• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند /عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است

  • کد خبر : 60230
  • 18 اسفند 1395 - 14:02
یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند /عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند و تا آخرین نفس تابع امر رهبری باشیم.

به گزارش نبض سحر، سردار جهانبخش کرمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انقلاب اسلامی  سپاه ناحیه خرمدره گفت: انقلاب اسلامی  بزرگترین نعمت برای ایران است و ما را از دست استکبار و سلطه گران نجات داد.

وی با اشاره رشادت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: تمامی دستاوردهای این انقلاب و استقلالی که به وجود آمد به برکت مجاهدت های وجانبازی ها و  شهادت بسیاری از جوانان این مملکت  تشکیل شد تا به اقتدار و عظمت انقلابی دست یابیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: امریکا دشمن اصلی انقلاب است و هیچ قدرتی قادر نیست ملت ایران را شکست دهد و یا مقابل انقلاب اسلامی بایستد.

 

کرمی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن امروز اصل اسلام و   ولایت فقیه را  هدف قرار داده است ، دشمن با انواع شبکه های ماهواره ای و جنگ سایبر بر علیه نظام و سبک زندگی فعالیت می کند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران گفت: امروز ایران مثل قبل انقلاب نیست که امریکاو صهیونیست ها برای آن تصمیم بگیرند، دفاع مقدس برای ما الگو است، ایستادگی مبارزه و مجاهدت  در تمامی زمینه ها باید داشته باشیم و عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر جبهه جنگ نرم دشمنان تأکید کرد: یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاوت و ایستادگی کند و تا آخرین نفس تابع امر رهبری باشیم.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=60230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.