• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

پاسخ کوبنده حسن عباسی به دانشجوی معترض: اگر شما آمده ای سخنرانی من را سیاسی کنی، مسئله من سیاسی نیست/تا زمین زدن لیبرالیسم از پای نخواهم نشست

  • کد خبر : 59847
  • 09 اسفند 1395 - 10:41
پاسخ کوبنده حسن عباسی به دانشجوی معترض: اگر شما آمده ای سخنرانی من را سیاسی کنی، مسئله من سیاسی نیست/تا زمین زدن لیبرالیسم از پای نخواهم نشست

حسن عباسی در پاسخ به دانشجویی که معترض به سخنرانی وی در دانشگاه زنجان بود، گفت: اگر شما آمده ای سخنرانی من را سیاسی کنی، مسئله من سیاسی نیست، مسئله من لیبرالیسم است.

به گزارش نبض سحر؛ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره افسران جنگ نرم عصر دیروز در تالار غدیر دانشگاه زنجان با حضور حسن عباسی، رئیس دانشکده یقین برگزار شد.

این مراسم که با یک ساعت تاخیر آغاز شد، در ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان به ایراد سخنرانی پرداخت.اگر شما آمده ای سخنرانی من را سیاسی کنی، مسئله من سیاسی نیست/تا زمین زدن لیبرالیسم از پای نخواهم نشست

پس از آن نوبت به سخنرانی حسن عباسی رسید که از همان ابتدای سخنرانی وی، یکی از دانشجویان که درصدد بود تا سخنرانی وی را قطع کند، از سوی مسئولان برگزاری به طرح سئوال خود پس از سخنرانی دعوت کردند، اما وی همچنان اصرار داشت که سرپا ایستاده و در نهایت سئوال خود را از حسن عباسی بپرسد.

اما وی نه تنها سئوال جدی از عباسی نداشت بلکه کاملا برای برهم زدن جلسه به تالار غدیر آمده بود وقتی حسن عباسی با حرف های رکیک این فرد مواجه شد، به پشت تریبون رفته و گفت: کلیپ هایی که از سخنان من پخش می شود همیشه بعد از جلسات سخنرانی است که افرادی همچون این خانم می خواهند مسئله را  سیاسی کنند.

وی با بیان اینکه اگر احمدی نژاد لیبرالیسم پیاده کرد من طرفم جمشید پژوهان و دو وزیر لیبرال احمدی نژاد بود، افزود: احمدی نژاد در اقتصاد اسلام را پیدا نکرد.

رئیس دانشکده یقین با اشاره به اینکه مسئله من سیاسی نیست و هر دولتی که سر کار آمده است قرآن را کنار گذاشته است، خاطرنشان کرد: لیبرالسیم  اساس اسلام را مورد هجمه قرار داده و در تقابل با لیبرالسیم است.

عباسی با بیان اینکه جو جلسه را برهم نزنید و اگر از موضع سیاسی یک جناح خاصی دفاع میکنید،نکاتی را می گویم که به جناح سیاسی شما بر می خورد، یادآور شد: جریان منحوس لیبرال در این مملکت مثل موریانه به جان اسلام افتاده و اساس اسلام را هدف قرار داده است و ما تا زمین زدن لیبرال از پا نمی نشینیم.

وی ادامه داد: لذا همانطور که امام خمینی (ره) فرمود تا من هستم اجازه نمی دهم این مملکت به دست لیبرال ها بیفتد و اگر شما آمده ای که از دولت فعلی دفاع کنی و بگویی تقصیر احمدی نژاد بود، من می گویم تقصیر لیبرالیسم بود، چه هاشمی،چه خاتمی، چه احمدی نژاد و چه روحانی عنان خود را به اقتصاد دادن لیبرالسیم سپرده اند و ما بیچاره شده ایم، در حالی که مسئله ما قرآن و نفی لیبرالیسم است.

وی با اشاره به اینکه در دولت بهار در ۱۰ برنامه من اساس اقتصاد لیبرال را زیر سئوال برده و مدل اقتصادی دولت بهار را شخم زدم، گفت: اگر می خواهید این موضوع را سیاسی کنید موضع من سیاسی نیست و من دشمن لیبرال هستم.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=59847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.