• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

نمایشگاهی که عاقبت بخیر شد/ زمینه کمک رسانی به محرومان در نمایشگاه توانمندی های بانوان

  • کد خبر : 59133
  • 24 بهمن 1395 - 9:30
نمایشگاهی که عاقبت بخیر شد/ زمینه کمک رسانی به محرومان در نمایشگاه توانمندی های بانوان

در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی و برای به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان شهرستان و لزوم بسترسازی مشارکت زنان در امور اجتماعی ،نمایشگاه توامندی های بانوان خرم دره به مدت ۱۰ رو برگزار شد .

به گزارش نبض سحر، در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی و برای به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان شهرستان و لزوم بسترسازی مشارکت زنان در امور اجتماعی ،نمایشگاه توامندی های بانوان خرم دره به مدت ۱۰ رو برگزار شد .

فرزانه طاهری در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به  اینکه در طول نمایشگاه حدود یک هزار و ۵۰۰ دانش اموز و دو هزار خانوار از نمایشگاه بازدید کردند گفت:  باتوجه به وجود غرفه های خیریه در نمایشگاه  از سوی خانواده جمادی ۱۰ میلیون تومان  به مهرانه و ۱۰میلیون تومان  به انجمن حمایت از بیماران کلیوی اهداشد.

مسئول امور بانوان شهرستان خرم دره گفت:    در طول نمایشگاه باکمک بانوان یک سیسمونی برای یک کودک یتیم و برای دو نفر از سرپرستان خانوار موقعیت شغلی ایجاد شد.

وی گفت: در این نمایشگاه همچنین خیریه های مهرانه،انجمن حمایت از بیماران کلیوی ،آبشار عاطفه ها ضمن تبلیغ و فروش اثار به نفع  خیربه ها توانستند نیروهای متعهد وفعال را جذب کنند.

طاهری ضمن تشکر از همه مسئولین و همکاران گفت: یک درخواستی که ماداریم این است ه محلی را برای برپائی بازارچه های خیریه در ایام مختلف سال و به خصوص در ایام نزدیک به سال نو در اختیار بانوان توانمند قرار بدهند تا با فروش کالاهای خود کمک خرج خانواده خود باشند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام و خسته نباشید . بسیار کار نیکوپسند انه است اگر سالی یک بار برای نمایش نباشد وگرنه همه از حال هم خبر داریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.