• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان: آماده باش ۴۸ پایگاه فوریت های پزشکی زنجان در طرح امداد نوروزی

  • کد خبر : 60398
  • 21 اسفند 1395 - 14:17
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان: آماده باش ۴۸ پایگاه فوریت های پزشکی زنجان در طرح امداد نوروزی

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان با اشاره به برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان در طرح نوروزی سال ۹۶ گفت: ۴۸ پایگاه فوریتهای پزشکی برای امداد نوروزی تجهیز شده و در حال آماده باش هستند.

به گزارش نبض سحر؛ علیرضا زراعتچی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان اظهار داشت: طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ادامه دارد.آماده باش 48 پایگاه فوریت های پزشکی زنجان در طرح امداد نوروزی

وی تصریح کرد: ۴۸ پایگاه فوریتهای پزشکی شامل ۱۵ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده ای برای امداد رسانی نوروزی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای ارائه خدمات اورژانسی در این ایام نیز۳۵۰ نفر تکنسین اورژانس نیز در حال آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به آماده باش کامل اورژانس هوایی جهت خدمات دهی در موارد خاص ابراز کرد: خوشبختانه با راه اندازی اورژانس هوایی در طی سال جاری امکان امداد رسانی به شهروندان در موارد خاص که امکان اعزام آمبولانس به این مناطق وجود ندارد تسهیل شده و تا کنون تمامی ماموریت های اورژانس هوایی زنجان با موفقیت انجام شده است.

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان اعلام کرد: استقرار پرسنل فوریت های پزشکی در کنار جاده ها از ساعات ۹ صبح آغاز و تا ساعت۱۲  ادامه داشته ودر ساعات بعد از ظهر نیز از ساعت  ۱۶ تا ۲۰ شب این نیروها مستقر هستند.

وی تاکید کرد: حضور پرسنل فوریتهای پزشکی در جاده هاعلاوه بر تسریع در امر امدادرسانی و رسیدن بر بالین بیمار در زمان کوتاه تر، حس اطمینان و آرامش را به مسافرین نوروزی القا خواهد کرد.

زراعتچی یادآور شد: استقرار ۱۰ چادر ایستگاه سلامت در نقاط پرتردد استان شامل اسفناج، قروه ابهر، پاپایی، بادامستان ، دهجلال، غزال، چایرلو، سهند، سلطان آباد جهت مشاوره و راهنمایی مسافرین و ارائه خدمات غیر اورژانسی از قبیل کنترل قند و فشار خون و نیز بازدید از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ توسط تیم های کارشناسی بر اساس برنامه مدون از دیگر برنامه های اورژانس استان در طرح امداد نوروزی است.

انتهای پیام/

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.