانند به انقلاب ضربه بزنند بنابراین به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در درون کشور هستند و اختلاف افکنی بین فرق، مذاهب، قومیت ها و جناح های مختلف سیاسی از جمله راه های نفوذ دشمن برای ضربه زدن به انسجام و وحدت ملت ایران است که جوانان و فرهیختگان باید هوشیار باشند و اگر این هوشیاری نباشد ضربه خواهیم خورد.
وی اطاعت از رهبر معظم انقلاب را عامل انسجام و وحدت ملت دانست و عنوان کرد: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه در کشور است چرا که می داندبا وجود رهبری با بصیرت در کشور نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد بنابراین اگر با پیروی از ولایت فقیه برای مقابله با دشمنان یکدل و متحد باشیم دشمن نمی تواند به انقلاب ما خدشه ای وارد کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت با رهبر انقلاب است
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با رهبر انقلاب، آرمانهای نظام و صیانت از دستاوردهای انقلاب است.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد:پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل با همراهی، وحدت و همدلی  ملت ایران در یوم الله ۲۲بهمن، نقطه عطفی درتاریخ کشور ایران است.
وی افزود:دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به حمهوری اسلامی ایران و بازگرداندن سلطه بیگانگان به کشور هستند اما امروز مردم با حضور گستره خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و پیام این حضور پرشور تجدید میثاق با رهبر انقلاب، آرمانهای نظام و صیانت از دستاوردهای انقلاب است.
وی با بیان اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی دندان شکن به دشمنان قسم خورده انقلاب بود و مردم با حضور حماسی و پر خروش خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیری بر قلب دشمنان و جوابی دندان شکن به گزینه های روی میز و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا دادند.
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به دشمنان انقلاب است
مدیر کمیته امداد شهرستان میرجاوه گفت:حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به دشمنان انقلاب و باعث دلگرمی دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
منصور نورا در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با نثار خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی، مجاهدت های زنان و مردان بی ادعا و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) به دست آمده و ملت ایران با جان و دل از این انقلاب حفاظت می کنند.
وی افزود: ۲۲بهمن سالگرد پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است که توانست نور امید را در دل آزادی خواهان عالم در اغلب کشورهای جهان روشن کرده و آن ها را برای پیروزی استوارتر کند و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به دشمنان انقلاب و باعث دلگرمی دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد رخنه بین آحاد ملت ایران است اما ملت ولایی ما هرگز از آرمانهای امام و انقلاب دست بر نخواهند داشت و همیشه پشت سر ولایت ندای استقلال ،آزادی،جمهوری اسلامی را سرخواهند داد و امروز با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی به جهانیان ثابت کردندکه همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند.
نورا تاکید کرد: دشمنان طی ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های متعددی را برنامه ریزی و اجرا کرده اند که تا کنون با حضور به هنگام مردم و هدایت های رهبری خنثی شده است.

شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای همیشه شعار ملت ایران باقی می ماند
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس و نامیدی دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکای جنایتکار است و مردم با حضور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن یک بار دیگر نشان دادند که پشتیبان انقلاب و آرمانهای امام راحل هستند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی  از الطاف و نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران بود و همگی باید قدردان این نعمت الهی باشیم و حضور پرشور اموز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه قدرشناس ملت آگاه و بیدار ایران اسلام است.
وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس و نامیدی دشمنان انقلاب و  در راس آنها آمریکای جنایتکار است و مردم با حضور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن یک بار دیگر نشان دادند که پشتیبان انقلاب و آرمانهای امام راحل هستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای همیشه شعار ملت ایران باقی خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا با تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم های ظالمانه مردم را دچار یاس و بدبینی به انقلاب کند و حمایت مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه ‌دار کند اما مردم ما باحضور پرشور در جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب آری دوباره به انقلاب اسلامی گفتند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور تاکید کرد:حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تودهنی محکمی به آمریکا و پاسخ دندان شکنی برای خط و نشان‌های توخالی‌اش است.

کوچک ترین وظیفه ما در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مشت محکمی خواهد بود در دهان کسانی که امروز به قدرت نظامی خود دل بسته اند و همواره در کشورهای اسلامی شیطنت ها و حرکات تروریستی انجام می دهند.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند؛  بیان داشت: تاریخ ایران اسلامی بزرگترین قیام مردمی را در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ را به خود دیده است، قیامی که به رهبری امام راحل(ع) شکل گرفت و با همیاری مردم همیشه در صحنه خاتمه یافت.
وی افزود : ۲۲ بهمن تجلی شکوه و بزرگی مردم ایران است، ایرانی که بزرگترین سرمایه آن مردم انقلابی هستند، وظیفه ما امروز انتقال فرهنگ انقلابی به نسل های آینده است.
امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مشت محکمی خواهد بود در دهان کسانی که امروز به قدرت نظامی خود دل بسته اند و همواره در کشورهای اسلامی شیطنت ها و حرکات تروریستی انجام می دهند.
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام قدرت اصلی ایران را نشان خواهند داد، قدرتی که انقلاب را شکل داد و ۸ سال دفاع مقدس را به پیروزی رساند و امروزه در فضای جنگ نرم سر بلند بیرون آمده است.
امام جمعه هیرمند ابراز داشت: مردم در حکومت پهلوی رنج و مشقت بسیاری را متحمل شده اند، وابستگی نظام شاهنشاهی به آمریکا و استکبار جهانی یکی از دیگر از نقاط ضعف آن دوران بوده است.
وی افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی اعتبار ایرانی و همچنین توجه به محرومین و فقرا شدت گرفته است، لذا حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می تواند کوچکترین وظیفه ما در برابر این انقلاب شکوهمند باشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد

امروز در سی و هشتمین سال از پیروزی غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران که با  ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شده است ، همه آمده اند تا حماسه دیگر رقم بخورد.

حضور با شکوه مردم در این حماسه بزرگ نشان از اوج ولایت مداری مردم ایران اسلامی و وحدت و همبستگی برای پاسخ گویی به یاوه گویی های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به نمایش خواهد گذاشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باحضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ، عشایر غیور و دیگر قشرها با شکوه خاصی  در حال برگزار است.

حضور شیر زنان و دلاور مردان عشایری با لباس های محلی و تفنگ برنو بر دوش و دانش اموزان و کودکان با صورت های منقش به پرچم خوش رنگ ایران جلوه ویژه ای به این راهپیمایی باشکوه در یاسوج داده است.

مردم شهر یاسوج قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان هفتم تیر این شهر حضور یافتند و با حضور پرشور و گسترده خود سی و هشتیمن بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

قشرهای مختلف مردم ، مسئولان، خانواده های شهدا و ایثارگران با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند تا بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآوردند و اعلام کنند همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

همه و همه  آمده اند  تا نشان دهند که مردم هنوز پایبند به این انقلاب بوده و به عشق پیر خمین و رهبر آزاده خود همیشه جانفشانی خواهند کرد.

دانش‌آموزان با لباس‌های یک دست در مسیر راهپیمایی و خیابان منتهی به میدان امام حسین(ع) سرود زیبای جمهوری اسلامی ایران را به طور همزمان اجرا کردند.

در سوی دیگر این حماسه ماندگار راهپیمایان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم‌ ایران و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» وارد مسیر راهپیمایی شدند.

حضور حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵

این راهپیمایی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه دارد.

راهپیمایان در این مراسم باشکوه با در دست داشتن پلاکاردهایی که “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل”، ” ترامپ نماد صداقت آمریکایی” بر آنها نقش بسته  بود به سوی میدان استانداری حرکت کردند و همه یک صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران کهگیلویه وبویراحمد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش خبری دادند و به انعکاس حماسه حضور مردم در راهپیمایی باشکوه پرداختند تا صحنه هایی از جنس حماسه و حضور را در سایت ها و رسانه های ارتباط جمعی برای مخاطبان داخلی و خارجی به نمایش بگذارند.

سید احمدرضا دستغیب مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و قائم مقام آستان مقدس حضرت احمدبن موسی (ع) (شاهچراغ) در مراسم ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان شهر یاسوج به سخنرانی خواهد پرداخت.

برای دیدن تصاویر بیشتر بروی لینک خبری شهرستان ها کلیک کنید.

استان قم

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم متدین و انقلابی قم با دلی دریایی و خروشی خیره کننده با حضور در صحنه راهپیمایی۲۲ بهمن بار  دیگرعشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردند و با مشت های گره کرده خود پاسخ محکم و دندان‌شکنی به اقدامات اخیر ترامپ دادند.

حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با جلوه های به یاد ماندنی بود که این شور و شعور را دو چندان متجلی کرد.

همه اقشار مردم اعم از روحانیون،مسئولین، ورزشکاران ، هنرمندان، کارگران، کارمندان، جوانان و بانوان ولایتمدار قمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شور و شعفی وصف‌ناپذیر به خیابان‌ها آمدند و با حضور خود دشمنان نظام را ناامید کردند.

در این راهپیمایی حضور کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان که پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری در دست گرفته و با ساخت آدمک‌هایی از سران استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام کردند به همراه خانواده هایشان بیش از همه جلب توجه می کرد.

حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با هر سن و سالی، جلوه‌هایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چشم هر بیننده‌ای تداعی کرد و وحدت نسل‌های مختلف را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان ‌داد.

مریم رئیس میرزایی در گفتگو با زنان قم، از هدف خود برای شرکت در راهپیمایی گفت: با دیدن تشییع شهدای مدافع حرم به این فکر می کنم در مملکتی زندگی می کنیم که خون های زیادی برای حفظ این کشور ریخته شده و ما در امنیت کامل به سر می بریم بنابراین مدیون خون شهدا هستیم و باید راهشان را ادامه دهیم .

وی ادامه داد: امثال ما بانوان که نمی توانند در جنگ حضور پیدا کنند، می توانند با حضورشان در این راهپیمایی ها به شهدا ثابت کنند ما پشتیبان رهبرمان هستیم و راه آن ها را ادامه خواهیم داد.

بانوی قمی برای رئیس جمهور آمریکا پیام داد: مردم ایران بیدی نیستند که با این باد ها بلرزند و تو به عنوان رئیس جمهور آمریکا تازه به میدان وارد شده ای و هنوز نمی دانی با چه کشور قدرتمندی طرف هستید .

جوان های ایران ، خاص هستند و کشورمان در جهان همتا ندارد ، بنیان گذار کشور ایران خمینی کبیر بوده است و الآن هم سید علی خامنه ای آن را اداره می کند تا خیلی زود پرچم ولایت را به دست امام زمان (عج) تحویل دهند.

خدیجه اکبری معلم وظیفه شناسی که انگیزه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه شرعی هر انسانی دانست و افزود: طبق آیه قرآن که می فرماید «لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ» اگر می خواهید خداوند نعمت هایتان را افزون کند و ظرفیت شما را بالا ببرد که قُدرتتان در مقابل دشمن بیشتر شود باید به شکرانه این نعمتی که خدا به ما داده در این راهپیمایی حضور پیدا کنیم و رهبر معظم انقلاب هم نشان بدهیم که ما هنوز پای انقلاب ایستاده ایم.

وی افزود: باید وظیفه خودمان را بدانیم که نه تنها در این راهپیمایی ۲۲ بهمن ،روز قدس یا ایام دیگر بلکه در همه عرصه ها شرکت کنیم زیرا هم قوت قلب برای خودمان و هم پشتیبانی برای رهبر معظم انقلاب است که کل جهان بدانند پشتوانه رهبر با هر حرفی که بزنند، ملت ایران خواهد بود.

پروین رئیسی بانوی خانه داری که برای شرکت در راهپیمایی آماده بود به زنان قم،گفت: شرکت من در راهپیمایی به خاطر وطنم ، اسلام، امر رهبرانقلاب و پایمال نشدن خون شهداست.

لعیا ماندنی بانوی قمی در گفتگو با زنان قم، نیز گفت : شرکت در راهپیمایی وظیفه شرعی است زیرا از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ زحمات بسیاری برای کشور کشیده شده است تا این انقلاب به ثمر رسید و اگر واقعأ بخواهیم وظیفه شرعی خود را در قبال خون شهدا و پشتیبانی از ولایت انجام دهیم یکی از بهترین کارها شرکت در راهیپمایی ها است.

وی اضافه کرد: هیچ گاه خود را با همسایه های کشوری از لحاظ اقتصادی مقایسه نکنیم زیرا ایران یک کشور اسلامی و انقلاب هم یک انقلاب اسلامی است و دشمن چشم دیدن این انقلاب و کشور را ندارد بنابراین مردم ایران باید خود را در برابر دشمن نشان دهند همانطوری که در این سی و هشت سال هم نشان دادیم و سربلند بودیم.

ماندنی با بیان اینکه شاید وجود تحریم ها برای برخی افراد سنگین باشد ، گفت: تحریم اخیر آمریکا ارزشی برای مردم ایران ندارد و در برابر برجام هم کوتاه نیامدیم و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ۸۰ درصد مردم با امضای برجام موافق نبودند و تحریم ها باید ما را بسازد و ساخته است و مردم ایران همچنان پا برجا به پشتیبانی از مقام معظم رهبری در صحنه ها حاضر می شوند و هیچ گاه از دوستی با آمریکا استقبال نخواهند کرد.

رقیه باقریان دیگر بانوی قمی در گفتگو با زنان قم، ضمن بیان حس و حالش از شرکت در راهیپمایی گفت: حضور من در صحنه راهپیمای در درجه اول اطاعت از فرمان رهبری و برای نابودی آل سعود است، برای خدا و دلخوشی امام  زمانم پشتیبان نائبش هستیم هرچند از برخی مسئولین ناراضی باشیم.

فاطمه دشتی خادم مسجد مقدس جمکران نیز هدف خود را از شرکت در راهپیمایی ادامه راه شهدا مطرح کرد و افزود: حضور مردم نشان دهنده پیروی از رهبر انقلاب است و توصیه می کنم همه قدر این انقلاب را بدانند.

استان بوشهر

ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) که در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ فروپاشی و سقوط نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را رقم ‌زد، با ایمان راسخ به خداوند باری تعالی و جوهره و قوه محرکه اسلام ناب محمدی )ص)، روحیه جهادی و انقلابی را فراتر از جامعه‌ی ایرانی در رویکرد و رفتار امت اسلامی شکوفا و آن را به عامل اصلی مقاومت، پیروزی و عبور جبهه انقلاب از فتنه‌ها و بحران‌های فراروی معرفی کرد.

اکنون با گذشت ۳۸ سال از انفجار نور و پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی با شاخصه‌ دفاع از مظلوم و ایستادگی برابر قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل که در پهنه‌ی جهانی ظهور یافته است، اقتدار و سازماندهی جبهه‌ بیداری و مقاومت جهانی را رقم زده است.‌

آحاد مختلف مردم امروز در سراسر ایران اسلامی با حضوری پر‌شور و با نشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر ‌اعلام کردند که برخلاف آمال واهی ضد‌انقلاب و رویاهای شیطانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار، پیشتازی «گفتمان انقلاب اسلامی» در عرصه‌‌ تحولات راهبردی در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را همچنان واقعیت مسلم و انکارناپذیر تاریخ معاصر قرار خواهد داد و با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) تهدیدات دشمن را در حوزه‌های مختلف به فرصت‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند خود تبدیل می‌کنند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بوشهر نیز امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت مجدد با امام، شهدا و مقام معظم رهبری، وفاداری خود به نظام اسلامی را اثبات کردند.

ثبت حماسه ای دیگر در کارنامه ساحل نیلگون خلیج تا ابد فارس/ همه بوشهری ها آمدند

اقشارمختلف مردم بوشهر از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو و طلبه و سرباز و کارمند و کارگر و بازاری و هنرمند و ورزشکار و … از هر گروه و مذهبی در این روز به خیابان آمدند و حمایت خود را از این نظام و انقلاب ثابت کردند.

مردم استان بوشهر از جنوب استان در عسلویه و کنگان گرفته تا شمال استان در گناوه و دیلم حضوری گسترده و پرشور در راهپیمائی داشتند. حضور شیعه و سنی از جلوه‌های زیبای این راهپیمائی بود که پاسخی محکم به تفرقه‌افکنان بین مسلمانان بود.

در مرکز استان راهپیمائی از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مردم بوشهر از مقابل بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی(ره) حرکت خود را آغاز کردند و این راهپیمائی تا میدان قدس، ادامه یافت و بالاخره در مصلی نماز جمعه مردم گردهم جمع شدند و سی هشتمین بهار انقلاب را نظاره گر شدند.

شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» «ما امت محمدیم پیرو خط رهبریم»، «نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست»، «اطلاعت از رهبری ضامن عزت ماست» از جمله شعارهای مردم بوشهر در این راهپیمایی بود.

مردم بوشهر در این راهپیمائی یک پرچم بزرگ را حمل می‌کردند که جلوه خاصی را به این مراسم بخشیده بود و افراد مختلف نیز پرچم‌ها و پارچه‌نوشته‌های مختلفی را همراه داشتند که ولایت‌مداری خود و عشق خود به این انقلاب را ثابت می‌کردند.

حجت الاسلام شیرازی سخنران مراسم ۲۲ بهمن در بوشهر گفت: امام نگاه به جهان و انسان و نگاه به اینده را عوض کرد و جهان بینی را وارد زندگی مردم کرد و به جای نگاه به اسلام امریکایی امام امد نگاه اسلام ناب محمدی را زنده نمود.

وی افزود: امام امد با حمایت ملت ایران نظامی را با نگاه حاکمیت دینی شکل داد و حاکمیت دین را جامه عمل پوشاند.

شیرازی بیان کرد: وقتی ملت ولایتمدار وقتی زیر چتر ولایت فقیه حرکت می کنند نگاهشان ولایتمدارانه خواهد بود و زمانی که تکلیف استقرار دین باشد ملت نیز حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: ٣٨ سال ملت ایران این حقیقت را تجربه کرد و در دوران انقلاب و دفاع مقدس و سوریه و فتنه ها و عراق دید، حرکت جبهه مقاومت در حرکت ملت ایران است.

حجت الاسلام شیرازی اظهار داشت: روز به روز دامنه انقلاب گسترده تر می شود و پرچم امت اسلامی در جهان روز به روز برافراشته تر می شود که نظام جمهوری اسلامی یک ثمره انقلاب است.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان و انصارالله یمن و پیروزی های مکرر در عراق و سوریه ثمرات پیروزی انقلاب است، ما انقلاب اسلامی را زمینه ساز رهایی جامعه بشری از چنگال مستکبران و طاغوتیان می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند این ملت بزرگ امروز با خون شهدای خود میثاق بستند تا پرچم انقلاب را به فرزند حضرت زهرا (س) برسانند و مردم ایران تا پای سقوط استکبار جهانی ایستاده اند.

یک فروند بالگرد نیز در آسمان بوشهر راهپیمایان را گلباران کرد.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در گناوه برگزار شد

مردم همیشه در صحنه، مومن و انقلابی گناوه امروز صبح در میدان امام خمینی (ره) گرد هم آمدند تا جشن انقلاب اسلامی خود را همگام با سراسر کشور در قالب راهپیمایی برپا کنند.

آنها از هر قشر و گروهی و هر تفکری آمدند تا یکبار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده و فریاد نه شرقی نه غربی را محکم تر از همیشه سر دهند. مردم شهر گناوه امروز همه و همه از پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز، معلم و دکتر، بازاری و کارمند و… آمدند تا یکبار دیگر سرود وحدت سر داده و جهانیان را به تحیر و تعجب وادارند.

گناوه ای ها امروز در صفوف فشرده یکبار دیگر در کنار یکدیگر شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سردادند و حضور جوانان در این راهپیمایی بسیار چشمگیر بود.

مردم گناوه ساعت ۱۰ صبح امروز راهپیمایی خود را از میدان امام خمینی (ره) شروع کردند و تا مصلی جمعه گناوه این راهپیمایی پایان یافت. امروز امامان جمعه اهل سنت و جامعه اهل سنت گناوه نیز دوشادوش همشهریان گناوه ای خود فریاد استکبارستیزی سر دادند و باید گفت که امروز وحدت و همدلی گناوه‌ای‌ها مثال زدنی بود.

حضور شیعه و سنی جلوه ویژه راهپیمائی عسلویه

یکی از زیباترین جلوه‌های راهپیمائی امروز در استان بوشهر حضور گستره شیعه و سنی در عسلویه در راهپیمائی ۲۲ بهمن بود که بیانگر وحدت ملت ایران در حمایت از این نظام و انقلاب بود.

راهپیمائی در شهر عسلویه ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان لنج آغاز شد و تا سینما رو باز پارک ولایت این شهر ادامه یافت که لحظه به لحظه بر جمعیت راهپیمایان اضافه شد.

ساکنین پایتخت انرژی ایران با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار و استعماری آمریکا، اسرائیل و حامیانشان نشان دادند.

امام جمعه عسلویه در این راهپیمائی با بیان اینکه مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کرده‌اند، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و می‌خواهند جوانان را از نظام جدا کنند که البته هیچگاه به موفقیت نمی‌رسند.

سخنران ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در عسلویه فرماندار این شهر بود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با حضور گسترده مردم  در شهر جم از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدا برگزار شد.

دشتستانی ها پرشور تر از همیشه بهار انقلاب را پاس داشتند

در دشتستان نیز مردم همیشه در صحنه این شهرستان حضوری گسترده و پرشور در راهپیمائی داشتند و در شهرهای مختلف این شهرستان راهپیمائی برگزار شد.

در شهر برازجان مردم از ساعت ۱۰ صبح راهپیمائی خود را از خیابان شهید چمران، اداره تبلیغات اسلامی تا مصلی جمعه برگزار کردند که ارسلان زارع فرماندار شهرستان دشتستان نیز در جمع مردم حضور داشت و  سخنران آن یکی از روحانیون اعزامی از هندوستان بود.

حجت السلام زین العابدین در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر برازجان با گرامی داشت این روز بزرگ اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع شما حضور یافته ام و این روز به گفته امام خمینی(ره) انفجار نور بود و امام خمینی(ره) در زمان خود یک منجی بود.

این مبلغ دینی در ادامه صحبت های خود بیان داشت: امام راحل در زمان خود برای انقلاب و مسلمان و ملت ایران  آبرو گذاشت و انقلاب اسلامی برای کشورهای جهان مثل هند الگو است.

وی اضافه کرد: نگاه کشور های جهان به کشور ایران و انقلاب آن است و الگویی برای آن کشورها و آبرویی که امام به این کشور ایران بخشید هیچکس انجام نداد.

وی به تاثیرگذاری سخنان رهبری در حادثه منا در قبال حرکت ظالمانه آل سعود اشاره کرد و افزود: سخنرانی رهبر انقلاب بعد از حادثه منا آل سعود را به لرزه در آورد که اگر ملت ما هم چنین رهبری داشت برای ما آبرو میخرید.

زین العابدین تصریح کرد: ما شیعیان در دنیا حاضریم جانمان را برای رهبر انقلاب بدهیم و سازمان اطلاعات کشور هندوستان با جوان های ما بخاطر حمایت از کشور ایران برخورد کرد.

در دیگر شهرهای این شهرستان نیز راهپیمائی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

تنگستان کانون شعارهای ضد استعماری استان بوشهر

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهرم رأس ساعت ۱۰صبح  از میدان امام شروع شد شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعار های مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه و …  باری دیگر با آرمان های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم مردم پرشور و ولایی شهر اهرم از هر صنف در این راهپیمایی پا به پای هم حرکت می کردند و با شعارهای خود بار دیگر با خون شهدا و امام راحل تجدید پیمان کردند.

خورموجی‌ها بار دیگر حماسه آفریدند/ شهریاری: جوانان ما به آمریکا نشان دادند که همچنان استکبارستیز هستند

سید کمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی تنگستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان شهر خورموج در مصلای نماز جمعه اظهار داشت: یکی از محکم‌ترین، قاطع‌ترین وعده‌های الهی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ رخ داد و این واقعه نشان داد که وعده خداوند متعال همیشه به وقع می‌پیوندد.

شهریاری اضافه کرد: شما جوانان به‌عنوان نسل دوم و سوم انقلاب امروز همچون پدرانتان در سال ۱۳۵۷ در این راهپیمایی باشکوه پیروزی از رهبریت و تعهد به‌نظام را به‌خوبی به استکبار جهانی یادآور شدید.

نماینده مردم دشتی تنگستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در زمان قبل از انقلاب شهر کنونی خورموج فاقد هرگونه امکانات رفاهی بود و هیچ نشانه‌ای از تمدن و شهریت در این شهر یافت نمی‌شد به‌گونه‌ای که خانواده‌ها برای تحصیل فرزندشان مجبور به مهاجرت به شهرهای دور بودند.

شهریاری اذعان داشت: از روز تولد انقلاب اسلامی تاکنون هر روز شاهد شکوفایی و بالندگی قدرت در این میهن اسلامی هستیم و نمونه‌ی بارز آن همین شهر خورموج هست.

وی بیان داشت: خدماتی که انقلاب برای اقشار مستضعف و محروم و روستاهای کوچک پس از پیروزی انجام داد قابل شمردن نیست و این برکت رهبری داعیانه امام (ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای هست.

شهریاری تأکید کرد: مردم با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب به درجاتی از رشد و توسعه در منطقه دست پیداکرده‌اند که هیچ قدرتی جرات نگاه چپ به ایران را در منطقه ندارد و امروز کشور ما ازنظر قدرت نظامی جزو ۷ کشور اول دنیاست و هیچ کشوری در دنیا قدرت چانه‌زنی با ما را ندارد.

شهریاری در پایان افزود: مراسم ۲۲ بهمن به خاطر اظهارات سخیفانه سرکرده استکبار که مردم ما را با ادبیاتی ناشایست خطاب نمود باشکوه‌تر برگزار شد و جوانان ما به آمریکا نشان دادند که همچنان استکبارستیز هستند و همچنان برای انقلاب خود خون می‌دهند.

جزیره مقاوم خارگ پرچم استکبار را به آتش کشید

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی مردم ولایتمدار و مؤمن جزیره خارگ برگزار شد تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش، کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند و به جهانیان نشان دهند که کوچکترین دست درازی حتی به قطعه ای از خاک وطن، مساوی خواهد بود با سیلی عظیم از دلیر مردان ایرانی بر سرشان.

مردم جزیره خارگ با شعار مرگ بر آمریکا و به آتش کشیدن آدمک ترامپ نشان دادند که این آمریکا است که با خرمنی از آتش در حال بازی است.

دیلم حماسه ۳۸ ساله را بار دیگر نیز تکرار کرد

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیلم امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت مجدد با امام، شهدا و مقام معظم رهبری، وفاداری خود به نظام اسلامی را اثبات کردند.

مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهر کنگان ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدا تا مصلی جمعه و بنک ساعت نه و نیم صبح از مسجد ولی عصر(عج)  تا حوزه مقاومت امام خمینی (ره) برگزار شد. مردم شعیه و اهل سنت دوش بردوش هم بر عیله امریکا شعار دادند.

دیر بار دیگر بعت خود را با انقلاب و امام تجدید کرد

آیین با شکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور حد اکثری و گسترده اقشار مختلف مردم در بندر دیر برگزار شد.

استان گلستان
امروزراهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن شور و حال دیگری بود، امروز همگان باردیگر  به چشم دیدن که ملت برای انقلاب از جان مایه می گذارد و سراسر شور و حماسه  شده است.

نسل چهارمی ها همراه با نسل اولی های انقلاب خود را به میدان شهرداری و محل های اعلام شده رسانده اند و مشت های گره کرده خود را با نثار «الله اکبر»، «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل »نثار مستکبران می کنند.

اینجا دیگر امام متعلق به نسل اول نیست، همه برای ولی فقیه آماده جان دادند که با فرمان نائب برحق اش لشکریان بصیرت گسیل کرده اند.

rahpeymaii22 1

حدود ۴۰ سال از«مرگ برشاه» گفتن ها، «مرگ برامریکا» و «مرگ برانگلیس»، و «مرگ براسرائیل » گفتن ها می گذرد اما همچنان این شعار تازه است، تاریخ مصرف ندارند چون انقلاب اسلامی ایران پویا وزنده است و دشمن همان دشمن.

امام خمینی(ره) انقلاب کردبا حمایت مردم و امروز بعد از حدود۴ دهه گذشتن از انقلاب کودکان و نوجوانان با خروش انقلابی خود نهال تنومند انقلاب را پرورش می دهند.

دانش‌آموزان در چنین روزی با مشت‌های گره کرده فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر منافق” سردادند و با حمل پلاکارد و پرچم ۵۰ متری جمهوری اسلامی ایران اقتدار ایران اسلامی را به رخ کشیدند و اعلام کردند همواره در تمامی لحظه‌ها در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبر و ولی امر مسلمین خود بوده و فشارهای اقتصادی از حضور آنان در صحنه‌های علمی و اجتماعی نمی‌کاهد.

ای ایران ای مرز پر گوهر؛ ۱۳۵۷ دانش آموز در مرکز استان سرود آزادی سر می دهند، هزاران نفراز شهر و روستاها خود را گرگان رساندند تا پاسخ رئیس جمهور امریکای مستکبر را با تبلور غیرت دهندند و نشان دهند که ایرانیان هیچگاه ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت هرچند روی یک میز با آنها بنشینند.

rahpeymaii229

امروز میتوانستی خنده های امنیت را برلبان کودکان گرگانی همگام با سراسر کشور مشاهده کنی واین همان انقلاب امام خمینی و یاران انقلابی اش بود.

محمدی می گوید: هرسال پرشور تر از سال گذشته می آییم، غرور ملی یعنی حضور مردمی.

وی می افزاید: ملت را برجامیزه کردند، چه جایگاهی بدست آوردند، جز له شدن، اما ما ولایت فقیه رابا هیچ چیز درجهان عمل نمی کنیم.

این فرهنگی گلستان می گوید: مطالبات ما از مسئولان مربوط به خودمان است، اختلاس ۸هزار میلیاردی از جیب فرهنگیان مربوط به اشخاص است و نه انقلاب، مسئولان باید برای حقوق های نجومی پاسخگو باشند، اوضاع اقتصادی مملکت را با اقتصاد مقاومتی بهمبود می بخشیم لذا نیازی به کدخدا نداریم.

rahpeymaii22 1

مردم ولایی استان گلستان در عید انقلاب هم صدا فریاد «مرگ بر فتنه گر» سردادند و یک صدا اعلام کردند هیچگاه فتنه گران را در جمع انقلابی خود نخواهند پذیرفت.

امروز کودکان و نوجوانان خنده های امنیت می کنندو تمثال مطهر شهدای مدافع حرم را بر دستان خود حمل می کنند و مشت های گره کرده را بر سر مستکبران جهانی فرود می آورند.

آتوسا احمدی ۱۴ ساله امروز به همراه هم کلاسی هایش در راهپیمایی شرکت کرده است، می گوید: ما و هم نسلمان ما امام را ندیده ایم، ما بعنوان دانش آموز وظیفه داریم با درس خواندن و علم آموزی به انقلاب خدمت کنیم.

وی می افزاید: امنیت امروز را مدیون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم که امروز آزادانه زیر چتر اسلام زندگی می کنیم..

این دانش آموز گلستانی ادامه می دهد: شهدای مدافعان حرم را علم غیرت کرده ایم تا بگوییم راه شهادت و انقلابی گری باز است و با بصیرت و شور و شعور پرچم انقلاب را با رهبری داهیانه امام خامنه ای به حضرت ولی عصر (عج) می سپاریم.

آری امروز، شور و شعور انقلابیون استان گلستان همگام با سراسر کشور باهم به جایی رسید که راهی جز سکوت غربیان نگذارد و حماسه حضور ملی ایرانیان را با سانسور رسانه ای پاسخ دهند؛ اما ملت غیرور ایران ثابت کردند که ظلم ظالم هیچگاه پایدار نخواهد بود و هر روز صدای شکست استخوان مستکبران را بیش از پیش خواهیم شنید.

استان هرمزگان

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان هرمزگان  همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در  راهپیمایی۲۲ بهمن با  سردادن شعارهای کوبنده حمایت از نظام اسلامی ، رهبری و اعلام نفرت از آمریکای جهانخوار را اعلام داشتند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، کارمند و کاسب دوشا دوش یکدیگر با حضور پر شور خود در این روز عمق عشق و علاقه خود به امام راحل ، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل  بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق کردند.

انقلاب اسلامی ایران تجلی لطف پروردگار است

سید حسن قاضی زاده هاشمی،وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس با تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از حضور پرشورمردم انقلابی در این راهپیمایی حماسی گفت: نظام جمهوری اسلامی  باتلاش ایثارگران توانست رژیم شاه را نابود کرد و انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه تجلی لطف پروردگار است.

وی اظهار کرد:مردم انقلابی ایران در طول ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب با حضور پای صندوق رای مهر تایید بر جمهوریت و مردمی بودن نظام اسلامی زدند که تاکنون شرق و غرب نتوانستند اینگونه حکومتی را ایجاد کنند.

قاضی زاده با بیان اینکه ملت ایران با اقتدار از آزادی ملت های منطقه دفاع می کند،افزود:جنگ تحمیلی و تحریم های ۳۰ ساله برخلاف آثار بازدارنده موفقیت روز  افزون ملت ایران را بهمراه داشت که وظیفه مسئولان نظام را سنگین تر کرده است.

وی تاکید کرد: امروز دوره شعار دادن گذشته و بایدبصیرت در دفاع و عمل تداعی شود تا بتوان مشکلات را رفع و بیش از گذشته به مردم این سرزمین خدمت کرد.

دولت ترامپ چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد 

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آیین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه جزیره قشم گفت : دشمن از هجمه نظامی و نفوذ نظامی مایوس شده است اما عرصه های دیگر به روی دشمن گشوده شده است که باید با پیروی از  مقام معظم رهبری این دسیسه ها خنثی کنیم .

وی اتفاقات صورت گرفته در دولت جدید آمریکا درس آموز عنوان کرد و افزود : ترامپ وقتی براساس ایران هراسی خواست با یک تصمیم به اسلام و خط مقاومت بخصوص ایران ضربه بزند موج منفی این فرمان در بدنه کشور آمریکا مشاهده شد .

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با طرح این سوال که چرا قوه قضاییه آمریکا جلو دستور ترامپ را گرفت ، بیان کرد : قوه قضاییه آمریکا جلو فرمان ورود مسلمانان به کشور آمریکا را گرفت تا آبروی و حیثیت یک عمر آمریکا که در شعارهای آزادی خواهانه ، حقوق بشرخودش را پشت این شعارها بزک و پنهان کرده بود برملا نشود .

واعظی با بیان اینکه دشمن با ترفندهای جبهه اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب اقدام می کند ، گفت : دشمن با این هدف به دنبال شکافت اجتماعی درجامعه ما است تا اختلاف و دو دستگی ایجاد کند .

وی تصریح کرد : عملکرد ما باید به گونه ای باشد که اگر دشمن اقدام به ضربه زدن کرد دچار یاس و نامیدی شود و نتواند خدشه ای به کشور عزیزمان وارد کند .

پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملت ایران است

جاسم جادری،استاندار هرمز با اشاره به حضور غیورانه مردم هرمزگان با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب گفت:امروز ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر این پیام را برای مدعیان آورده اندکه ما متحد و یک پارچه در راهمان ایستاده ایم و استوار تر از گذشته راهمان را ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ملت ایران در راه نظام و اسلام ثابت قدم هستند و در برابر تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده اند و مسیری را که امام راحل تداعی کرده بودند را موفق و پرصلابت طی می کنند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بشاگرد

مردم شهرستان بشاگرد با حضور حداکثری خود در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن و با سر دادن شعارهای انقلابی باردیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

جمعی از جوانان و کودکان در شهر سردشت بشاگرد با کشیدن نقش پرچم جمهوری اسلامی بر گونه ها و دست های خود عشق و ارادت خود را به ایران اسلامی ابراز کردند.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه ای ۱۰ بندی قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید شد.

راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در نقاط مختلف شهرستان بشاگرد از جمله دو شهر سردشت و گوهران و همچنین مرکز بخش گافر وپارامون روستای درنگمدو نیز برگزار شد.

انقلاب اسلامی تعیین کننده سرنوشت بشریت است

سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پارسیان،۲۲ بهمن ماه را روز اقتدار ملت ایران دانست واظهار کرد:امروز مردم ایران بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب،تجدید بیعتی دوباره می کنند.

روانکار افزود:انقلاب اسلامی معجزه ای بی نظیر در تاریخ بود که براساس مبانی دین پایه گذاری شد و به تمامی دشمنان این نظام شوکی بزرگ وارد شد.

وی انقلاب اسلامی را تعیین کننده سرنوشت بشر دانست تصریح کرد:دشمنان انقلاب اسلامی همه ترس و واهمه خود را از شعار انقلاب اسلامی که اسلام ناب محمدی(ص) می دانند.

فرمانده منطقه چهارم ندسا ادامه داد: دشمن در جنگ فیزیکی هیچوقت موفقیتی به دست نیاورد  وامروز دست به دامن جنگ نرم افزاری واختلاف بین مسلمانان شده است.

روانکار پیروی از ولایت فقیه را سدی شکست ناپذیر در مقابل دشمن دانست وافزود:اگر از این سد جدا شویم شکسته خواهیم شد واین را به چشم دیده ایم که مسلمانان جنگیدند وپیروز شدند امام نتوانستند از آن نگه داری کنند وبه شکست انجامید.

حضور پروشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولین را سنگین تر کرد

حجت الاسلام و المسلمین جوکار ، امام جمعه شهرستان قشم در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم گفت : مردم ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن لبیک به مقتدای خود و ولی امر مسلمین جهان ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند .

وی افزود : انقلاب اسلامی ما تحقق وعده الهی و تحقق آمال و آرزوی وعده های انبیای الهی بود و این افتخار نصیب ملت ایران شد که ابر مردی از سلاله زهرای اطهر در راس این انقلاب قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی مسئولین بخاطر زنده نگه داشتن روح انقلاب و خدمت رسانی به مردم گفت :  این تلاش انقلابی نشان داد که اگر بخواهیم می توانیم مشکلات مردم را در سریع ترین زمان رفع کنیم، پس این انتظار می رود تا مسئولین  با همین روحیه مجاهدانه به مردم خدمت کنند .

امام جمعه شهرستان قشم راهپیمایی امروز بسیار باشکوه و باعظمت عنوان کرد و افزود : از حضور نماینده شریف مردم در مجلس خبرگان رهبری تشکر میکنم و آرزو میکنم برکات حضور تمام مسئولان کشوری در شهرستان هرچه زودتر به کام مردم حلاوت بخشد .

کانون مقاومت غرب آسیا در ایران اسلامی شکل گرفته است

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت:حضور پرشور مردم برای چهار گروه پیام دارد که نخستین پیام آن به آمریکاست که دست ازتهدیدات بردار وباید ترامپ بداند که اگر مثل رؤسای جمهور سابق آمریکا به گزینه های روی میز فکر کند پشیمان خواد شد.

میرزایی پیام دوم حضور پرشور مردم را خطاب به آل سعود دانست واظهار کرد:آل سعود کسانی هستند که باعث تمامی اختلاف ها وتفرقه اندازی های منطقه است و باید حج را برای مسلمانان بازکند ومراقب رفتارهایش باشد.

وی با اشاره به سومین پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:انگلیس باید بداند که امسال ایران اسلامی مانند ۷۰ سال قبل نیست،وبداند که کانون مقاومت در منطقه غرب آسیا شکل گرفته است.

امام جمعه پارسیان در چهارمین پیام خود رژیم صهیونیستی را مخاطب قرارداد وتصریح کرد:اسرائیلی که ادعا می کند درحال توطئه علیه انقلاب اسلامی است وبا سفر به انگلیس وآمریکا به دنبال ائتلافی علیه انقلاب اسلامی است،باید بداند اگرحرکتی از او سر زندهزاران موشکی که سر به طرف اسرائیل و مرکز اسرائیل دارد،چیزی از اسرائیل باقی نخواهند گذاشت.

وی پیام حضور پرشور مردم در اجتماع بزرگ ۲۲ بهمن را نسبت به مسئولین دانست وخاطرنشان کرد:مردم پای این انقلاب هستند وآنچنانی که در ۳۸ سال گذشته انقلاب اسلامی را از چالش های مختلف نجات دادند،ومسئولین بدانند که نکیه بر توان داخلی واقتصلد مقاومتی حرف وپیام این مردم است.

رادمهر فرماندار پارسیان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران اسلامی با اقتدا به نهضت کربلا،روزی که خون بر شمشیر پیروز شد توانستند با شعار”الله اکبر”مسلسل به دستان را خلع سلاح نمایند و استقلال وآزادی را به این نسل هدیه کنند.

رادمهر ۲۲بهمن ماه را روز پایداری واستقلال طلبی و رادمردی شهدای انقلاب اسلامی دانست وافزود:شهدای گرانقدر با پیروی از امام راحل،توانستند معادلات جهان مدرن را به هم بریزند وتحولات بنیادی ایجاد کنند.

وی خطاب به دشمنان شکست خورده وقسم خورده انقلاب اسلامی تصریح کرد:دشمنان که سیلی محکمی از نظام اسلامی ایران خورده اند هنوز دست از خصومت برندتشته وبه دنبال طراحی فتنه های جدیدی هستند وباید بدانند که رمز بقا وپیروزی این انقلاب،حرکت حول محور وحدت و ولایت است.

استان خراسان جنوبی

مردم خراسان جنوبی مانند دیگر نقاط جمهوری اسلامی ایران باحضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر به جهانیان نشان دادند که انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند و رجزخوانی دشمنان اسلام باعث محکم‌ترشدن اراده ی ملت ایران می‌شود.

آیت الله رئیسی: امروز عده ای پز مردم داری را می دهند/ ولایت فقیه، مبنای تشخیص اعتدال

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن در بیرجند بود.

وی اظهارکرد: اگر کسی بخواهد بگوید این رئیس جمهور آمریکا یک ادبیات دارد و رئیس جمهور قبلی ادبیات دیگری داشت و یا اینکه برخی می گویند آمریکای خوب و بد؛ این چه حرفی است؟ آمریکا، آمریکا است؛ اگر سخنش عوض شود به معنای تغییر سیاستش نیست.
وی اظهارکرد: اگر کسی بخواهد بگوید این رئیس جمهور آمریکا یک ادبیات دارد و رئیس جمهور قبلی ادبیات دیگری داشت و یا اینکه برخی می گویند آمریکای خوب و بد؛ این چه حرفی است؟ آمریکا، آمریکا است؛ اگر سخنش عوض شود به معنای تغییر سیاستش نیست.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اما اعتدال شاخصش چیست؟ گفت: شاخص در اعتدال ولی فقیه است، اما از کجا بفهمیم که کدام تندروی و کدام افراط و تفریط است؟ آنکه می تواند در جامعه اسلامی شاخص و حجت باشد ولایت است.
امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی، فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی در حاشیه  مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد:  امروز جواب دولتمردان آمریکا را مردم جمهوری اسلامی ایران  با حضور  در جای جای نقاط میهن اسلامی می دهند.
وی افزود: در بعد نظامی ما سرباز ولایت هستیم و به مردم ولایتمدار اعلام می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی تصریح کرد:  راه انقلابی بودن هیچ سنخیتی با استکبار ندارد و شعار انقلابی بودن استکبار ستیزی است.
سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حاشیه  مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد:  ملت ایران  سر و گوشش از رجزخوانی‌های امثال ترامپ پر است و شعارهای دشمن تنها شعار تو داخلی است  و  خوشبختانه تاکنون در بخش سخت افزاری عملی نبوده است .
وی با بیان اینکه  دشمن در بخش نرم افزاری همه اعتبارات خود را گذاشته اند و بودجه کلانی را برای جنگ فرهنگی و نفوذ تخصیص داده‌اند، گفت:  دشمن تلاش می‌کند تا تغییر رفتار در جمهوری اسلامی ایجاد کنند و ان‌شاالله موفق نخواهند بود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن دائما در دشمنی با ملت ایران است و ما باید هوشیار باشیم و جاهایی که رخنه و نفوذ دشمن بوده را ترمیم کنیم که دشمن موفق نشود.
قاسمی بیان کرد: انقلابی گری شاخصه‌های خود را دارد و یک فرد انقلابی نباید در برابر دشمن تسلیم شود و همیشه باید در برابر دشمن، طرح و فکر و اندیشه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که به ظاهر شعار می دهند که ما انقلابی هستیم اما در برابر دشمن سکوت می‌کنند و یا تمایل به دشمن دارند این ها انقلابی واقعی نیستند و تنها شبه انقلابی هستند.

انقلاب اسلامی انفجار پیام قرآن و اهل بیت به جهان است

حجت الاسلام عباس فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان طبسی گفت: ذلت صدام و نابودی سران عرب، بیداری اسلامی، فتح قدس و فلسطین و فروپاشی استبداد شوروی از جمله پیشگویی های حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با توجه به جنایات آمریکا در جهان گفت: امروز که چهره کریه دشمن با نابخردی خودشان معلوم شده که کودک پنج ساله را دستبند زده و جنایاتی که در کشورهای دیگر انجام میدهند ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیب نرسد.
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما این است که مردم و مسئولین و امت حزب الله راه امام که توحید کلمه و ولایتمداری بود را ادامه دهیم و در برابر دشمن مقاومت کنیم چرا که او دنبال نابودی ماست که البته نمی تواند زیرا این وعده خداست.
وی هشدار داد: اما دشمن بیکار نمی نشیند یا به دنبال انحراف در انقلاب و در بین مردم و مسولین است و یا زخمی بر پیکره انقلاب مانند فتنه ۸۸ میزند.
مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی گفت: وظیفه ما پرهیز از غفلت های سرنوشت ساز است، همه ما چون قطره باران هستیم که باید با هم متحد شویم و از جنگ اسلام و کفر نباید غفلت کرد و بهانه به دست دیگران ندهیم چرا که استکبار دنبال اختلاف است.
وی یادآور شد: باید حواسمان به فتنه های نامرئی دشمن باشد و آن همین فضای مجازی است، جوانان احتیاط کنید و حریم ها را رعایت کنید.
وی ادامه داد: از دیگر وظایف ما بصیرت افزایی در سه شاخصه تشخیص ولی فقیه، تشخیص دشمن و تشخیص تکلیف است که یکی از مصادیق آن شرکت در راهپیمایی است.

استان کرمانشاه

همزمان با سراسر میهن اسلامی مردم استان کرمانشاه نیز در خیابانهای شهرستانهای مختلف عید انقلاب را گرامی داشتند.

مردم شهرستانهای اهل سنت، برادران اهل حق، عشایر، دانش آموزان، دانشجویان، بانوان و… یک صدا با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خیابانها را در حال و هوای بهمن ۵۷ قرار دادند.

بارش باران در هوای سرد زمستان هم مانع از حضور مردم نشده است و جمعیت حاضر در خیابانها با اشتیاقی ملموس در تجدید بیعت با آرمانهای امام و شهدا شعار می دهند.

 

کرمانشاه

سرپل ذهاب

روانسر

جوانرود

پاوه

 

ثلاث باباجانی

قصرشیرین

اسلام آبادغرب

هرسین

سنقروکلیایی

صحنه

گیلانغرب

دالاهو

کنگاور

استان لرستان

مردم استان لرستان امروز جمعه در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سایر مردم در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و بار  دیگر با حضور گسترده خود نشان دادند پایبند به آرمانها هستند.

 شهرستان دلفان

مردم  همیشه در صحنه دلفان که در ده روز گذشته با شرکت در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی که در مناطق مختلف این شهرستان شرکت کرده بودند ، با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان های نظام ثابت کردند.

مردم دلفان از ساعات اولیه روز جمعه در میدان امام بعثت شهر نورآباد اجتماع کردند و مسیرهای از پیش تعیین شده را طی کردند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان دلفانی در این روز نشان داد که نسل جوان جامعه از این ودیعه الهی و امانتی که پدران آنها در مبارزات خود برای آنان به یادگار گذاشته اند را چون جان عزیز داشته و برای دفاع از آن آمادگی کامل دارند .

راهپیمایان با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا ” و  “مرگ بر اسرائیل ” انزجار خود را از هر گونه ظلم و ستم اعلام داشتند .

شهرستان بروجرد:

امروز حضور نوجوانان و جوانان  بروجردی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشمگیر بود، نوجوانان و جوانانی که به صحنه آمدند تا به دنیا نشان دهند راه امام(ره) و شهدا ادامه دارد و برای دفاع از ارزشها تا پای جان ایستاده اند.

 کودکان نیز با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی حضور یافتند و به همراه والدین خود بر علیه استکبار جهانی شعار می دادند.

 امروز مردم مومن و انقلابی بروجرد با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” خشم و نفرت خود را از دشمنان فریاد زدند و بار دیگر یاس و نامیدی را برای دشمنان ایجاد کردند.

 حضور گستنرده مردم بار دیگر حماسه ای خلق کرد و به دنیا نشان داد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال گسترده تر برگزار می شود.

شهرستان کوهدشت:

 مراسم سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلام شده در شهرستان کوهدشت برگزار شد.

در این روز کودک و نوجوان زن و مرد مومن شهرستان کوهدشت بار دیگر برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و رهبری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

شهرستان الشتر:

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سلسله همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر حضور باشکوه خود در حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

جوانان و نوجوانان الشتری که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار به خیابان‌های این شهر آمده بودند، صحنه‌هایی ناب را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

 شهرستان ازنا

راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ با حضور اقشار مختلف مردم در ازنا آغاز شد.

راهیپمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»  … سر دادند.

استان اردبیل

ثانیه ها برای آغاز سی و هشتمین راهپیمایی  ۲۲ بهمن به شماره افتاده است و حتی هوای برفی هم مانع از حضور اردبیلی‌ها در این راهپیمایی که شرکت کنندگان آن را یک تکلیف می دانند، نشده است و موج عظیم جمعیت یک صدا فریاد ” الله اکبر” و مرگ بر آمریکا سر می دهند.

۹:۳۰؛ حضور پرشور خانواده ها به همراه فرزندان کوچکشان حال و هوایی خاص به شهرهای مختلف اردبیل داده است.

*همه با هیجان خود را به محل آغاز راهپیمایی می رسانند؛ در دستان شرکت کنندگان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران دیده می شود.

۱۰:۰۰؛آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اردبیل

۱۰:۲۵؛ سیل خروشان مردم اردبیل از ایستگاه سرعین به سمت میدان شریعتی در حال حرکت است؛ “مرگ بر داعشی و تکفیری” ،”این سخن رهبر انقلاب است مرگ بر اسرائیل … مرگ بر آمریکا ” شعارهایی است که اینک در این مسیر راهپیمایی  طنین انداز شده است.

۱۰:۳۵؛ شرکت کنندگان به میدان شریعتی رسیدند؛ مجید خدابخش استاندار و امام جمعه در جمع راهپیماییان ۲۲ بهمن در اردبیل حضور دارند.

۱۰:۵۰؛ شرکت کنندگان در میدان سرچشمه یک صدا می گویند: “حرف ما یک کلام مقاومت والسلام” ،” استقلال ، آزادی پیام انقلاب است “، “جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است”.

*”مرگ بر آمریکا”، در خیابان‌های شهرهای مختلف اردبیل طنین انداز شده است.

۱۱:۰۰؛ هم اینک شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل در حالی که پرچم های رنگارنگ جمهوری اسامی را بر بالای سرشان به اهتزاز در آورده اند به میدان مصلی رسیدند و در مقابل جایگاه تجمع کرده اند؛ مرگ بر آمریکا بلندتر از همیشه در محل تجمع، طنین انداز شده است.

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس که دست در دست فرزندش به راهپمایی ۲۲ بهمن در اردبیل، آمده در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، گفت: مردم ایران جواب ترامپ را امروز دادند؛ ترامپ سیاست هایش را تعدیل کند کاری نکند که در شان ریاست جمهوری‌اش نیست.

وی تصریح کرد: ما به تعامل سازنده معتقدیم و اگر غیر از این باشد ترامپ مطمئن باشد که در مقابل هر عملی که از وی سر بزند عکس العملی مناسب از طرف ملت ایران خواهد دید.

فیضی گفت: مردم با درک ضرورت حضور، امروز به خیابانها آمدند و هوشیاری و پیش‌نگری خود را به دشمنان و بدخواهان و بویژه ترامپ نشان دادند؛ همان طور که رهبری فرمودند مردم جواب ترامپ را امروز با حضور گسترده خود دادند و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران همواره ولایت پذیرند.

۱۱:۲۸؛ راهپیمایان در مقابل مصلی با شعارهای کوبنده، اعلام انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند و همزمان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

چالش ایران با آمریکا بر سر ولایت و حاکمیت خداست/ دشمن از جهش علمی ایران هراس دارد/ اشرافی گری ضد انقلابی‌گری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما ،  حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم اردبیل اظهار داشت: قرآن مجید نقشه راه حرکت ملت بزرگ ایران است؛ مبدا و مقصد ما و اینکه در مسیر راه چگونه حرکت کنیم و بیندیشیم و اقدام کنیم را قرآن مشخص می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:‌ اولین حرکت ملت بزرگ ایران براساس آیه ۱۴۱ سوره نسا بود که فرمود « کافران هیچ حقی،حاکمیتی، تسلط و ولایتی بر مسلمان نباید داشته باشند»؛ این یک حکم اجتماعی و سیاسی است، با وجود اینکه در درون این حکم احکام فردی مسلمانان نهفته است.

تویسرکانی با بیان اینکه چالش ما با آمریکا بر سر ولایت و حاکمیت خداست، افزود:  انقلاب ما انقلاب اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی نبود بلکه قرآنی واسلامی بود؛ انقلابی که در مسیر خوشبختی و کمال اولین گامش دست رد زدن به سینه نامحرم و بیگانه و ولایت و حاکمیت طاغوت است، این آغاز حرکت انقلاب بود.

وی گفت: در حال حاضر اقتدار ملت ایران در نوک پیکان دشمن قرار گرفته است، افزود: تقوا اولین عامل اقتدار ملت ایران است کسانی که زیر سایه شهدا، جانبازان و مردم قهرمان صاحب قدرت شده‌اند باید بیشتر از همه پرهیزگاری پیشه کنند.

دوقطبی کردن جامعه اقتدار کشور را می‌شکند/دولت واردات کالای خارجی را بر خود حرام کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، دومین عامل اقتدار ملت ایران را، وحدت و انسجام ملی دانست و اظهار داشت: از دوقطبی کردن جامعه باید پرهیز کرد؛ اختلاف و تفرقه به اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی و یا به هر اسم دیگری اقتدار ملت ایران را می شکند، لذا کسانی که انقلاب را دوست دارند به شدت از ایجاد اختلاف بپرهیزند.

تویسرکانی ادامه داد: سومین عامل اقتدار ملت ایران توان نظامی است، دشمن میخواست با برجام های یک، دو و سه و به بهانه کنترل بمب اتم توان موشکی ما را از بین ببرد که مقام معظم رهبری خط بطلانی بر این یاوه‌گوییها کشید و فرمودند توان نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

وی تاکید کرد: توان موشکی و اطلاعاتی و حضور امنیتی ایران در منطقه و امنیت پایدار، عامل اقتدار ملت ایران است؛ دشمن به محض ناامیدی از مسیرهای دیگر به تحریم روی می آورد برای اینکه از اهرم تحریم دشمن نجات پیدا کنیم راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم بنابراین باید خرید کالای خارجی را بر خود حرام کنیم و دولت نیز واردات کالاهای خارجی را بر خود حرام کند بویژه کالاهایی که مشابه ایرانی دارد.

خدا هدایت کند مسئولانی را که به مردم قیافه میگیرند

وی افزود: تولید و اشتغال فقر و بیکاری را از بین برده و ‍پایه های معیشت را محکم و ایران اسلامی را از هر نظر مقاوم می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ،خدمت رسانی به ضعفا ، پابرهنگان و مبارزه با فقر پنجمین عامل اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این امر صرفا با سخنرانی محقق نمی شود؛ مردم ولی نعمت ما هستند خدا هدایت کند مسئولانی را که متکبرانه با مردم برخورد می کنند و برای مردم قیافه میگیرند؛ این خیلی بد است که یک مسئول زندگی اشرافی گری داشته باشد؛ اشرافی گری ضد انقلابیگری، خون شهدا و ولایت و قران است.

وی تصریح کرد: جهش علمی ششمین عامل اقتدار و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ این جای افتخار دارد که کشور ایران اسلامی در جهش علمی در میان کشورهای دنیا، در ردیف ۲۰ کشور دنیا قرار دارد.

تویسرکانی خاطر نشان کرد: ۳۸ سال پیش صنعت ایران آنقدر وابسته بود که حتی سیم خاردار وارد می‌کردیم بعد از ۳۸ سال اکنون ماهواره و موجود زنده به فضا ‍پرتاب میکنیم هوش ایرانی از همه مردم جهان برتر است.

وی گفت: ما ایرانی ها کاری خواهیم کرد که دنیا برای دسترسی به علم ایرانی مجبور به یادگیری زبان ایرانی شود که این شدنی است؛ تا زمانی که اسلام بر تمام جهان حاکم شود انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

***راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اردبیل به روایت تصویر***

۱۰:۳۰؛ آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر پارس آباد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ شهرستان مرزی پارس آباد مغان با مشت‌های گره کرده به خیابان‌ها آمدند تا با هم ندای لبیک یا خامنه‌ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند و بار دیگر وفاداری خود به نظام، اسلام و انقلاب را ثابت کردند.

۱۱:۰۰؛ آغاز راهپیمایی در شهرستان نیر از مقابل بانک ملی به سمت مصلی

 * احمدی فرماندار نیر گفت: حضور پر شور ایرانی‌ها در راهپیمایی امروز ضامن اقتدار و  پایندگی جمهوری اسلامی ایران است.

*مردم شهرستان نیر خود را برای یک حضور آماده می کنند؛ برف کمی در شهرستان نیر در حال باریدن است اما اگر کولاک هم بیاید  مانع از حضور مردم نمی‌شد.

در حالی که هوای شهرستان گرمی سرد و برفی بود مراسم راهپیمایی این روز بزرگ با حضور پرشور مردم انقلابی گرمی برگزار شد؛ راهپیمایان با شعار “مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل” پرچم امریکا و اسرائیل را زیر پای خود لگدمال کردند تا جواب دندان شکنی برای ترامپ باشد.

مشت گره‌کرده مرزنشینان بیله سوار بر سر دشمن

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله سر دادند و پرچم آمریکا و اسراییل را ب آتش کشیدند.

استان ایلام

 مراسم  راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با شعار الله اکبردر استان ایلام آغاز شد.

تصاویری از حضور پرشور مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استان ایلام:

ایلام

مهران

به گزارش آوای مهران; مردم ولایت مدار و همیشه در  صحنه مرزدار مهران همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار، عزت، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

در این راهپیمایی عظیم و پرشور بزرگ و کوچک، پیر و جوان و زن و مرد با در دست داشتن پرچم ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و امام راحل عشق و ارادت خود را به آرمان های والای امام راحل و شهدا و ولایت نشان دادند.

ایوان

به گزارش جویزر،مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایوان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار، عزت، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

در این راهپیمایی عظیم و پرشور بزرگ و کوچک، پیر و جوان و زن و مرد با در دست داشتن پرچم ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و امام راحل عشق و ارادت خود را به آرمان های والای امام راحل و شهدا و ولایت نشان دادند.

دره شهر

به گزارش سیمره خبر ،مردم مسیر ۴ کیلومتری این راهپیمایی را زیر بارش باران وبا شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود پیمودند.

سردار “نعمان غلامی” رئیس بسیج سازندگی کشور و “علی بیرانوند” مدیر کل اموزش و پرورش استان ایلام میهمانان این مراسم بودند.

ملکشاهی

به گزارش ملکشاهی خبر، در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهرستان ملکشاهی در راهپیمایی خروشان ۲۲ بهمن، همگام با امواج اقیانوس ملت ایران با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کردند.

آبدانان
به گزارش آبدانان خبر مردم  ولایت مدار شهر آبدانان همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۵ بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و جواب دندان شکنی به تهدیدات اخیر رییس جمهور آمریکا دادند.

سیروان

به گزارش سیروان نوین، مردم خداجو و همیشه در صحنه شهرستان سیروان که در ده روز گذشته با شرکت در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی که در مناطق مختلف این شهرستان شرکت کرده بودند، با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان های نظام ثابت کردند.

استان زنجان
مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان از ساعت ۹:۳۰امروز در پاسداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلابشان به خیابان ها آمده و با شعارهای ضد استکباری با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

امروز در زنجان پیر و جوان،دختران و پسران و حتی نوزادان در آغوش مادرانشان به خیل راهپیمایان پیوستند تا فریاد استقلال طلبی و استکبار ستیزشان را دوباره در جهان طنین انداز کنند.

راهپیمایان با سر دادن شعار ۲۲ بهمن یوم الله یوم الله ، مسیر میدان قائم تا آستان مصلای این شهر را پیمودند.

*سیل خروشان مردم زنجان

سیل خروشان مردم زنجان از اقشار مختلف با حضور در میدان قائم شعارهای استکبار ستیز و انقلابی سرمی دهند، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “تداوم این نهضت، پیروی از امام است، دفاع از ولایت، حمایت از اسلام است”، “ایران همیشه کشور امام است،اُمُّ القُرایِ عالَمِ اسلام است”،”خامنه‌ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است” . “ما همه سرباز توییم خامنه‌ای،گوش به فرمان توییم خامنه‌ای”، “فرموده‌ی رهبر بیدار ماست ،اعتماد به آمریکا، باعث ذلت ماست”، “استقلال آزادی پیام انقلاب است،جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است”، “این است ندای امت فاطمی،مرگ بر آمریکای اهریمنی”از شعارهای امروز مردم زنجان بود.

 خیل جمعیت از مسیرهای مختلف به سمت میدان قائم  حرکت کرده و اقشار مختلف مردم اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، کشاورزان،دانشگاهیان، ورزشکاران، بازاریان، کارمندان، کارگران، روحانیون، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس هریک جلوه ای خاص به شکوه این راهپیمایی بخشیدند.
با وجود اینکه زنجان با برودت هوا مواجه است اما سردی هوا موجب نشد تا حضور مردم کمرنگ شود،مردم زنجان آمدند تا جشن انقلاب را در سی و هشتمین سال،تکمیل کنند.

مردم زنجان آمده اند تا بار دیگر در حماسه ای عظیم تاریخ ساز شده و نام خود را جزء حماسه سازان تاریخ ایران ی ثبت کنند.  اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان زنجانی در محل راهپیمایی مهمترین برنامه جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان بود.

*نمایش وحدت و همدلی مردم زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم استان زنجان در فجر سی و نهمین بهار انقلاب با حضور با شکوه خود در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشته و اعلام می‌کنند که دشمن هر گونه ضربه زدن به نظام و انقلاب را به گور خواهد برد.

*قرائت بیانیه راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم زنجان با طی مسیر میدان قائم تا مصلی خاتم الانبیای زنجان، در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کرده و با به آتش کشیدن پرچم آمریکا انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه این کشور علیه نظام اسلامی اعلام کردند.

همچنین در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن قرائت و حاضرین با تکبیر بندهای آن را تایید کردند.

*راهپیمایی عظیم مردم خدابنده

راهپیمایی گسترده و با شکوه مردم ولایت مدار خدابنده از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای شهر قیدار آغاز شد و شعارهای ضد استکباری سر داده شد.

با توجه به اینکه سی و هشت سال از عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد این ملت در سال ۱۳۵۹ سیلی محکمی به آمریکا زده و آنرا بی آبرو کرده است و دشمنان اسلام هنوز هم بدنبال انتقام از این ملت هستند، گفتنی است کینه و عقده آمریکا از این جهت است که تدبیر، درایت، عقل و خردجمعی در جمهوری اسلامی باعث شد حقانیت ملت ایران در بین دولتهای وابسته به آمریکا و اسرائیل ثابت شود.

*حضور گسترده مردم طارم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم شهرستان طارم همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده و تجدید بیعتی دوباره با معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس کردند.

*مردم ماهنشان پیام انقلاب را صادر کردند

مردم همیشه در صحنه ماهنشان نیز از صبح  در مسیر مشخص شده آماده و رو به حرکت بودند تا پاسخی به تاریکی‌ها و ظلمات استعمارگران خصوصا ترامپ و امریکا دهند.

۲۲بهمن پیروزی مردم مسلمان ایران بر ظلم و استکبار جهانی است، ظلمی که از سوی رژیم طاغوتی در داخل بر مردم اعمال میشد.

این روز ها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، تجلی خاطرات روزهای شیرین و خاطره‌انگیز پیروزی ملت شجاع، مؤمن و قهرمان ایران بر دیو ظلم و ستم و سرآغاز حیات طیبه و با عزت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های مرگ بر آمریکا” مرگ بر اسرائیل” .. سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

*حضور حماسی مردم خرم دره در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم خرم دره در راهپیمائی ۲۲ بهمن بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر را رقم زدند.

مردم شهرستان با تجمع در مقابل مسجد رسول الله(ص) راهپیمائی را با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل آغاز و به سمت مسجد جامع حرکت کردند و در پایان با آتش زدن  پرچم های کشورهای استکبار ، دشمن ستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

*ایجرودی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوگویان زدند

مردم ایجرود صبح امروز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جاری پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند.

مردم شهر ستان ایجرود از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مقابل سپاه ناحیه ایجرود تجمع کردند و در ساعت ۱۰:۳۰ صبح با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر صهیونیست» به سمت میدان میعاد گاه نماز جمعه حرکت کردند. شعارهای «مرگ بر آمریکا، شعار مرگ براسرائیل»، «‌ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» و «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» از دیگر شعارهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایجرود بود.

مردم شهرستان ایجرود بار دیگر امروز در ۲۲ بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند.

استان مرکزی 

ملت ایران انقلابی‌تر از همیشه آمدند+تصاویر

ملت ایران امروز استوارتر از همیشه ۳۸ امین بهار انقلاب را بر تارک تاریخ نقش کردند. مردم استان مرکزی نیز همپای ملت غیور ایران باردیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش دیار آفتاب؛ مردم استان مرکزی از پیر و جوان، با هر تیپ و سلیقه ای، با هر دیدگاه سیاسی، امروز به میدان ۳۸ امین بهار انقلاب آمدند تا صحنه ای به یادماندنی دیگری را بر تارک تاریخ ثبت کنند. صحنه ای که سالهاست خارچشم ددمنشان است. خاری که اجازه نگاه ناروا به مرزهای ایران را به دشمن نمی دهد.

امروز مردم استان مرکزی ندای لبیک به آرمان های انقلاب را ر رسانه های داخلی و خارجی فریاد زدند تا دشمنان تمام گزینه های روی میز خود را به فراموشی بسپارند.

حماسه ی بی نظیر؛

بصیرت انقلابی مردم اراک در بهمن ۹۵+تصاویر

مردم شهر اراک صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و نهمین فجر انقلاب اسلامی در تاریخ جهان ثبت کردند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا؛مردم شهر اراک صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و نهمین فجر انقلاب اسلامی در تاریخ جهان ثبت کردند.

28

22

حماسه حضور مردم محلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن+عکس

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از صبح محلات، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان محلات با وجود برودت هوا دوشادوش مسولین در صفوفی متحد و به هم فشرده و با مشت‌های گره کرده و فریاد‌های الله اکبر راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از میدان نماز یکی از قدیمی ترین میعادگاه انقلابیون محلات آغاز کردند.

با آغاز راهپیمایی حرکت خروشان جمعیت، مردم در دسته‌ها و گروه‌های مختلف خانوادگی، دوستان و محله‌ها به خیل جمعیت راهپیمایان اضافه می‌شوند.

بارش برف هم مانع از حضور پرشور آشتیانی‌ها نشد +تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان، مردم آشتیان همزمان با سراسر کشور ضمن شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

حضور دانشجویان مرکز علمی جامعه المصطفی آشتیان در جمع جوانان و خانواده‌های این شهرستان با وجود بارش برف و سرمای هوا در این مراسم قابل توجه بود.

دانشجویان مسلمانی که از کشورهای چین، آذربایجان، ماداگاسکار، عراق، هند، پاکستان، افغانستان، تونس و مالی در این مرکز مشغول تحصیل هستند با حضورشان در این مراسم هم صدا با ملت ایران خشم و انزجار خود را استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خنداب:

پاسخ کوبنده مردم خنداب به استکبار جهانی + تصاویر

مردم شهرستان خود با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، مردم شهرستان خنداب، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، مرد و زن و از تمام صنف ها، صبح امروز همزمان با مردم سایر شهرهای کشور با حضور حماسی خود در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و نشان دادند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان ها انقلاب اسلامی ایستاده اند.

راهپیمایی شهرستان خنداب از ساعت ۱۱ صبح با وجود برف و سرما از ۳ مسیر فرمانداری سابق، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و میدان قدس محله شروع و در محل میعادگاه نماز عبادی-سیاسی جمعه پایان یافت.

مردم فراهان حماسه‌ای دیگر خلق کردند؛

حماسه ۲۲ بهمن در فراهان؛ سدی از جنس ایستادگی

با وجود سرمای شدید هوا، اقشار مختلف مردم فراهان در ۲۲ بهمن‌ماه سی و هشتمین بهار انقلاب بار دیگر به صحنه آمدند تا در پاسداشت خون شهدای این مرز و بوم سهیم باشند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از فراهان خبر؛ امروز مردم شهرستان فراهان با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن خلق حماسه ای بزرگ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

مردم فرمهین از ساعت ۱۰:۳۰ صبح راهپیمایی خود را آغاز کردند و در محل گلزار شهدای فراهان، محل اصلی گردهمایی حاضر شدند تا با با وحدت و همبستگی اقتدار ایران را فریاد بزنند. در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال فراهان، همه مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد آمدند تا پاسخ محکمی به یاوه گویی های آمریکا و دشمنان بدهند.

با وجود سرمای شدید هوا اقشار مختلف مردم به صحنه آمده بودند تا در پاسداشت خون شهدای این مرز و بوم سهیم باشند تا جایی که زمین از شور این دیدار در پوست خود نمی‌گنجید و آسمان آن‌قدر پاک نفس می‌کشید که گویی آزادترین لحظه را به خود دیده است.

سردادن شعارهای «خامنه‌ای خمینی دیگر است / ولایتش ولایت حیدر است »، «آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است/ سپاه اسلامیان آماده قیام است»، « یاد امام خمینی پاینده باد/ رهبر ما خامنه‌ای زنده باد» و «ما بنده خدا و حق‌شناسیم/ از دشمنان خود نمی‌هراسیم» نیز از شعارهای غالب راهپیمایان فراهان بود.

برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در دلیجان+عکس

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ستم شاهی در۲۲ بهمن سال ۵۷ ، امروز(جمعه) راهپیمایی با شکوه پیروزی انقلاب در شهرستان دلیجان برگزار شد.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  پیام دلیجان ،  راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان دلیجان برگزارشد.

در آیین راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در صحنه مردان، زنان، نوجوانان، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران و سایر قشرها  در کنار هم و در صفوف فشرده بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  پیام دلیجان، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی نراق نیز، امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشتی محکم بر دهان یاوه  گویان و مستکبران عالم زدند و بار دیگر، حمایت قاطع خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

تجدید میثاق مردم شازند با آرمان های انقلاب+تصاویر

مردم ولایی شازند در زیر بارش برف با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که در هر شرایطی پای این نظام ایستاده اند و انقلابی هستند و انقلاب خود را دوست دارند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هشتمین فجر انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشاندند.

مردم ولایی شازند در زیر بارش برف با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که در هر شرایطی پای این نظام ایستاده اند و انقلابی هستند و انقلاب خود را دوست دارند.

گزارش تصویری

حماسه ۲۲ بهمن در کمیجان، تجلی مقاومت و پایداری+تصاویر

با وجود سرمای شدید هوا و بارش برف همه مردم کمیجان به صحنه آمده بودند تا در پاسداشت خون شهدای این مرز و بوم سهیم باشند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان، امروز مردم شهرستان کمیجان با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خلق حماسه ای بزرگ و برپایی مراسم باشکوه انقلابی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

مردم کمیجان از ساعت ۱۱ صبح راهپیمایی خود را از میدان شهرداری آغاز کردند، محل اصلی گردهمایی حاضر شدند تا با با وحدت و همبستگی اقتدار ایران را فریاد بزنند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کمیجان، همه مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد آمدند تا پاسخ محکمی به یاوه گویی های آمریکا و دشمنان بدهند.

حضور پرشور مردم خمین در راهپیمایی ۲۲ بهمن+ عکس

مردم و مسئولین شهرستان خمین پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان و دشمنان کشاندند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز مردم و مسئولین شهرستان خمین پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان و دشمنان کشاندند.

مردم خمین امروز آمدند تا با حضور پیام‌آفرین خود، مؤلفه‌های منطقی و قدرت نرم و گزینه‌های روی میز خود را به رخ دشمن به‌ویژه آمریکای جنایتکار کشانده و نشان دهند که در مسیر پیشرفت و تعالی، هیچگاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادی و جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی هستند.

مردم خمین امروز هماهنگ با دیگر اقشار مختلف مردمی در سراسر کشور با سردادن شعار‌هایی همچون “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس”، “مرگ بر آل‌سعود و داعش”، “حزب فقط حزب علی  رهبر فقط سید علی”، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بیعت کرده و با ندای “لبیک یا خامنه‌ای” خواب دشمنان را آشفته کردند.

مردم تفرش، انقلابی‌تر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند+تصاویر

مردم ولایتمدار شهرستان تفرش در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام خود را به رئیس جمهور آمریکا اینگونه اعلام کردند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از  ندای تفرش، مردم تفرش با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

با وجود سرمای هوا و بارش برف، اقشار مختلف مردم به صحنه آمده بودند تا در پاسداشت خون شهدای این مرز و بوم سهیم باشند.

سردادن شعارهای «خامنه‌ای خمینی دیگر است / ولایتش ولایت حیدر است »، «آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است/ سپاه اسلامیان آماده قیام است»، « یاد امام خمینی پاینده باد/ رهبر ما خامنه‌ای زنده باد» و «ما بنده خدا و حق‌شناسیم/ از دشمنان خود نمی‌هراسیم» نیز از شعارهای غالب راهپیمایان تفرش بود.

همچنین مردم ولایتمدار شهرستان تفرش در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام خود را به رئیس جمهور آمریکا اینگونه اعلام کردند.

استان همدان

امروز با وجود بارش برف در برخی نقاط استان همدان وهمچنین سردی هوا، مردم انقلابی این استان چتر بر دست با مشت های گره کرده و الله اکبر گویان در مسیرهای از پیش تعیین شده به راهپیمایی پرداختند.

همدان

تقوای سیاسی یعنی تبعیت از رهبری نظام

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی طی سخنرانی روز ۲۲ بهمن ماه با بیان اینکه باید در همه اعمال تقوا داشت و تأکید بر تقوای سیاسی اظهار کرد: باید تقوای سیاسی داشته باشیم، تقوای سیاسی معنایش این است که از رهبر عالم، عادل، سیاست مدارو سیاست گذار این نظام تبعیت کنیم و تمام نغمه های شوم و شر دشمنان را کنار بگذاریم و هیچ نرمشی در مقابل دشمن از خود نشان ندهیم که مبادا دشمن در ملت و نظام ما طمع کند و بخواهد آسیبی به این نظام و این حاکمیت بزند.

فامنین

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم رهبر مجاهد انقلابی در سخنرانی  روز ۲۲ بهمن گفت: دشمنان و مستکبران بدانند این ملت همان ملت انقلابی است و در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد و عزت و اقتدار عاشورایی خود را تا رسیدن به هدف نهایی فراموش نخواهند کرد.

رزن

مردم و مسئولین شهرستان رزن با وجود بارندگی و نامناسب بودن شرایط جوی  قبل از ساعت اعلام شده با حضور در مسیر راهپیمایی و نقطه آغازین آمادگی خود را برای حضور همیشه در صحنه اعلام کرند.

حضور پرشور نسل سومی ها و نونهالان و نوجوانان،حضور مسئولین شهرستان و حضور یک دست مردم شریف همراه با شخصیتهای سیاسی از نکات مهم این مراسم در رزن بود.

حضور بسیجیان نسل جدید و پیشکسوتان جهاد و شهادت با لباس مدافعان حرم ،همچنین نصب بندی از بیانات رهبری انقلاب در تایید جوانان انقلابی و حمایت از آنها از دیگر ویژگی های این مراسم بود.

اسدآباد

رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی،  اظهار کرد: امروز مردم آمدند تا ثابت کنند که برای آمریکا و دشمنان اسلام گزینه روی میز دارند و گزینه آنان حضوردر راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن است.

نهاوند

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و باشکوه مردم انقلابی نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.
باوجود بارش برف و سرمای هوا ولی مردم ولایتمدار نهاوند با حضور باشکوه خود به‌فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با شعارهای مرگ بر آمریکا جواب دندان‌شکن و محکمی به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا دادند.
حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان نهاوند بود.
آتش زدن پرچم امریکا و آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط نوجوانان از دیگر بخش‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند بود.

کبودراهنگ

احسان قنبری فرماندار شهرستان  کبودراهنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: امروز ما شاهدیم که بعد از گذشت ۳۸سال از انقلاب مردم باز با همان شور و حرارت و اعتقاد اوایل انقلاب در این صحنه و مانور سیاسی حضور دارند و و مهم ترین و زیباترین جلوه روز ۲۲بهمن حضور این مردم است.
قنبری افزود:امسال نسبت به سال گذشته جمعیت بیشتری در صحنه حاضر هستند و این نشان از عمق درک و فهم مردم است که با این حرکت حماسی در این هوای سرد  پاسخی دندان شکن   به اظهارات برخی تازه به دوران رسیده که صحبتهایی خارج از عرف و دیپلماتیک و بسیار مبتدی و کودکانه دادند.

قهاوند

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم شهید پرور منطقه قهاوند صبح امروز از مقابل میدان معلم آغاز شد.

راهپیمایان از دقایقی قبل از شروع زمان مراسم در خیابان ها حضور داشتند و از این طریق همبستگی و آمادگی خود را به دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.

تصاویر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی در دستان مردم قهاوند خودنمایی می کند و شعارهای آنها هم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است .

ملایر

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا میرتاج الدینی در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسجد جامع ملایر با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: این روزها در رسانه ها و فضاهای مجازی از انقلاب انتقاد شده اما روز ۲۲ بهمن روز بیان دستاوراهای انقلاب است.
وی با اشاره به دعوای های  دو  گروه سیاسی بیان کرد: این اقدامات انقلاب را خرد کرده و  دو گروه چنان یکدیگر را نقد و تخریب کرده که گویی در انقلاب کاری انجام نشده است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن نیز از این فضا استفاده کرده و حتی موفقیت های انقلاب را بی اثر عنوان می کنند.
وی تاکید کرد : تریبون ۲۲ بهمن برای انقلاب است نه برای گروهی خاص و باید در این روز دستاوردهای و را بیان کرد.

تویسرکان

مردم متدین و متعهد شهرستان تویسرکان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه دیگری، همچون سال های گذشته در میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان گردهم جمع شدند و پیام وحدت و همدلی خود را در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان رسانند و بار دیگر وفاداری و تجدید پیمان خود با ولایت را اثبات کنند.

بهار

tرماندار شهرستان بهار در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مهمترین دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه را هویت یابی گفتمان اسلام گرایانه بیان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب گفتگوی جدیدی با یک بینش جدید و تحت عنوان هویت اسلام گرایانه در منطقه و جهان شکل گرفت و اسلام جایگاه دیگری در جهان به خود گرفت.

حضور ورزشکاران همدانی در راهپیمایی

حضور پررنگ بانوان در راهپیمایی همدان

حضور دانشجویان در راهپیمایی همدان

استان آذربایجان غربی

راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برگزار شد.
مردم ارومیه راهپیمایی ۲۲ بهمن را از میدان ولایت فقیه آغاز کرده و مسیر خیابان شهید منتظری به طرف میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت به مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) را با شعارهای  “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “لبیک یا خامنه ای” ، “آذربایجان اویاخده، انقلابا دایاخده” و “آذربایجان جانباز انقلابدان آیریلماز” حرکت کردند.

در شهرستان‌های دیگر آذربایجان‌غربی نیز، مردم ولایتمدار مسیر راهپیمایی را به با شور و شوق خاصی و با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی خود طی کردند.

ارومیه

آیت‌الله سید احمد خاتمی در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) ارومیه، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب‌اسلامی و قدردانی از رشادت‌های امام(ره) و نیز با اشاره به تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های روحانیت مبارز دوران انقلاب‌اسلامی نظیر آیت‌الله قره‌باغی، آیت‌الله قریشی و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسنی، اظهار داشت: امروز ملت ایران‌اسلامی نشان داد که مبانی انقلابی و اسلامی را با گام‌های معتقد برداشت.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا که به تعبیر خودشان مشکل روانی دارد امروز در برابر عزت و اقتدار ملت ایران‌اسلامی مایوس و خوار شد.

وی، عنوان کرد: فریاد‌های مرگ بر آمریکا ملت ایران‌اسلامی نشانه خفت و خواری آمریکا و اقتدار و آمادگی مردم کشور عزیزمان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت انقلاب‌اسلامی را مساوی با افزایش توسئه‌های دشمنان دانست و گفت: دشمن جدایی ملت از دین را دنبال می‌ند، دین انقلاب ما را سامان داده و نسل اول انقلاب این مورد را به‌خوبی یاد دارند.

وی، بیان داشت: دشمن دنبال این است که راه ما را از انقلاب و اسلام جدا کند. پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب‌اسلامی با این راهپیماییو حضور مردم در صحنه مشخص و واضح شد.

آیت‌الله خاتمی، گفت: ما تا آخرین قطره خونمان پای دینمان ایستاده‌ایم.

وی، اضافه کرد: دشمن به‌دنبال جدا کردن مردم از نظام اسلامی است. تحریم‌های فلج‌کننده آمریکا علیه کشور ما که بخشی از آثار آن اکنون خودنمایی می‌کند تنها یک هدف دارد که تاکنون ناکام مانده؛ تنها هدفشان این است که با فشارها حساب مردم از نظان‌اسلامی جدا شود.

وی افزود: مردم با تاسی از آیات و مبانی قرآنی و دینی اجازه چنین کاری را نمی‌دهند و دشمن نمی‌تواند در این منطقه حساس جهان که حاکمیت دینی در آن برقرار است آرامش را تحمل کند.

نقده

میاندوآب

بوکان

خوی

پلدشت

ماکو

چالدران

مهاباد

پیرانشهر

سردشت

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به عنوان تنها سخنران پایانی در سردشت، شهدا را زنده توصیف کرد که در نزد پروردگارشان روزی می خورند و در این رابطه گفت: دشمنان ملت ایران دست به دست هم همیشه در فکر توطئه هستند اما استکبار جهانی ناآگاه از مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داخل کشور سی و هشت سال پیاپی با رشادت ها و خون هزاران شهید نقشه هایشان نقش برآب می شود.

آیت الله سید هاشم بطحایی با اشاره به اینکه دشمن با پیش کشیدن جنگ فرهنگی وحدت ملت را هدف قرار داده است گفت: آنها چون در جنگ تحمیلی و بعد از آن راه به جایی نبردند در نیرنگ هایی تازه در فکر اختلافات قومی و مذهبی هستند اما همه ملت با پیروی کردن از سنت، کردار، گفتار و رفتار پیامبر اسلام (ص) یکپارچه هستیم.

وی خطاب به مسئولین گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب همواره در تمامی صحنه ها حضور داشتند و هرگز امام راحل و رهبری گلایه ای در خصوص فراموشی شهدا از این مردم نکردند.

به گفته وی، به همین خاطر امروزه مسئولین در تمامی رده ها وظیفه رسیدگی به دردهای مردم را دارند و همینطور که مردم مستحق این خدمات هستند، همچنین قربت اسلام با این نهضت، اتحاد و یکپارچی است.

آیت الله سید هاشم بطحایی بیان کرد: حرکت در جاده های نامناسب و پیچ در پیچ شهر شیمیایی و شهید پرور سردشت ناراحت کننده بود اما امید به دلیل دیدار چنین مردم همیشه در صحنه ای خستگی را از تن جدا می کرد.


تکاب

استان خراسان رضوی

مردم انقلابی شهر مقدس مشهد از نقاط مختلف این شهر خودشان را به قرار عاشقی در میدان ۱۵ خرداد این شهر که محل آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام شده رسانده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و الله اکبر خامنه ای رهبر نوید برگزاری یکی از کم نظیرترین راهپیمایی های چند سال اخیر را می دهند.

خبرنگاران صبح توس در اقصی نقاط استان در محل های راهپیمایی مستقر شده تا پوشش زنده مراسم را گزارش کنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران صبح توس، با وجود هوای زمستانی و کاهش دمای محسوس در مشهد اراده و اردات مردم انقلابی به نظام  و ولایت سیل جمعیت را به خیابان های محل برگزاری راهپیمایی کشانده  تا بنا به گفته برخی از مردم حاضر در راهپیمایی سیلی محکم و تاریخی بر دهان یاوه گویان و تهدید کنندگان ملت ایران زده شود.

و هم اکنون شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر» سرآغازی شد بر خلق حماسه ای دیگر.

*مشهدی ها با پلاکاردهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و تصاویر امام (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گویان به سمت حرم مطهر رضوی در حرکتند.

*استاندار خراسان رضوی و نماینده ولی فقیه هم اکنون وارد جمعیت شدند.
*پرچم ده‌ها متری جمهوری اسلامی ایران در حال حمل در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط مردم.


*بازسازی وقایع انقلابی مسجد کرامت مشهد و سخنرانی نمادین آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه راهپیمایی برگزار شد.


*ورود راهپیمایان ۲۲ بهمن مشهد مقدس به رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برای اقامه نماز جمعه

* آغاز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

*صدای اذان در حرم مطهر رضوی بانگ اختتامیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۵ در مشهد مقدس شد.

ولایتمداران سایر شهرستان های استان نیز امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به ندای پیشوای خود لبیک گفتند.

*تربت حیدریه

*تایباد

*مه ولات

*سبزوار

*نیشابور:

استان مازندران

هم‌زمان با حرکت موج خروشان مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ۹۵ سراسر کشور و در حالی‌که انقلاب ۳۸ ساله شده‌ است، مردم ولایت‌مدار مازندران نیز با سر دادن ندای الله‌اکبر از ۶۷ مسیر از پیش تعیین‎شده به دریای وحدت ملت پیوستند.

امروز بار دیگر مردم دیار علویان در بحبوحه همه شرایط سخت اقتصادی و مشکلات ریز و درشت، انقلاب را تنها نگذاشتند، همه آمده‌اند برای عهد و پیمانی دوباره با امامی که اسلام را در عصر حاضر احیا کرد، آمده‌اند برای لبیک به ندای مقتدای زمان خویش، آمده‌اند تا بگویند ما شهدا و ایثارگران خود را فراموش نکرده‌ایم.

اینجا مازندران است، دیار بیداردلان و حاج بصیرها، شهید طوسی و شهید علمدارها. اینجا دیاری است که مردمانش در لبیک به ندای اسلام و علویت پیشگام در تاریخ بوده‌اند.

هم‌زمان با بهار انقلاب، مرد و زن مازندرانی، پیر و جوان از گوشه و کنار استان و از حاشیه به متن آمده‌اند تا دوشادوش یکدیگر بهار پیروزی را جشن بگیرند. مسیر حرکتشان به سمت مبدأ راهپیمایی و میعادگاه حضور است تا بار دیگر با پیر فرزانه‌شان میثاق بندند و ندا سر دهند «در بهار آزادی، جای شهدا خالی».

خروش الله‌اکبر، الله‌اکبر، ۲۲ بهمن فجر آفرین بادا مبارک بر همه مسلمین، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای مازندران پیچیده است.

از هرکه می‌پرسیم نشانی میعادگاه حضور را می‌دهد. کودکانی با صورت‌های نقاشی شده تا کهنسالانی که پیاده و نفس‌زنان خود را به مسیرهای راهپیمایی رسانده‌اند. همه آمده‌اند تا بگویند: رهبرا تا پای جان ایستاده‌ایم.

یک‌صدا ندا می‌دهند «حزب فقط حزب علی(ع)، رهبر فقط سید علی»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده».

آری مازندران امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری است. از شعارهای سر داده و پارچه نوشته‌ها، سربندهای نقش بسته بر سر جوانان این مرز و بوم می‌توان به عشقی که در وجودشان جوانه‌ زده، پی برد.

شور انقلاب در مرکز دیار علویان

راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری که از ساعت ۱۰ صبح از مقابل شهرداری آغاز شده است، پر از شور، شعور و بصیرت است.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-010.jpg

از یک‎ساعت مانده به آغاز راهپیمایی، مردم یکپارچه در میدان‎های شهید قاسمی، ساعت و شهدا حضور یافتند، عده‌ای آمده‌اند و برای آنها تداعی روزهای سخت و نفس‌گیر قبل و حین انقلاب بسیار سنگین است، زیرا امروز در جایی ایستاده‌اند که پر از امنیت، استقلال و آزادی است، دیگر از تازیانه‌های خشم و سکوت و استبداد خبری نیست.

محمدرضا احمدزاده دانشجویی که به‌اتفاق دوستان همکلاسی‌اش مسیر شهید قاسمی به سمت میدان شهدا را می‌پیماید، می‌گوید: امروز کلاس درسمان را در مسیر راهپیمایی برپا کرده‌ایم تا جهان بداند ما دانشجویان همپای مردم میهن تا آخرین‌نفس ایستاده‌ایم.

وزیر ارشاد: مدیون مردم مازندران هستم

رضا صالحی امیری در سخنرانی ۲۲ بهمن مرکز استان مازندران اظهار کرد: مردم استان مازندران با استقبال خویش در سال ۹۲ حق بزرگ به گردن دولت تدبیر و امید دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پاسخ رئیس‌جمهور آمریکا را مردم ایران به خوبی دادند، به دولت آمریکا اعلام می‌کنیم که این ملت اهل تهدید نیست و تهدید برای این ملت معکوس عمل می‌کند.

صالحی تاکید کرد: مازندران و ساری در قلب ما جای دارد و به شما قول می‌دهم همه توان خود را برای توسعه استان به‌کار می‌گیرم، در غم شما غمناک هستیم و شادی شما شاد هستم.

وی در پایان گفت: خودم را مدیون شما می‌دانم و تا توان دارم برای شما تلاش می‌کنم.

مردم شهرستان گلوگاه با بصیرت مثال‌زدنی خود از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی خود را از مقابل میدان نماز آغاز کردند تا آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-022.jpg

بهشهری‌های مومن از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح راهپیمایی خود را از چهارراه استقلال به سمت مصلای جمعه آغاز کردند.

مردم ولایت‌مدار شهرستان نکا نیز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل فرمانداری با ندای الله‌اکبر با معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

میاندورودی‌ها نیز همانند همه مازندرانی‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل شهرداری سورک به سمت مصلای جمعه بانگ مرگ بر آمریکا سر دادند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-015.jpg

شهرستان جویبار، پایتخت کشتی ایران، کاملا انقلابی است. جویباری‌ها از ساعت ۱۰ صبح از مسجد اعظم به سمت مصلای الغدیر با رهبر انقلاب پیمانی دوباره بستند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-014.jpg

مردم شهیدپرور شهرستان قائم‌شهر نیز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله به سمت مصلی نماز جمعه بابصیرت بالا و مثال‌زدنی خود راهپیمایی کردند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000266/n00266909-r-b-000.jpg
http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-002.jpg

آسمان «هزار سنگر» به رنگ انقلاب است

آملی‌ها، مردمی که بارها تعهد خود را به انقلاب با حماسه‌های بزرگ خود به اثبات رسانده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح و از مسجد امام رضا(ع) تا گلزار شهدا راهپیمایی کردند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-020.jpg

بابل، پایتخت شهدای شمال کشور نیز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح رنگ و بوی انقلاب گرفت. بابلی‌ها از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه بابل با ندای مرگ بر آمریکا راهپیمایی کردند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-013.jpg

بابلسری‌های مدافع حرم‌پرور با شور و شعور انقلابی خود از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و از مقابل سپاه این شهرستان به سمت مصلای جمعه المهدی با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-003.jpg

هم‌شهری‌های سردار بصیر در خط مقدم انقلاب

فریدونکنار، دیار سردار شهید بصیر، پر از عشق و بصیرت است. فریدونکناری‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و از مقابل مسجد جامع به سمت مصلای قدس فریدونکنار راهپیمایی کردند.

محمد مهدوی یک نوجوان فریدونکناری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: ما زمان انقلاب را درک نکردیم اما امروز به میدان آمدیم تا بگوییم وقتی رهبری دستور جهاد می‌دهند باید در عمل وارد میدان شد نه شعار.

وی تصریح کرد: در زمانی که مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، حضور گسترده در این راهپیمایی نشان از تبعیت مردم از فرموده‌های رهبری در هر شرایطی دارد.

سیدعباس حسینی یکی دیگر از افراد شرکت‌کننده در این راهپیمایی، با بیان اینکه شور و شوق انقلابی در تمامی این مردم وجود دارد، گفت: برخی از خناسان داخلی و خارجی با دیدن این شکوه عظمت مردم، تمام وجودشان را ترس فرا گرفته است.

وی افزود: راه انقلاب ادامه دارد و هرگز دست از آرمان‌های شهدا و امام شهدا و فرامین رهبری نمی‌کشیم.

محمودآبادی‌های ولایت‎مدار از ساعت ۱۰:۳۰ صبح، از گلزار شهدای آهومحله بانگ الله اکبر سر دادند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-027.jpg

مردم شهرستان نور نیز همانند همه مازندرانی‌ها از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای بزرگ الغدیر راهپیمایی کردند.

نوشهری‎های شهیدپرور امسال نیز انقلاب را تنها نگذاشتند و از ساعت ۱۰ صبح از مسجد جامع ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مرضیه فولادی دانشجوی نوشهری که با پرچم ایران در راهپیمایی حضور یافته است در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز حضور پرشور مردم نوشهر قدرت ایران اسلامی را باز هم به دشمن ثابت کرد، گفت: امروز آمدم تا به استکبار جهانی بگویم که نابودی ایران خیال خامی است و ما باتمام قوا پشتیبان رهبر عزیزمان هستیم.

شهرستان چالوس از ساعت ۱۰ صبح رنگ و بوی انقلاب به خود گرفت و چالوسی‌های شهیدپرور از مقابل مسجد جامع تولد ۳۸ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-006.jpg

عباس‌آبادی‌ها نیز همپای همه مردم دیار علویان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مصلای جمعه با معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

رامسر زیبا نیز کاملا انقلابی است. رامسری‌ها از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل شهرداری رامسر راهپیمایی کردند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-009.jpg

مردم ولایت‌مدار تنکابن نیز از ساعت ۱۰ صبح و از مسجد جامع این شهرستان بانگ الله اکبر سر دادند.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000267/n00267211-r-b-004.jpg

ندای مرگ بر آمریکا در دیار شهید کشوری طنین‌انداز شد

در سیمرغ، دیار شهید کشوری، حال و هوا انقلابی است. سیمرغی‌ها از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید کشوری به سمت مصلای جمعه سیمرغ راهپیمایی کردند.

کلاردشتی‌های مومن همپای همه ایرانی‌ها از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

در شهرستان سوادکوه شمالی نیز آسمان به رنگ انقلاب است. مردم این شهرستان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و از گلزار شهدای گمنام راهپیمایی کردند.

سوادکوهی‌های ولایتمدار نیز همانند همه مردم دیار علویان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد ندای مرگ بر آمریکا سر دادند.
استان اصفهان

همزمان با یوم‌الله ۲۲بهمن ماه، روز فریاد خشم آلود ملت ایران بر سر استکبار جهانی و جهان‌خوران، زنان مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان به همراه فرزندان و خانواده های خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته و بار دیگر با حضور حماسه‌ساز خود و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، از حریم ولایت، خون شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی حمایت کردند.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان پیش از ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم شهیدپرور استان اصفهان با حضور خود با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه  بیعتی دوباره کردند.

امیر سرتیپ دوم مسعود روز خوش گفت: مردم اصفهان امروز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبان ولایت‌فقیه هستند .

وی با اشاره به‌روز ۱۸۹ بهمن روز نیروی هوایی، اظهار کرد: بزرگداشت اقدام شجاعانه آبی پوشان نیروی هوایی در بیعت با امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نباید به فراموشی سپرده شود.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان  بابیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور همه مردم با رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: با پیوستن ارتش به مردم و در رأس آن نیروی هوایی در رژه در مدرسه علوی رژیم ستم‌شاهی ضربه بزرگی خورد.

امیر روز خوش بابیان اینکه رژیم شاهنشاهی بلافاصله اقدام به دستگیری همافران کرده بود، گفت: در سال ۱۳۴۲ امام راحل خطاب به ارتشیان آن‌ها را سربازان امام زمان (عج) خواند و کلید همراهی ارتش با امام (ره) در آنجا خورد و ماحصل آن در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ متبلور شد.

وی بابیان اینکه کسی تصور نمی‌کرد با پیوستن ارتش به امت پیروزی انقلاب شتاب بیشتر نمی‌گرفت، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور گروه‌های مسلح همچون منافقان نظام را تهدید می‌کردند که با برخورد قاطع ارتش و امت اسلامی ایران مواجه شدند.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان  با اشاره به حمایت‌های حضرت امام خمینی (ره) از ارتش گفت: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را حفاظت از انقلاب نوپای اسلامی و آمادگی برای مقابله با تهدیدهای خارجی دید.

امیر روز خوش با اظهار اینکه آمریکایی‌ها دست‌نشانده خود را در منطقه استراتژیک ازدست‌داده و برای همین از دست ایران عصبانی بودند، تأکید کرد: آمریکا حربه‌های مختلفی را علیه نظام اسلامی ایران به کار بسته‌اند تا از گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان بکاهند.

وی بابیان اینکه آمریکا با استفاده از گزینه نظامی با تحریک و هدایت صدام ملعون علیه کشور ایران اسلامی جنگ به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: وقتی آن‌ها دیدند با جنگ سخت نمی‌توانند علیه نظام کاری پیش ببرند شروع به ترورها و جنگ روانی را راه انداختند.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان  با اشاره به راه انداختن جنگ نرم در برابر ایران اسلامی توسط جبهه استکبار، گفت: امروز وظیفه ما تقویت باورهای دینی، حفظ تجهیزاتی که در اختیارداریم و افزایش قدرت نرم در برابر جنگ نرم دشمن داشته باشیم.

امیر روز خوش اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانیم سرباز راستین ولایت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شما در پایگاه هشتم شکاری و نیروی هوایی ارتش با اورهال تجهیزات توانمندی خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

http://sahebnews.ir/files/uploads/2017/02/MG_5435.jpg

مردم سمیرم امروز همگام با ملت ایران با شرکت در راهپیمایی شعار مرگ بر امریکا و استکبار ستیزی سر دادند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امروز و همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان، مسئولان، کشاورزان و دامداران، مرد و زن، کوچک و بزرگ و همه و همه در دولت آباد برخوار برگزار شد.

مردم شهرستان شهرضا صبح امروز همزمان با سراسر کشور برای مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم منطقه براآن جنوبی از شهر زیار به سمت گلزار شهدای پیله وران همراه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا برگزار شد.

مردم خوروبیابانک در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مشت های گره کرده انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده و پر شور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهر اژیه و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم فریدن در شهر داران برگزار شد و با حضورشان پاسخ محکمی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا دادند.

مراسم راهپیمایی سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در شهر دیزیچه با فریادهای مرگ بر آمریکا برگزار شد.

http://mobarakena.ir/uploads/1-72.jpg

http://mobarakena.ir/uploads/7-57.jpg

مردم راوند کاشان، امروز راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پرشورتر و پرعده‌تر از هرسال از مسجد شفاخانه حضرت ابوالفضل (ع) به سمت آستان مقدس امامزاده ولی بن موسی الکاظم راوند برپا کردند و در محضر این امامزاده، به اقامه نماز جمعه ایستادند.

http://kashan1.ir/uploads/2017/02/photo_2017-02-10_14-39-11.jpg

http://kashan1.ir/uploads/2017/02/photo_2017-02-10_14-39-11.jpg

امروز همه آمده بودند؛ امروز روزی بود که به فرموده امام خامنه ای عزیز مردم جواب محکمی به آن مرد دادند و نشان دادند که هیچگاه از اعتقادات خود دست نمی کشند و تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های انقلاب و اسلام می مانند. تصاویر زیر از حضور تاریخی و بیاد ماندنی مردم شهرستان فلاورجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشاهده می کنید که به گواه همه تا کنون پس از انقلاب این حضور کم نظیر بوده است.

مردم گلپایگان همچون هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب فریاد استکبار ستیزی سر دادند و با این انقلاب پیمان مجدد بستند.

http://diarealeman.ir/uploads/2017/02/IMG_0590.jpg

http://diarealeman.ir/uploads/2017/02/IMG_0606.jpg

در ۲۲ بهمن امسال هم مردم فریدونشهر به عنوان جزئی از دریای ایران اسلامی، با حضور خود در راهپیمایی حماسه ای دیگر رقم زدند.

http://pounezar.ir/uploads/2017/02/22bahman95022.jpg

http://pounezar.ir/uploads/2017/02/22bahman95005.jpg

مردم روستاهای اریسمان، ده آباد، فمی و متین آباد نیز همگام با سایر مردم شهرها و روستاهای کشور با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدات اخیر دنیای استکبار را پاسخ دادند.

http://avayenatanz.ir/uploads/2017/02/photo_2017-02-10_14-52-38.jpg

http://avayenatanz.ir/uploads/2017/02/photo_2017-02-10_14-52-55.jpg

مردم اردستان بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق و بیعت با مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر را خلق کردند.

http://sobheardestan.ir/uploads/2017/02/1-26.jpg

http://sobheardestan.ir/uploads/2017/02/6-8.jpg

مردم با بصیرت و همیشه در صحنه شهرستان لنجان بار دیگر با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند و پاسخ یاوه گویی های جبهه استکبار و رئیس جمهور تازه کار آمریکا را با مشت های گره کرده خود دادند.

http://lenjanna.ir/uploads/2017/02/IMG_5075-Copy.jpg

http://lenjanna.ir/uploads/2017/02/IMG_5090-Copy.jpg

امروز زنان مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان به همراه فرزندان و خانواده های خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و هر چه فریاد داشتند بر سر مستکبران عالم کشیدند.

http://armanezanan.ir/uploads/2017/02/IMG_6771.jpg

http://armanezanan.ir/uploads/2017/02/IMG_6626.jpg

مردم دهاقان همزمان با سراسر کشور این بار هم حماسه ای دیگر آفریدند و با طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر به دشمن نشان دادند که پای انقلابشان ایستاده اند.

http://dehaghanebidar.ir/uploads/2017/02/IMG_8342.jpg

http://dehaghanebidar.ir/uploads/2017/02/IMG_8369.jpg

مردم چادگان در ۲۲ بهمن، در صفوف به هم فشرده ، تصویر ماندگاری از وفاداری آفریدند و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای ماندگار خلق کردند و بار دیگر با شهدا و امام راحل تجدید میثاق نمودند.

http://chadeganna.ir/uploads/2017/02/IMG_7752.jpg

http://chadeganna.ir/uploads/2017/02/IMG_7597.jpg

فریاد کوبنده و مشت گره کرده آحاد مردم ولایت مدار خوانسار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به مستکبران عالم یک بار دیگر نشان داد که توطئه ها و تهدیداتشان پوشالی و شکست خورده است.

http://cheshmehsar.ir/uploads/2017/02/41.jpg

http://cheshmehsar.ir/uploads/2017/02/37.jpg

http://cheshmehsar.ir/uploads/2017/02/15-11.jpg

استان چهارمحال و بختیاری

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری مردم بار دیگر حماسه آفریدند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد با وجود سرمای هوا جمعیت زیادی از مردم، قبل از شروع رسمی مراسم، به خیابان ها آمدند.

همه آمدند، در راهپیایی شرکت کردند تا بار دیگر به دنیا اثبات کنند پشت رهبر و انقلاب خود ایستاده اند و از تحریم ها نمی هراسند.

حضور پرشور بانوان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‬‎

بانوان استان امروز نیز با اطاعت از امر رهبر و ولی خود با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنان روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود را حفظ کرده و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های اخیر دشمنان و به خصوص امریکا دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن کوهرنگ با حضور دشمن شکن مردم
در کوهرنگ نیز همانند سراسر کشور جمعیت زیادی از مردم، علی رغم سردی هوا، ساعاتی قبل از شروع رسمی مراسم، به خیابان ها آمدند و در حالی که بارش برف در حال شروع بود، جمعیت زیادی از مسجد جامع تا حسینیه محمد رسول الله (ص) با پای پیاده در حرکت بودند.

جمعیت زیادی عموما به همراه خانواده با لباس محلی در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردان بختیاری با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کوهرنگ جلوه ای از غیرت و مردانگی در مسیر حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر اتحاد و یکپارچی ملت ایران و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

باگذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، مردم غیور ایران هرروز بیش از گذشته به اقتدار و عزت کشور می‌بالند و در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضوری همیشگی دارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ کوهرنگ

حضور باشکوه مردم ولایتمدار لردگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

مردم ولایتمدار و شهیدپرور لردگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کردند و اعلام کردند تا همیشه همراه کشورشان خواهند بود.

تصاویری از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لردگان را مشاهده می‌نمایید.

۲۲ بهمن ۹۵ / بام ایران خروشید

مردم ولایتمدار شهرستان بروجن با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال حماسه ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کردند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، همه و همه با حضور پرشور خود در این روز، گوشه ای از عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

راهپیمایان در مسیر راهپیمایی که از روضه الشهدا آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه یافت با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی با مضامین “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس”، “من انقلابی ام”، “ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است”، “ما تا آخر ایستاده ایم” و … خشم و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی اعلام کردند.

موج گسترده مردم بروجن اعم از کودک، جوان و سالخورده با مشت های گره کرده با سردادن شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس”، “مرگ بر آل سعود”، “خامنه ای صراط مستقیم است منکر با ولایتش رجیم است” و… مشت دوباره ای بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم حمل آدمک سران استکبار توسط یک دانش آموز بود که راهپیمایان ضمن گرفتن عکس های سلفی برائت و بیزاری خود را اعلام می داشتند.

دود کردن اسپند توسط مردم شهر بروجن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و صف کشیدن برای گرفتن پلاکارد و پرچم ایران از دیگر جلوه های مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بروجن بود.

در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلی نماز جمعه قرائت شد و با تکبیر های راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۰ نقطه شهرستان بروجن با استقبال و حضور گسترده مردم برگزار شد.

حضور پرشور مردم شهرستان سامان در ۲۲ بهمن ماه

مردم شهرستان سامان در ۲۲ بهمن ۹۵ با حضور پر شور خود ورق تازه ای در تاریخ برای کشور عزیز ایران رقم زدن، و با حضور همه اقشار، مرد و زن، پیر و جوان، خرد و کلان به دشمنان نشان دادن که این مردم همیشه در تمامی صحنه حضور پرشور و پررنگی دارند، در هر شرایطی پیرو فرمان رهبری و ولایت هستند.

مردم با شعار های “مرگ بر امریکا”، “مرگ بر آل سعود”، “مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس” انزاجار خود را نسبت به استکبارگران نشان دادند.

حماسه به یادماندنی دیگر در شهرستان فارسان رقم خورد

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه فارسان همزمان با سراسر کشور با سردادن شعارهای کوبنده حمایت از نظام اسلامی، رهبری و اعلام نفرت از آمریکای جهان خوار راهپیمایی خود را از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه آغاز کردند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، کارمند و کاسب و همه و همه با حضور پر شور خود در این روز گوشه ای از عمق عشق و علاقه خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده”، “۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله”، بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی ضدنظام اسلامی اعلام کردند.

در پایان این آئین با شکوه راهپیمایان ضمن به آتش کشیدن پرچم های آمریکای جهان خوار و رژیم صهیونیستی غاصب، قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن خوانده شد که مردم با فریادهای الله اکبر مهر تأیید بر بند بند آن زدند

سی و هشتمین برگ زرین حضور مردم ولایتمدار اردل در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اردل از پیر وجوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، خانواده معظم شهدا و مسئولان با در دست داشتن نوشته ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند و بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

مردم اردل با حضور حداکثری خود در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن و با سر دادن شعارهای انقلابی باردیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و آرمان های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

امروز از همه اقشار دست به دست همه دادند و با مشت های گره و فریاد الله اکبر به جهانیان فهماندند که تا آخرین قطره خون پای این نظام اسلامی ایستاده اند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی اردل با سردادن شعارهای “تکلیف هر مسلمان اطاعت است ز قرآن”، “خامنه ای در ره حق می جوشد، خون خمینی در رگش می جوشد”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است”، “فرمانده کل قوا خامنه ای حافظ خون شهدا خامنه ای” وفاداری و اطاعت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

جمعی از جوانان و کودکان در شهر اردل با کشیدن نقش پرچم جمهوری اسلامی بر گونه ها و دست های خود عشق و ارادت خود را به ایران اسلامی ابراز کردند.

در مسیر راهپیمایی بسته های فرهنگی با موضوع های آشنایی بیشتر با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار شناسی و استکبار ستیزی که از سوی شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان تهیه شده بود در بین مردم توزیع شد.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه ای ۱۱ بندی قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید شد.

حضور باشکوه مردم بصیر شهرستان بن در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم غیور و ولایت مدار شهرستان بن بار دیگر در صحنه حاضر شدند و با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

استان سمنان

راهپیمایی سمنانی ها در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب لحظاتی پیش به طور همزمان در سراسر کشور و با حضور چشمگیر مردم برگزار شد.

امروز مردم همیشه در صحنه سمنان در مسیر مشخص شده‌ی راهپیمایی خود را به خیابان آستانه شهر رساندند.

در این مراسم باشکوه آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش، محمدرضا خباز استاندار سمنان، سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، مسؤولان استانی، طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان، بسیجیان، ورزشکاران، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند و  بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

سمنانی ها با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از انقلاب و دست‌آوردهای آن نشان دادند و بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

شرکت‌کنندگان در مسیر راهپیمایی سمنان با در دست داشتن پلاکارد و با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر آل سعود” و “مرگ بر اسرائیل” انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش در جمع راهپیمایان سمنان به سخنرانی پرداخت.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه ای ۱۰ بندی قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید شد.

حماسه پرشور دامغانی ها در ۲۲ بهمن به روایت تصویر

مردم شهرستان دامغان بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب، ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته و با مشت های گره کرده و با فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل را اعلام و ثابت نمودند که دیار ۶۱۷ شهید دامغان ، همواره گوش به فرمان مولا و مقتدای خویش امام خامنه ای بوده و در صحنه حضور خواهد داشت.

حماسه حضور مردم مهدیشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ تصاویر

بار دیگر یوم الله ۲۲ بهمن دیگری فرا رسید و مردم انقلابی مهدیشهر بعد از ۳۸ سال بازهم پایبندی خود به این انقلاب را نشان دادند و با حضور در راهپیمایی وفاداری خود را ثابت کردند.

خیابان های مهدیشهر امروز شاهد مردم مقتدری بود که نه از تهدید و تحریم دشمن نمی ترسیدند بلکه به همراه کودکان ۵ ساله خود آمده بودند.

مهدیشهری ها آمده بودند تا به ندای رهبری لبیک گویند و پاسخ یاوه گویی های دشمنان به ویژه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را با مشت های گره کرده و با فریاد های رسای “مرگ بر آمریکا” جواب دهند که از هیچ کسی نمی ترسند.

راهپیمایان، امروز مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی تا حسینیه المهدی را با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، الله اکبر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، هیهات من الذله، می میریم ذلت نمی پذیریم، پر کردند.

تهدید ترامپ باعث منسجم تر شدن ملت ایران شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پایان این راهپیمایی در جمع مردم مهدیشهر گفت: آنچه ما را از غرب جدا کرده، اقتصاد، رفاه، تمدن و توسعه آنان نیست بلکه نوع نگاه به هستی و گفتمان ها است.

محمد رضا سوقندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما حاصل گفتمان اسلام بود تاکید کرد: آنچه ما را از فرهنگ غرب جدا می کند، گفتمان اسلام ناب محمدی است.

وی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی ما گفتمانی مبتنی بر عبودیت الهی و آموزه های قرآن و سبره نبوی، گفتمان امت اسلام با امام جامعه اسلامی، گفتمان نه شرقی نه غربی، گفتمان همه آنانی است که دل در گرو اسلام دارند و گفتمان عاشورا است.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهدیشهر اضافه کرد: اما در مقابل این گفتمان ما، گفتمان استعمارهای نوین و فرا استعماری مبتنی بر قدرت طلبی است که می بینید چگونه سخن می گویند، از ما بترسید و از دیروز ما تشکر کنید!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنانادامه داد: این نوع گفتار ادبیات فراعنه است و گفتمان توسعه و پیشرفت نیست، اینها تحقیر ملت ها را می خواهند.

سوقندی اذعان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی یک تفکر و اندیشه است که نه تنها جهان اسلام و تشیع بلکه همه آزادیخواهان مخاطب گفتمان انقلاب ما هستند.

وی با بیان اینکه آنچه گفتمان غرب را به چالش کشیده، گفتمان انقلاب است، افزود: در تحلیل هایمان اشتباه نکنیم، اگر انقلاب اسلامی موثر نبود و به اهدافش نمی رسید پس این همه دشمنی ها، تحریم ها، تهدیدها و تحقیرها برای چیست؟

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهدیشهربیان کرد: این ها نه برای این است که از صنعت هسته ای و موشکی ما می ترسند که البته از اینها هم باید بترسند، بلکه از مغرهای متفکر جوانان ما، از همبستگی ملت، از اراده جوانان و از گفتمان انقلاب ما می ترسند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: تهدید رئیس جمهوری آمریکا باعث شد ملت ایران منسجم تر و یکپارچه تر شدند و در راهپیمایی حضور پیدا کردند.

سوقندی به پیام حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: پیام برای همه جهانیان این است که انقلاب اسلامی ما در آستانه ۴۰ سالگی با رویش نسل های جدید در عرصه علم و فن آوری، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و سیاست کوبنده دارد پیش می رود.

وی حضور مردمی در تمام صحنه های به ویژه راهپیمایی امروز را دارای پیام برای مسئولین نیز عنوان کرد و افزود: مردم حق خود را مثل همیشه ادا کردند و مسئولین نیز گفتمان خدمت را در پیش گیرند و همیشه به یاد مردم باشند نه اینکه فقط در راهپیمایی ها و انتخابات به یادشان بیفتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: آنچه مردم را ناراحت می کند، جنجال های بی حاصل، بی عدالتی ها، اختلافات و تفرقه ها است.

حضور پرشور مردم سرخه و ۳۸ سال استقامت و پایداری

امروز بار دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی از جمله فرماندار سرخه، امام جمعه سرخه، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان همراه و همگام با مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان سرخه در سالگرد پیروزی سی و هشتمین بهار آزادی نشان دادند که گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای هستند.

مردم شهیدپرور شهرستان سرخه با حضور در میدان ولی عصر(عج) و فریادهای «مرگ بر آمریکا»؛ «هیهات من الذله» با آرمان های امام و شهدا بار دیگر تجدیدبیعت کردند.

این راهپیمایی از میدان ولی عصر با حضور پرشور و شعور مردم انقلابی و ولایتمدار سرخه آغاز و به سمت حسینیه شهدای سرخه ادامه یافت و قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در این مکان قرائت شد.

*ملت ایران حافظ استقلالشان هستند

حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی امام جمعه موقت سرخه همزمان با برگزاری این راهپیمایی با شکوه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انصافاً مردم همواره در همه صحنه های انقلاب حضوری  حماسی داشته اند و امروز نیز ثابت کرده اند که با تبعیت از فرمان رهبری و لبیک به دعوت معظم له مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی همچون رئیس جمهور آمریکا می زنند و عزت و استقلال خویش را حافظ و نگهبان هستند.

*راه امام و شهدا تداوم می یابد

مصطفی فؤادیان شهردار سرخه نیز اظهار داشت: باید راه امام و شهدا را تداوم بخشیم و امروز هم ما مسئولان و مردم به صحنه آمدیم که بگوییم نگاهبان ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن خواهیم بود.

* ۲۲بهمن ماه ثبت حماسه مردم انقلابی سرخه است

در ادامه این گفت و گو حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر حضور  حماسی مردم ولایتمدار شهرستان سرخه گفت: ۲۲ بهمن امسال صحنه ای دیگر از افتخار آفرینی و ثبت حماسه از مردم انقلابی و مومن شهرستان سرخه است.

*راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار و همدلی ملت ایران است

علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه نیز اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ،راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و مظهر شکوه،اقتدار و همدلی ملت ایران است.

وی بیان داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی امروز با حضور پرشورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جواب دندان شکنی به رئیس جمهور و دولت آمریکا دادند.

مردم میامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه آفریدند+تصاویر

در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سرمای هوا هم نتوانست مانع حضور گرم و حماسی مردم انقلابی میامی شود و امسال نیز پرشورتر از هر سال در لبیک به دعوت پیشوای خود امام خامنه‌ای بصیرت استکبارستیزی و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند و با سردادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت های خود کامه و سلطه گر و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نابودی کفر و طاغوت و سلطه و در راس آن اسراییل غاصب را فریاد زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم، لبیک یا خامنه‌ای و… نفرت خود را از ایادی استکباراعلام کردند.

در این روز اقشار مختلف مردم از گروه‌های اجتماعی متفاوت اعم از فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب و گروه‌های سنی مختلف اعم از سالخوردگان، نوجوانان و جوانان به این راهپیمایی جلوه خاصی بخشیده بود.

در این میان حضور جوانان و نوجوانانی که با شور و اشتیاق ۳ رنگ سبز، سفید و قرمز را روی چهره های خود نقاشی کرده اند و با همه وجود فریاد بر می آورند و شعارهای که پدران و مادرانشان سر می دهند را تکرار می کند، به فضای خیابان ها هیجان غیرقابل وصفی بخشیده است.

امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان هم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی داشتند. در ادامه راهپیمایان بعد از به آتش کشیدن پرچم آمریکا واسرائیل به سخنرانی امام جمعه میامی در مصلی نماز جمعه  گوش فرا دادند و سپس قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن  قرائت شد که هر بند با تکبیر حاضران مورد تایید قرارگرفت.

حماسه ۲۲ بهمن ۹۵ با حضور پر شور مردم گرمسار کامل شد

مردم شهید پرور و غیور و همیشه در صحنه گرمسار با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در شهر حماسه دیگر اما این بار در ماه بهمن سال ۹۵ رار قم زدند و به دشمنان کشور ایران اسلامی به خصوص آمریکا و اسرائیل اعلام کردند که همیشه در صحنه هستند و در کنار آرمان های این نظام ایستادگی و مقاومت می کنند .

مردم گرمسار مسیر میدان انقلاب این شهر تا میدان امام (ره) را با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه طی کردند تا سندی دیگر در افتخارات مردم این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را رقم و ثبت نمایند .

غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان گفت: ملت ایران اسلامی اینبار حماسه تبعیت از انقلاب اسلامی ،آرمان شهدا و تبیعیت از ولایت فقیه را در صحنه ها مختلف ثبت کردند .

کاتب به پیام روشن ملت ایران در صحنه های سیاسی به خصوص راهپیمایی اشاره کردو افزود: به دشمنان قسم خورده و حاکمان آمریکایی خود اعلام کردند که هیچ یاوه گویی های آنهار ا جدی نمی گیرند و همیشه در کنار این انقلاب و آرمان هیا والایش باقی خواهند ماند و تا آخرین قطره خود خود از این کشور و ولایت فقیه حمایت می کنند .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستاورد های انقلاب اسلامی را بسیار و مهم برشمردو افزود: این انقلاب نشان داد که مردمی بودن ان نشان از افزایش دستاورد های در بخش های مختلف و رضایت مندی مردم است و مسئولان باید تنها راه خدمت را پیش گیرند چون ملت ایران لیاقت خدمت شبانه روزانه را دارد .

استان گیلان

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایان استان گیلان نیز در شهرهای مختلف همزمان با سراسر کشور در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و از این طریق همبستگی و آمادگی خود را به دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.

مردم همیشه در صحنه گیلان امروز در ۵۸ نقطه و شهر استان راهپیمایی می کنند. مسیرهای چهارگانه راهپیمایی در رشت به شرح زیر است:

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن رشت اظهار داشت: در
۲۲ بهمن ملت به تمام معنا نظام اسلامی را برگزید و به رقم تلاش دشمنان بر این تصمیم ماند.

وی با اشاره به اینکه  آنچه در نظام رخ داد ناشی از انتخاب خود مردم بود تصریح کرد:  برقراری نظام اسلامی ناشی از تغییر و تحول الهی است که در دلهای مردم ایران بوجود آمد.

وزیر دفاع با بیان اینکه آیات الهی بهترین مستندات را به ما ارائه می کند گفت: می توان بهترین تبیین ها را از قرآن استخراج کرد آیه ۲۹ سوره ی فتح بهترین بیان و تبیین را از انقلاب های اسلامی ارائه می کند.

دهقان ضمن تشریح این آیه افزود: بذر هایی که در دل مردم در نفی طاغوت کاشته می شود، به گونه ای رشد می کند که کارنده از این رشد و نمو متعجب می شود.

وی با بیان اینکه در طول مدت انقلاب، بر پایداری این نظام افزوده می شود اظهار کرد: منافقین از این استحکام خشمگین شده اند اما خدا ناصر کسانی است که در این مسیر قدم می زنند.

دهقان به شکنجه ی مبارزان انقلاب توسط ساواک اشاره و یادآور شد: اگر روزی گروهی اندک تحمل تبعید و شکنجه و اعدامی را می کردند، امواجی از حرکت در تمام کشور به وجود می آمد و نتیجه فروپاشی نظامی ۲۵۰۰ ساله ی طاغوت شد.

دهقان با اشاره به اینکه در کشاکش دوران ملت ایران ایستادگی کرده است افزود: این پایداری محصول مقاومت و مجاهدت در برابر اقدامات دشمن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: امام از آغاز نهضت در موضع نصیحت به شاه بر آمد و از او خواست تا  امنیت و استقلال کشور را حفظ کرده و نگذارد آمریکا و صهیونیست بر مقدرات کشور حکومت کند، اما شاه نصیحت نشنید و آنچه باید بر او آمد.

وی با اشاره به تبعیض و بی عدالتی در زمان شاه تصریج کرد: در نظام شاهنشاهی حرفی از مردم توسط نظام شنیده نمیشد. گروه اندکی بعنوان سردمداران رژیم منابع را به یغما میبردند.

دهقان ادامه داد: نفت ما در خدمت بیگانگان و فرهنگ ابتذال و ضد دینی در مناسبات فردی و اجتماعی موجود بود.

وی همچنین یادآور شد: ایجاد نفاق و چند دستگی در درون جامعه و تحقیر ملت در مقابل دشمنان از مواردی بود که جامعه ما از آن رنج می برد.

حضور وزیر دفاع در راهپیمایی رشت

۱۱:۰۰ وزیر دفاع، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان به جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم رشت پیوستند:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۸ شهر و روستای گیلان

علاوه بر رشت، در ۵۷ نقطه دیگر از استان گیلان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد که اسامی برخی از این مناطق به شرح زیر است:

رشت:

شفت:

تالش: چهارراه سپاه تالش تا مسجد جامع تالش

لیسار: از مقابل اداره پست تا مسجد جامع

اسالم: از آتش نشانی تا مقابل مسجد جامع ولی عصر (عج)؛ ساعت حرکت: ۱۱:۰۰

خطبه سرا: از مقابل پاسگاه انتظامی تا مقابل بانک صادرات شهر

خاله سرای ۵۷: از مقابل مسجد علی بن ابی طالب (ع) ۵۷ تا مقابل بانک صادرات، ساعت حرکت  ۱۰:۳۰

حویق:  از شهرداری این شهر تا مصلی نماز جمعه

چوبر تالش: از روی بانک ملت تا ورزشگاه شهید زرد پور

لنگرود: از مقابل سپاه پاسداران تا مرکزی شهر

رودبار: مسجد ولیعصر(عج) پایین بازار – بلوار وحدت- خلیل آباد- مصلی امام خمینی(ره)

 منجیل: مسجد طاهریه منجیل – بلوار امام خمینی(ره) – مسجد طاهریه(محل برگزاری نماز جمعه)

لوشان: حوزه بسیج – خیابان شهید میرزایی – بلوار امام خمینی(ره) – مسجد جامع لوشان

رستم آباد: مسجد جامع – بلوار امام خمینی(ره) – مسجد جامع( محل برگزاری نماز جمعه)

توتکابن: مسجد امام جعفر صادق(ع) – بلوار امام خمینی(ره) – حوزه مقاومت بسیج

جیرنده: مسجد خاتم الانبیا – میدان قدیم قدیم

بره سر: میدان اصلی شهر – بلوار داخلی – مسجد جامع شهر بره سر

چهارمحل: مسجد مسجد جامع – بلوار داخلی- میدان شهدا

ماسال: از سپاه پاسداران – خیابان ولی عصر (عج) – مسجد جامع  ساعت ۱۱:۰۰

شاندرمن: از حوزه بسیج محمدرسول الله(ص) -میدان آرش- مسجد جامع شهر  ساعت ۱۰:۰۰

آستانه اشرفیه: از کانون بسیج به سمت حرم آقا سید جلال الدین اشرف

رودسر:

چابکسر:

کلاچای

واجارگاه رودسر

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در واجارگاه  با حضور گسترده و بی نظیر مردم غیور این شهر باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان در حالی که بخشدار کلاچای، شهردار، روحانیون و مسوولان این بخش را در پیشاپیش خود داشتند با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله» در صفوفی به هم فشرده به طرف مسجد جامع حرکت کردند.

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان؛ روز جمعه ۲۲ بهمن ماه امسال حال و هوای دیگری در خمام حکمفرما شد و آنها که گفته بودند «می آییم» همه آمدند تا فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند و به دشمنان در عمل نشان دهند که همچنان پای انقلاب ایستاده اند ونه تنها خسته نشده اند که راسخ تر و جدی تر برای دفاع از آرمانهایی که امروز دیگر به داخل کشور تعلق ندارد و موجب امید دیگر ملل مظلوم جهان نیز شده آماده اند.

امروز هم مردمی که همواره گوش به فرمان رهبری فقیه و هوشیار خود آماده فرمانبرداری هستند به صحنه آمدند و پیر و جوان، زن و مرد، روحانی، کسبه بازار، کارمند، استاد دانشگاه، دانشجو، کارگر، ایثارگر و خانواده شهید با در دست گرفتن دست نوشته هایی در محکومیت رفتارهای استکباری و صیانت از انقلاب و نظام و رهبری به دنیا نشان دادند که کشور خود را دوست دارند و برای نظام حاضرند همچنان سختی ها را تحمل کنند.

امام جمعه خمام ، بخشدار خمام، فرمانده سپاه مقداد، شهردار خمام  و دیگر مسئولان بخش هم در صفوف فشرده مردم حضور داشتند و امروز به معنای واقعی همه یک مشت گره کرده بودند و تفاوتی بین مردم و مسئولان نبود و همه یکپارچه و یک صدا فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سردادند.

انزلی

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فرد در تاریخ بوده است و در یک مقطع حساسی و در یک زمان ویژه ای شکل گرفته است، اظهار داشت: انقلاب ایران مبتنی بر ارزش ها و آرمان های ناب اسلامی بوده است.

وی به نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه اسلام کوبنده ترین و بالانده ترین معارف را شامل می شود موجب شده تا همه ی جهانیان را به حرکت و خروش اسلامی وادار کند.

امام جمعه بندر انزلی بروز و نشر بیدار اسلامی در جهان را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: انقلاب ما از حیث اینکه به کشور های منطقه صادر شده دارای آثار و برکاتی است که یکی از آنها اثر گذاری در ملت های می باشد.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه فرهنگ ناب اسلامی به جهانیان منتشر شده، اظهار کرد: فرهنگ اسلامی و معیار ها و ارزش های آن به جهانیان صادر شده است و به گونه ای دیگر آرمان های انسانی که در اسلام به آن پرداخته شده این در دیگر جوامع نیز سرایت کرده است.

وی نشر انقلاب اسلامی در جهان را از تحقق آرمان های اسلامی بر شمرد و افزود: نشر انقلاب اسلامی در جهان موجب استکبار ستیزی و توجه به اقشار مستضعف جامعه شده و اینکه جوامع اسلامی خود جوش با الهام از انقلاب اسلامی خواستار حکومتی الهی هستند برای تحقق آرمان های اسلام ارزشمند است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه نوع استراتژی مردم و پافشاری برای تشکیل حکومت اسلامی حائز اهمیت است و مخاطبین خود را در کشور ها پیدا کرده است، گفت: ریشه تمامی مشکلات ما با مستکبران اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه است و این آثار انقلاب موجب هرآس آنها از صدور انقلاب به جهانیان شده است.

حجت الاسلام شمس الدین با تاکید بر اینکه گسترش اسلام پس از انقلاب اسلامی بدون حد و مرز شده است، گفت: دشمنان اسلام می بینند چه بخواهند و چه نخواهند انقلاب اسلامی در حال فراگیر شدن در جهان است و اسلام در جوامع مختلف حتی غیر اسلامی نیز در حال گسترش می باشد.

وی با اشاره به اینکه از معارف و استراتژی امام خمینی در دنیا استقبال می شود، انقلاب حاشیه امنی برای ملت های مستضعف جهان ایجاد کرده است، افزود: در دهه فجر آنچه که قابل توجه است و می تواند کانون توجه قرار بگیرد علاوه بر اینکه دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه عمران، آموزش، بهداشت و غیره شده، تشکیل خط مقاومتی در جهان است که بسیار برای دوستداران اسلام و انقلاب مهم است.

استان فارس

همزمان با سراسر کشور، مردم استان فارس با حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان با شعار های«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس» و حمل تابوت رژیم صهیونیستی انزجار خود را از سیاست های سلطه طلبان اعلام کردند.

مردم سومین حرم اهل بیت با حضور گسترده پاسخ تهدیدات و لفاظی های رئیس جمهور آمریکا را دادند، در این راهپیمایی، حضور نسل سوم و چهارم انقلاب که پرچمدار تازه انقلاب اسلامی هستند چشمگیر بود.

مسئولان استان فارس نیز در کنار مردم در این جشن ملی شرکت کردند؛ همچنین سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری در جمع راهپیمایان شیراز حاضر بودند.

شیراز

http://shiraze.ir/files/fa/news/1395/11/22/176943_844.jpg

http://shiraze.ir/files/fa/news/1395/11/22/176938_392.jpg

نورآباد

راهپیمایی 22 بهمن در ممسنی سال 95

راهپیمایی 22 بهمن در ممسنی سال 95

فراشبند

خروش انقلابی مردم فراشبند در 22 بهمن

خروش انقلابی مردم فراشبند در 22 بهمن

کوار

راهپیمایی پرشور مردم کوار در سالروز پیروزی انقلاب

راهپیمایی پرشور مردم کوار در سالروز پیروزی انقلاب

زرقان

IMG_0030 (15)

IMG_0044

آباده

سروستان

خرامه

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Bahman/22%20rahpeimaei/22%20bahman%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2096.jpg

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Bahman/22%20rahpeimaei/22%20bahman%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C%209992.jpg

زرین دشت

خنج

پاسارگاد

جهرم

مهر

ارسنجان

قیرو کارزین

نی ریز

اقلید

فیروز اباد

سپیدان

بیضا

صفاشهر

راهپیمایی 22 بهمن 95 صفاشهر

راهپیمایی 22 بهمن 95 صفاشهر

بوانات

استهبان

استان البرز
مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در سراسر استان البرز برگزار شد.

*راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۵ در شهر کرج

در کرج نیز جمعیت زیادی از مردم، علی رغم سردی هوا، ساعاتی قبل از شروع رسمی مراسم، به خیابان ها آمدند و از همان دقایق اولیه حرکت به سمت جایگاه اصلی مراسم را شروع کردند.

۸:۱۵ تجمع مردم کرج از ساعت های اولیه صبح امروز

۸:۳۰ مردم همیشه در صحنه کرج با وجود سرمای هوا اماده شروع مراسم هستند و دسته های راهپیمایان از تمام اقشار و سنین به همدیگر پیوسته و به سمت جایگاه برگزاری مراسم در حرکت هستند.

۰۹:۰۰ آغاز راهپیمایی در کرج

طلوع صبح 22 بهمن در البرز/ آماده سازی مسیرهای راهپیمایی در کرج

طلوع صبح 22 بهمن در البرز/ شور حضور البرزی ها از ساعت های اولیه صبح امروز

طلوع صبح 22 بهمن در البرز/ شور حضور البرزی ها از ساعت های اولیه صبح امروز

۱۰:۱۷  محسن رضایی وارد جایگاه شد.
محسن رضایی به همراه جمعی از مسئولین استان البرز در جایگاه اجرای مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن کرج قرار گرفت.

ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، امروز روز حماسه ست شعارهای مردم در جایگاه است، گزارشهای اعلام شده از سوی مسئولین مستقر در جایگاه حاکی از این است که خیل راهپیمایان هنوز به خیابان جمهوری نرسیده اند.

۱۰:۳۰ انجام حرکات نمایشی گروه های امدادی در بلوار جمهوری

۱۰:۴۵  آغاز سخنرانی محسن رضایی در کرج

محسن رضایی در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال در کرج:

محسن رضایی در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن کرج گفت: دشمنان ایران هنوز نفهمیده اند که مردم ما مسیری سخت و طولانی را طی کرده اند و با این تهدیدها از ادامه مسیر باز نخواهند ایستاد.

امروز ال سعود و اسرائیل از دشمنی ها و تهدیدات ترامپ با ایران اسلامی خوشحال هستند و فکر میکنند این فرد بی منطق و خشن که روزی بزن بهادر کاباره های امریکا بوده از پس ایران مقتدر و ملت همیشه در صحنه اش بر خواهد امد ولی باید بگوییم مانند همیشه کور خوانده اید، این ملت در تمام گردنه های سخت از جان و مال و فرزندان خود گذشته اند و باز هم از حرکت باز نخواهند ایستاد.

وی افزود: امروز در فضاهای مجازی و دنیای رسانه دشمنان ما تلاش میکنند فضای ناامیدی را به جوانان و مردم القا کنند زیرا روحیه خودباوری ما انها را میترساند و می دانند که ملت از تهدید نظامی و رویارویی علنی ترسی ندارند برای همین از طریق تضعیف اراده و روحیه وارد می شوند.

این سخنران ادامه داد: برای راهپیمایی امسال بزرگداشت ۲۲ بهمن کسانی که تا امروز شاید هرگز در راهپیمایی شرکت نداشتند به صحنه امدند تا مشت های گره کرده خود را بر دهان دشمنان به خصوص رییس جمهور ظالم امریکا بزنند، امروز دشمنان داخلی و خارجی در صدد ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت ایران انقلابی هستند ولی مردم هوشیار و دولتمردان ما حرکت خود به سمت جلو را ادامه خواهند داد.

محسن رضایی با بیان اینکه البرز نشینان امروز همراه با مردم سراسر کشور بازهم حماسه افریدند اظهار داشت: انقلاب پر. شکوه ایران اسلامی فراز و نشیبهای  زیادی را طی کرد، عده ای از انقلاب جدا شدند و عده ای در میانه راه به ان پیوستند ولی این مردم بودند که همیشه و در همه حال هیچ فاصله ای بین خود و انقلاب باقی نگذاشتند و هرزمان که لازم بود به میدان امدند، اکنون نیز باید همه با هم در جبهه اقتصاد وارد شویم و با تکیه بر تولید و خودکفایی توطئه دشمنان را مانند همیشه نقش بر اب کنیم.

وی افزود: اگر ما توانستیم در زمینه موشک سازی به چنین دقت و پیشرفتی برسیم چرا نتوانیم در ساخت خودرو و لوازم اساسی خودکفا شویم، بازهم باید با کمک همین مردم چرخهای اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تهدیدات و تحریمها بچرخانیم.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن کرج خاطر نشان کرد: راه انقلاب ادامه دارد و با قوت این مسیر را طی خواهیم کرد.

۱۱:۰۰ پایان راهپیمایی در کرج و استقرار وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال راهپیمایان به مصلی نمازجمعه کرج جهت اقامه نماز جمعه.

پاسخ کودکان ۵ ساله کرج به مضحک ترین استراتژی کدخدا/وقتی دم خروس حقوق بشر آمریکا بیرون زد

« این بزرگ‌ ترین ننگ برای آمریکاست، این بزرگ‌ ترین اعلامیه برای دولت ایالات‌ متحده است که سخنگوی کاخ سفید کودک ۵ ساله ایرانی را تهدید امنیت خودشان می‌داند، بچه‌ای که در دل آمریکا بزرگ‌ شده است، پس شما از بچه‌ های انقلابی ما خبر ندارید» این جمله ای بود که طی روزهای گذشته توسط آیت الله علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره استراتژی مفتضحانه و محکوم به شکست دشمن اعلام کرد.

همچنین رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش دستگیری و بازداشت یک کودک پنج ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی برشمردند و افزودند: «رحمت پروردگار بر امام بزرگوار که حقیقت آمریکا را بارها و بارها در بیانات و نوشته‌ هایشان گوشزد می‌ کردند و اصرار داشتند که ملت و مسئولان با شناخت ماهیت دشمن، از اعتماد به شیطان بزرگ پرهیز کنند که امروز حقانیت حرف‌های آن عزیز به عرش سفر کرده به روشنی در جلوی چشمان همگان است.»

اشاره امام خامنه‌ ای به کودکی ایرانی‌ الاصل و پنج ساله بود که به گزارش رسانه‌ های غربی به دبال منع صدور روادید برای سفر به آمریکا در فرودگاه دالس واشنگتن به مدت چندین ساعت بازداشت شد.

و اما کودکان ۵ ساله شهر کرج امروز با حضور در حماسه یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکنی به حقوق بشر آمریکایی داده و در برابر ننگ بزرگ آمریکا میبنی بر دستگیری کودک ۵ ساله ایرانی الاصل طی روزهای اخیر واکنش نشان دادند و این استراتژی مفتضحانه را محکوم به شکست دانستند.

در ادامه تصاویری از حضور ۵ ساله های با صلابت شهر کرج در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را مشاهده خواهید کرد:

فاطمه مهرانی ۵ ساله از کرج

امیر حسن و حدیث جانجانی ۵ ساله از کرج

النا آذری ۵ ساله از کرج

 

*راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۵ در مهرشهر

۱۰:۰۰   آغاز راهپیمایی در مهرشهر
همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم غیور و شهیدپرور مهرشهرکرج، با تجمع در مسیرراهپیمایی۲۲بهمن یکصدا با شعارهای انقلابی برای تدوام مسیر انقلاب۱۳۵۷ این مراسم پرشکوه را آغاز کردند.

۱۱:۵۰ شروع سخنرانی محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

 کولیوند در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن مهرشهر:

کسانی که در داخل می گفتند مذاکره با آمریکا راه حل مشکلات است پشیمان شدند/ برای خدمت صادقانه به این انقلاب اسلامی همت کنیم
محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن در مهرشهر کرج گفت: یادوخاطره همه شهدا را گرامی میداریم ضمن تشکر از مردم مهرشهر که باشکوه در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.
رمز پیروزی انقلاب علی رغم فتنه انگیزی مستکبران چه بود، در جنگهای اول انقلاب و ترور های ناجوانمردانه متعدد ارکان مهمی را ازدست دادیم. بعداز درگیری های قومی و قبیله ای و تحمیل جنگ هشت ساله و تهاجم به نقاط مختلف کشور و بعد از ان هجمه به تفکر جوانان، مسئولین و فتنه افکنی ها، که تمام این ها برای براندازی نظام مقدس بود و رمز این پیروزی چه بود.

بله رمز این پیروزی ۳۸ ساله انقلاب حضور مردم است، با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچنان ایستاده اند و رهبری انقلاب را تنها نگذاشته اند و پای ارمانهای انقلاب ایستادگی کردند.

وی افزود: امروز رهبری ما به جوانان جهان نامه می نویسند و انسانیت و رجوع به حقیقت اسلام را بیان می کنند.امروز همه جهان ومسلمانان و مظلومان جهان چشمشان به جمهوری اسلامی است. و همه اینها مرهون صداقت امام و رهبری انقلاب است.

کولیوند گفت: تمامی تحولات منطقه را شاهد هستید از سال ۲۰۰۶ که غرب به دنبال تغییر دادن نقشه خاورمیانه بود و داعش را ایجاد کردند. داعش هفت استان عراق را در سه روز تصرف کرد، ۷۰درصد خاک سوریه در اختیار آن ها قرار گرفت اما شما ایران را ببینید قدرت اول منطقه است. همانطور که اتحادیه جماهیر شوری متلاشی شد مطمنا باشید ایالات متحده امریکا هم فروپاشی ان نزدیک است.

وی افزود: یک عده در داخل فکر میکردند با مذاکرات می شود تمام مشکلات کشور را حل کرد ، بله ما باید در میز مذاکرات بایستیم . ما به توافق رسیدیم اما همان افراد دیدند که امریکا وفادار نیست و بدعهدی کرد و به نتیجه رسیدند که امریکا مشکلات اقتصادی را حل نمیکند.

کولیوند در پایان گفت: همه احاد مردم باید نسبت خدمت صادقانه به این انقلاب اسلامی همت کنیم این انقلاب در مسیر انقلاب حضرت مهدی(عج) است و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.

پایان مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در مهرشهر کرج

*راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۵ در فردیس

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار شهرستان فردیس همراه و هم نوا با تمام کشور ندای الله اکبر و “مرگ براسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” را سر داد و به تمام جهانیان ثابت کردند که تحریم ها و سنگ اندازی ها آمریکا مردم ایران را روز به روز در مبارزه با مقاصد شوم استکبار مصمم تر می سازد.

از ساعات اولیه صبح مردم شهرستان فردیس از ۳ مسیر (فلکه چهارم فردیس،شهرک ۱۷ شهریور و مشکین دشت ) به سمت فلکه اول فردیس در حرکت کردند تا بار دیگر حماسه ای عظیم را خلق کنند و مشت محکمی را به دهان استکبار جهانی و کشورهای حامی آمریکا  بزنند و درس عبرتی بر یاوه گویی های رئیس جمهور جدید آمریکا بدهند .

مردم شهر فردیس از ساعت های اولیه صبح امروز در مسیر های تعیین شده تجمع کردند.

IMG_8203

مردم شهرستان فردیس از فلکه چهارم فردیس به سمت فلکه اول فردیس با دردست داشتن دست نوشته های من انقلابی ام  و عروسک های نمادین آمریکا  به سمت مصلی فردیس حرکت کردند.

مسئولین هم همراه با مردم شهرستان فردیس در این راهپیمایی شرکت کردند و مشت های گره کرده خود را به دشمنان این نظام و انقلاب نشان دادند.

سیل جمعیت مردم با رسیدن به مصلی شهرستان فردیس و آتش زدن پرچم امریکا و اسرائیل و اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران شکوه دیگری به مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس بخشید.

قرائت بیانیه و تکبیر الله اکبر مردم در مصلی نماز جمعه فردیس طنین انداز شد.

سردار محمد علی اسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در مصلی شهرستان فردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت:مردم مسلمان و قهرمان ایران در منطقه و جهان الگو پیشتاز هستند.

وی در ادامه به بیان رمز پبشتازی و الگو بودن جمهوری اسلامی ایران در جهان پرداخت و گفت: اسلام خواهی اولین رمز پیشتازی مردم در جمهوری اسلامی ایران است.

سردار آسودی دومین رمز الگو بودن نظام  جمهوری اسلامی را وحدت و یکپارچگی مردم دانست و گفت: مردم با وحدت حول محور ولایت فقیه  در برابر دشمنی دشمنان ایستادند و برای ابادانی کشور تلاش کردند

این مقام مسئول ولایت  و تبعیت از ولی فقیه را سومین رمز انقلاب اسلامی برشمرد  و بیان داشت: ولایتمداری رمز پیروزی مردم ایران است.

وی صبر و استقامت مردم  ایران در برابر مصائب و مشکلات،توطئه ها  و تحریم ها را ازدیگر ارکان الگو بودن مردم ایران در جهان برشمرد و اظهار داشت: مردم همواره با صبر و استقامت همراه مسئولین نظام بوده و هستند.

سردار آسودی گفت: بصیرت نافذ مردم در شناختن دوست و دشمن از یکدیگر و موقعیت شناسی در زمان فتنه  ،روحیه ی انقلابی،عمل انقلابی و فکر انقلابی از دیگر رموز پیشتازی انقلاب اسلامی ایران در عرصه ی جهانی است.

وی درادامه به پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف،دفاعی،امنیتی ،سیاسی، و علمی پرداخت و خاطر نشان کرد: فکر انقلابی و عمل انقلابی همواره موجب توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف بوده است.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون در دو عرصه ی اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم که با الگو گرفتن از تجربه موفق در عرصه های دیگر  و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور میتوانیم مشکلات را پشت سر گذاشته  و نام ایران را درتمام عرصه های زیانزد جهانیان کنیم.

پایان مراسم در فردیس

*راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۵ در محمد شهر

امروز (جمعه)، ۲۲ بهمن دیگری فرا رسید تا بار دیگر مردم انقلابی و ولایتمدار محمدشهر با مشت های گره کرده و سردادن شعار های”مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل”  به استکبار جهانی یادآوری کردند که روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ملت ایران مربوط به برهه و زمان خاصی نمی شود و  آنان هر ساله با شکوه تر از سال های قبل با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

امسال نیز در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی شهروندان محمدشهر پر شور و پر غرور ، با راهپیمایی در مسیر بلوار امام خمینی(ره) تا مسجد باب الحوائج (ع) مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و با حضورشان بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که اهرم تحریم و تهدید برای مردم ایران کارساز نیست.

مردم محمدشهر کرج پیش از آغاز رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی حاضر شدند و با در دست گرفتن پلاکارد هایی ارادت خود به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند. در بین حاضرین حضور پررنگ جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر بود.

نوجوانان ورزشکار محمدشهر با برتن داشتن لباس های رزمی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، مسئولین محمدشهر نیز در جمع راهپیمایان این روز باشکوه حضور پیدا کردند.

ساعت ۱۰ صبح ، راهپیمایی ۲۲ بهمن رسما در محمدشهر کرج آغاز شد و صدها نفر از مردم  این شهر اعم از پیر و جوان و زن و مرد با مشت های گره کرده شعار “مرگ بر آمریکا” سردادند و به رئیس جمهور خود شیفته آمریکا (دونالد ترامپ) نشان دادند که این اوست که باید از خروش ملت ایران بترسد.

در میان جمعیت انبوه راهپیمایان، همراهی نسل سوم انقلاب در کنار پیشکسوتان بسیار دیدنی استو آنان در کنار هم با یک بینش واحد، صلابت ایران اسلامی را فریاد زدند.

بانوان محمدشهر نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سال های قبل  در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و بار دیگر نشان دادن دوشادوش مردان ایران اسلامی از نظام اسلامی ایران پاسداری خواهند کرد..

عزیزاکبریان به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن در محمدشهر وارد جایگاه شد، پیش از سخنرانی او گروه سرودی از نسل چهارم انقلاب اسلامی با اجرای حماسی یک سرود در وصف انقلاب اسلامی فضای راهپیمایی را پرشور تر کردند.

عزیز اکبریان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره گرانبهای خون  هزاران شهید است که با قطره قطره خونشان از سرزمین ایران پاسداری کردند.

وی افزود: همچنان روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی مردم ایران موجب حضور مردانی از این سرزمین را در فراسوی مرزها می شود که دست از جان شسته برای امنیت کشور می جنگند.

اکبریان با اشاره به اوضاع منطقه تصریح کرد: این که هم اکنون ما آزادانه و در امنیت کامل به سر می بریم مدیون خون شهدای مدافع حرم و مردان مقاومت اسلامی است و ما باید همواره  قدردان این موهبت کم نظیر که در کمتر کشوری دیده می شود، باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مردم ولایتمدار ایران را شایسته خدمتی صادقانه دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر امسال باردیگر بر نقشه های شوم دشمن خط بطلان خواهد کشید و بر این اساس مردم باید سعی کنند شایسته ترین فرد را برای خدمت گذاری انتخاب کنند.

*راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۵ در اشتهارد

مردم انقلابی و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اشتهارد همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را خلق کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان اشتهارد با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغاز شد که در ادامه تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد.

photo_2017-02-10_10-37-41

پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

photo_2017-02-10_11-23-54

 

 

انتهای پیام/دانا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.