• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان انجام شده است

  • کد خبر : 59960
  • 11 اسفند 1395 - 23:00
بیش از  ۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان انجام شده است

بخشدار خرمدره گفت: در سال ۹۵ بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان انجام پذیرفته که از جمله آنها می توان به مخزن آب شرب قلعه حسینیه که در استان بی سابقه بوده اشاره کرد.

به گزارش نبض سحر ، عباس قاسمی در همایش دهیارن و شوراهای روستاهای شهرستان بخشدار گفت: در سال ۹۵ بیش از  ۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان انجام پذیرفته که از جمله آنها می توان به مخزن آب شرب قلعه حسینیه که در استان بی سابقه بوده اشاره کرد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در روستاها گفت: از پروژه های دیگری همچون آبرسانی و گاز رسانی به مناطق روستایی و راه سازی که تقریبا اکثر راه های روستایی بهسازی و روکش شده اند، انجام شده است.

بخشدار خرمدره افزود: در انجام این پروژه ها دهیاران و اعضای شورا های روستایی با پیگیری ها و زحمات فراوان سهم به سزایی در انجام این پروژه ها داشتند که حجم بالای تغییرات و جدول گذاری ها و زیر سازی ها  نشان دهنده گستردگی پروژه های انجام شده است که با توجه به جمعیت روستایی شهرستان در سطح استان کم نظیر است.

قاسمی   گفت:در چند ماه گذشته پروژه های خوبی به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شده اند که با توجه قول هایی که استان دار   داده اند امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون آن ها باشیم.

وی در این جلسه که تعدادی از اعضای شورا های روستایی در آن حضور داشتند گفت:صمیمانه از زحمات و تلاش این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم و آرزویی توفیق روز افزون را برایشان آرزومندم و امیدوارم صحنه و عرصه را رها نکنند.

این مقام مسئول پس از قدردانی و تشکر از زحمات خبرنگاران در طول چهار سال؛ اظهار کرد: در ایام نوروز دهیاری ها برنامه هایی را تدارک دیده اند، در طول این ایام عملیات های حفاری متوقف شده و بیشتر این عملیات ها صرف پاکسازی و لایروبی جداول ، پرچم گذاری ، چراغانی ، بنرزنی معابر خواهد شد.

قاسمی افزود:در تعدادی از روستاهای ما ظرفیت ایجاد سفرهای هفت سین را در میادین و ورودی های خود دارند؛ چند تعاون روستایی طرح های مناسبی را برای هفت سین نوروزی برای معابر عمومی ارائه کرده اند، البته اگر ظرفیت این برنامه ها در روستاهای دیگر باشد بخشداری آمادگی همکاری با آنان را دارد.

بخشدار خرمدره گفت: در هفته اینده به مناسبت هفته درخت کاری طی نامه ای تمامی شورا ها و دهیاران دعوت شده اند تا در روز یکشنبه با حضور در ضلع جنوبی کمربندی مراسم نمادینی به همین مناسبت خواهیم داشت و با هماهنگی هایی که با منابع طبیعی شده است این ظرفیت ایجاد شده تا روستاهایی که ظرفیت کاشت درخت در ورودی های خود را دارند می توانند از هفته   اینده با مراجعه به این سازمان اقدام به کاشت بکنند.

وی افزود: طبق مصوبه  بانک مرکزی به بانک ها افرادی که وام دریافت کرده اند می توانند با بازپرداخت اصل وام از بخشودگی دیرکرد و سود وام برخوردار شوند؛که دهیاران و شوراهای روستایی باید اقدام به اطلاع رسانی و اگاهی مردم بنمایند که  این طرح تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

در پایان جلسه از دهیاران، شوراهای روستا و خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=59960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.