• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیاردریال در زنجان

  • کد خبر : 59259
  • 25 بهمن 1395 - 11:25

فرمانده انتظامی استان زنجان، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان ایجرود خبر‌داد.

به گزارش نبض سحر؛ سرهنگ ” علی آزادی ” در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محور ” بیجار – زنجان ” شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران ناجا با ایجاد ایست و بازرسی در این محور خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
آزادی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزارو ۶۵۴ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق ، ۲۲۵ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و ۵۲۳ جفت کفش خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از دو میلیارد ریال است، گفت :متهم مر بوطه نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع  قضائی شد.

سرهنگ آزادی در پایان اظهار داشت : قاچاق کالا یک معضل اجتماعی و اقتصادی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می برند در کشور ما نیز قاچاق کالا، بزرگترین خطری است که بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور مان را تهدید میکند.

وی در ادامه از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سرقت در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت‌: اعضای این باند از شرکتی “خاک سرب” به ارزش یک نیم میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی دریافت گزارشی سرقت مبنی سرقت خاک سرب از شرکت “کیمیا گستران ” در شهرستان ایجرود ارزش تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال ،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان ایجرود در تحقیقات خود رد پای اعضای یک باند سه نفره را در این سرقت یافتند.

آزادی خاطر نشان کرد: با مشخص شدن این موضوع ،متهمان به نام های “ح- ر” ، ” م – ک ” و ” س – س ” شناسایی ، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی ابراز کرد: متهمان تحت بازجویی های فنی و پلیس قرار و با ارائه دلایل و مدارک،لب به اعتراف گشوده و به سرقت از شرکت مذکور با همدستی هم اعتراف کردند .

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.