• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

تمام تغییراتی که در ادارات خرم دره در سال ۹۵ انجام شد

  • کد خبر : 60533
  • 26 اسفند 1395 - 17:50
تمام تغییراتی که در ادارات خرم دره  در سال ۹۵ انجام شد

گزارش نبض سحر از تمام تغییراتی که در ادارات خرم دره در سال ۹۵ در خرمدره شکل گرفت را ادامه بخوانید.

 به گزارش نبض سحر، سال ۱۳۹۵ با تمام تلخ و شیرینی هایش دارد به روزهای اخر نزدیک میشود و کم کم باید منتظر ورود سال ۹۶ باشیم.

سالی که پر از فراز و نشیب در سطح کلان بود و در این میان، خرم دره هم بی نصیب نماند و سال ۹۵ را با تمام کاستی ها و موفقیت هایش دارد به پایان می رساند اولین و  مهمترین رویداد در منطقه را می توان انتخابات مجلس سال ۹۵ عنوان کرد  که محمد عزیزی به عنوان نماینده مجلس شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه انتخاب شد.

در این گزارش به تمام تغییرات در سال ۹۵ در سطح ادارت شهرستان خرم دره  خواهیم پرداخت:

اولین تعییر مهرماه سال جاری  در اداره ثبت احوال خرمدره بود ، که  محمد زمانیان به عنوان سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان خرم دره  به جای  رسول رفیعی معرفی شد.

دومین تغییر در  اداره اموزش و پرورش شهرستان خرمدره اتفاق افتاد ، اتفاقی که در محل اموزش وپرورش خرمدره در  آبان ماه سال جاری اتفاق افتاد و فرید باباخانی صندلی ریاست این اداره را به یکی از اعضای شورای شهر خرم دره خانم لعیا جعفری سپرد و از حضور در شورای شهر استعفا داد.

سومین تغییر و یکی دیگر از مهمترین اتفاق سال ۹۵ می توان از آن یاد کرد، تغییر در فرمانداری شهرستان بود، که بعد از چند روز از تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش انجام شد و حجت محمدی به عنوان فرماندار این شهر معرفی شد.

چهارمین تغییر   به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کشیده شد و سیروس مرادی در بهمن ماه سال جاری  به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد .

جابجائی روسای ادارات همچنان ادامه یافت تا به اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان رسید و کریمی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

۶مین تغییر هم در سمت معاون فرماندار بود که شاپوررضا کاظمی در اسفندماه سال جاری به این سمت معرفی شد.

هفتمین تغییر در فرمانده سپاه ناحیه خرمدره اتفاق افتاد  که  سرهنگ محسن احمدی تبار به عنوان فرمانده سپاه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام /

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.