• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

بوکسور خرم‌دره‌ای در مسابقات شمالغرب کشور،نائب قهرمان شد

  • کد خبر : 59780
  • 07 اسفند 1395 - 23:29
بوکسور خرم‌دره‌ای در مسابقات شمالغرب کشور،نائب قهرمان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره گفت: رضا مقامی در مسابقات بوکس قهرمانی شمالغرب کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

کاظم مصطفوی امروز در گفت‌وگو با  نبض سحر ، با اشاره به آغاز لیگ ووشوی استان زنجان، گفت: تیم ووشوی شهرستان خرم‌دره رقابت‌های خود را در هفته نخست این مسابقات با پیروزی آغاز کرد.

وی  با بیان اینکه رقابت‌های لیگ ووشوی استان زنجان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم ووشوی شهرستان خرم‌دره در آغاز هفته نخست و دوم مسابقات یک برد و یک تساوی کسب کرد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه مسابقات فوتسال برادران دانشگاه‌های استان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها تا ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۶ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام تیم‌های خود اقدام کنند.

مصطفوی با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد حضور تیم‌ها از دانشگاه‌ها در مسابقات لیگ فوتسال وجود ندارد، تصریح کرد: هزینه هر تیم برای شرکت ۲۵۰ هزار تومان بوده و تعداد هر تیم با سرپرست و مربی ۱۲ نفر خواهد بود.

وی همچنین از کسب پیروزی تیم والیبال نوجوانان خرم‌دره در مسابقات والیبال قهرمانی استان خبر داد و افزود: این تیم با پشت سر گذاشتن تیم‌های سلطانیه، طارم و خدابنده به عنوان سر گروه به مرحله نهایی صعود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره همچنین از نایب قهرمانی بوکسور خرم‌دره‌ای در مسابقات قهرمانی شمالغرب کشور خبر داد و گفت: رضا مقامی در مسابقات بوکس قهرمانی شمالغرب کشور با واگذاری مسابقه خود در فینال، نایب قهرمان این مسابقات شد.

مصطفوی همچنین  گفت: در  مسابقات کاراته بانوان،جام فجر در شهرستان خدابنده  بانوان کاراته کار شهرستان خرمدره از باشگاه ستارگان
خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.