• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
8

مدیرکل راهداری استان زنجان: رانندگان از ترددهای غیر ضروری در همه جاده ها و آزادراه های استان زنجان خودداری کنند

  • کد خبر : 59252
  • 25 بهمن 1395 - 11:19

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون کولاک بسیار شدید همراه با بارش برف در آزاد راه های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز، جاده های ترانزیت و سایر مسیرهای ارتباطی این استان حاکم است.

به گزارش نبض سحر; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش برف سنگین همراه با وزش باد و کولاک از بامداد امروز در همه جاده های ارتباطی سطح استان زنجان آغاز شده و هم اکنون نیز در جریان است.

به گفته وی، کولاک شدیدی آزاد راه های زنجان – قزوین، زنجان – تبریز و جاده ترانزیت زنجان – خرمدره – ابهر، زنجان – میانه، زنجان – بیجار، زنجان – طارم، نیک پی- ماهنشان، زنجان – سلطانیه – خدابنده – همدان، زنجان – دندی – تخت سلیمان، ابهر – خدابنده و زنجان – تهم – چورزق جریان دارد.

دست نشان تصریح کرد : رانندگان از ترددهای غیر ضروری در همه جاده ها و آزادراه های استان زنجان خودداری کنند.

وی، از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.

هموطنان قبل از اقدام به سفر، در بررسی خودروهای خود از کامل و سالم بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری آن اطمینان داشته باشند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۵۰ اکیپ راهداری با ۴۹۵ نیرو با ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات در ۲۸ راهدارخانه این استان مستقر هستندو همه راهدارخانه های این استان به منظور ارائه خدمات بهتر به رانندگان و مسافران عبوری از جاده ها تجهیز و همه مسائل رفاهی در ۲۸ راهدارخانه برای استقرار مسافران و در راه ماندگان در شرایط اضطراری فراهم شده است و کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.141.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنندوهموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشند.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.