• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

برقراری بیش از ۱۲ هزار تماس مردمی با ۱۱۰/ شهروندان در تعطیلات نوروز نکات ایمنی از سرقت منازل را رعایت کنند

  • کد خبر : 60635
  • 28 اسفند 1395 - 10:47
برقراری بیش از ۱۲ هزار تماس مردمی با ۱۱۰/ شهروندان در تعطیلات نوروز نکات ایمنی از سرقت منازل  را رعایت کنند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمدره گفت: در سال ۹۵ تعداد تماس های دریافتی با سامانه ۱۱۰ برابر است با ۱۲ هزار و ۱۲۰ مورد که بیش از سه هزار تماس عملیاتی بوده و ۹ هزار و۹۰ تماس هم با راهنمائی و ارشاد مامورین خاتمه یافته است.

سرهنگ عباس حسنی در نشست خبری نیروی انتظامی ضمن تبریک آغاز سال نو گفت: طرح های نورزوی از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ ادامه خواهد یافت.

وی گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده برای طرح نوروزی اسباب کشی و حمل اثاث در تعطیلات نوروزی در سراسر کشور ممنوع بوده و  اگر شهروندان قصد حمل اسباب و اثاثیه را داشته باشند باید به کلانتری مراجعه و نسبت به دریافت مجوز کتبی با ارائه مدارک شناسایی معتبر اقدام کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۹۵ گفت: در سال ۹۵ تعداد تماس های دریافتی با سامانه ۱۱۰ برابر است با ۱۲ هزار و ۱۲۰ مورد که بیش از سه هزار تماس عملیاتی بوده و ۹ هزار و۹۰ تماس هم با راهنمائی و ارشاد مامورین خاتمه یافته است.

حسنی همچنین از کاهش ۹ درصدی سرقت ها در شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه جرائم سرقت، ۷۵ درصد سرقت های انجام شده توسط معتادین انجام می شود که بین سرقت و اعتیاد رابطه معناداری وجود دارد و در سال ۹۵ در این حوزه ۹ درصد کاهش جرائم نسبت به مشابه سال گذشته داشته ایم.

 

وی همچنین در خصوص کشفیات مواد مخدر گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۵، با تلاش ماموران نیروی انتظامی ۴۲ کیلوگرم و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف وضبط و عوامل آن به مراکز قضائی معرفی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز برای جلئگیری از سرقت گفت: نیروی انتظامی درتعطیلات نوروز با گشت زنی محسوس و نامحسوس، همواره سعی در مراقبت از منازل سطح شهر خواهد داشت اما رعایت نکات ایمنی توسط مردم امری اجتناب ناپذیر است.
حسنی تاکید کرد: مردم در صورت سفر تمام جوانب امنیتی را در نظر گرفته و حداقل یک نفر از همسایگان یا فامیل مورد اعتماد را در جریان مسافرت خود قرار دهند.

این مقام مسئول گفت:  برای گذراندن تعطیلاتی آرام و به دور از هرگونه حادثه از مردم خرمدره درخواست می شود در صورت سفر و ترک منزل به مدت طولانی اشیاء و لوازم گران قیمت خود را در خانه نگهداری نکنند،  شماره تلفن ۱۱۰ نیز پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی برای دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیم/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.