• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

مردم با مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید داخل گام بردارند/حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت است

  • کد خبر : 59723
  • 06 اسفند 1395 - 14:20
مردم با مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید داخل گام بردارند/حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت است

امام جمعه موقت خرمدره گفت: تولید کالاهای با کیفیت باید مد نظر تولید کنندگان باشد و مردم نیز باید با مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید داخل گام بردارند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام علی امینی در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت :  حضرت فاطمه زهرا(س) پس از رحلت پیامبر اکرم  (ص) در راه حمایت از  ولایت و امامت مشقات فراوان کشید و در این راه هم به شهادت رسید.
وی  به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد وگفت: خداوند باری تعالی در در قرآن کریم تزکیه را مقدم بر تعلیم عنوان میکند و  مسولین آموزش و پرورش نیز باید در کتب درسی دانش آموزان و آموزشهای خود به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرستان خرم دره با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: تولید کالاهای با کیفیت باید مد نظر تولید کنندگان باشد و مردم نیز باید با مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید داخل گام بردارند.
امینی از کسانی که توان مالی دارند خواست در این ایام و در آستانه شب عید مستمندان را فراموش نکنند و هرکس در اندازه توان خود به نیازمندان کمک و یاری کند.
وی  با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت: رهبر معظم انقلاب  در این کنفرانس که صدها نفر از شخصیت‌های برجسته کشورهای مختلف حضور داشتند بر زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تاکید کردند.
خطیب جمعه خرم دره در پایان از مردم خرم دره که به صورت گسترده و پرشور  در مراسم تشییع و تدفین سرباز سر افراز میهن ، آرمان اکبری شرکت کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.