• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

کشور دچار سرطان ناکارآمدی مدیران و مسئولان است

  • کد خبر : 60355
  • 20 اسفند 1395 - 10:11

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای روحیه انقلابی گری در کشور گفت: رهبر معظم در سال‌های اخیر شدیداً بر انقلابی گری تأکید دارند و معتقدند که این روحیه بایستی در بین مدیران و مسئولان احیا شود.

سرلشگر محسن رضایی پنجشنبه شب در یادواره سردار شهید حسن کربلایی که در مسجد حاج آقابابای تبریز اظهار داشت: باید به روحیه و مدیریت کارآمد زمان جنگ برگردیم و این تنها نسخه نجات بخش کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای روحیه  انقلابی گری در کشور گفت: رهبر معظم در سال‌های اخیر شدیداً بر انقلابی گری تأکید دارند و معتقدند که این روحیه بایستی در بین مدیران و مسئولان احیا شود.

وی با بیان اینکه مدیران و فرماندهان زمان جنگ با دستان خالی حماسه‌ای بزرگ خلق کردند افزود: متأسفانه در دهه‌های اخیر و با وجود منابع و امکانات کافی ما نتوانسته‌ایم آن گونه که شایسته است پیشرفت کنیم.

رضایی تصریح کرد: برای مدیران و فرماندهان جنگی هیچ راه بن بستی وجود نداشت و بنده به یاد ندارم که ما در زمان جنگ به بن بست بخوریم و همیشه با توکل و درایت جوانان راهی را پیدا کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بدهی‌های کلان دولت‌ها خاطرنشان کرد: طبق آمار، دولت در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که بخش عمده آن هم از دولت‌های قبل به ارث رسیده است و اگر این اوضاع مدیریت نشود، کشور با بحران بزرگی در آینده روبه‌رو خواهد شد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه ما فقط یک نیمه و یک روی خصوصیات شهدا را به مردم تشریح کرده‌ایم گفت: اتفاقاً نیمه پنهان خصوصیات و اهداف شهدا را که تشریح نکرده‌ایم بسیار مهم‌تر از نیمه اول است و باید نیمه پنهان را به مردم بشناسانیم.

سرلشگر رضایی افزود: در این محافل حتماً باید یادی هم از شهید باکری بکنیم که سمبل و نماد غیرت مردم آذربایجان در جبهه‌ها بود. شهید باکری نفوذ معنوی داشت و به دل هر رزمنده نفوذ کرده بود و هر رزمنده‌ای در شرایط سخت فقط با یک صدا و پیام شهید باکری روحیه می‌گرفت.

به گزارش تسنیم، در مراسم بزرگداشت سردار شهید حسن کربلایی و شهدای محله حاج آقا بابای تبریز بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور گسترده مردم و مسئولان دولتی و لشگری برگزار شد.

دانا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=60355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.