• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

راهیان نور به یک فرهنگ تبدیل شده است / گشایش اقتصادی کشور ما بدون رعایت اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد

  • کد خبر : 60364
  • 20 اسفند 1395 - 14:46
راهیان نور به یک فرهنگ تبدیل شده است / گشایش اقتصادی کشور ما بدون رعایت اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد

امام جمعه خرمدره گفت: گشایش اقتصادی کشور ما بدون رعایت اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبری میسر نخواهد شد و دولتمردان نباید ضعف اقتصادی کشور را در برابر دشمنان نمایان نمایند و احساس ضعف کنیم،چون سبب سوء استفاده و حمله دشمن خواهد شد.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضم نسفارش به تقوای الهی اظهار داشت:    حضرت علی (ع) در مورد دنیا گریزی می فرمایند: زهد و دنیاگریزی سیره متقین است.
وی در ادامه گفت: تربیت در خانواده ۱۰ قسمت بوده که یک قسمت آن وظیفه پدر و ۹ قسمت آن وظیفه مادر است.
خطیب جمعه خرمدره گفت: در آمریکا با شیوع  فرهنگ ازدواج همجنس بازی و تبدیل آن به قانون، ضربه ای به بنیاد خانواده می زند ،بهترین وظیفه زن تربیت فرزندان و خوب همسرداری است و جهاد زن،  خوب همسرداری اوست.

حسینی  به ۲۰ اسفند سالروز راهیان نور اشاره کرده و گفت: راهیان نور به بهترین فرهنگ تبدیل شده است که باید استخراج و توسط مدارس و دانشگاه ها در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی در ادامه به روز یکشنبه سالروز شهادت ام البنین ،روز تکریم شهدا و بزرگداشت آنها اشاره کرد و گفت: رتبه شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، صرف نظر از مواردی خاص، از مقام اغلب شهدای صدر اسلام بالاتر است.
امام جمعه خرم دره گفت: گشایش اقتصادی کشور ما بدون رعایت اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبری میسر نخواهد شد و دولتمردان نباید ضعف اقتصادی کشور را در برابر دشمنان نمایان نمایند و احساس ضعف کنیم،چون سبب سوء استفاده و حمله دشمن خواهد شد.
حسینی در مورد فیش های نجومی گفت:  دولت باید به حقوق مدیر عاملان و غیره نظارت کند چون موجب ظلم به حقوق مردم است و مردم در این روز های پایانی سال به خانواده های فقیر و نیازمند کمک کنند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=60364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.