• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

ورزشکاران شهرستان حمایت شوند/ ورزش کردن ، اعتماد به نفس را زیاد می کند

  • کد خبر : 60980
  • 17 فروردین 1396 - 11:32
ورزشکاران شهرستان حمایت شوند/ ورزش کردن ، اعتماد به نفس را زیاد می کند

گفت و گوی نبض سحر با یکی از ورزشکاران موفق خرم دره ای را در ادامه می خوانید.

به گزارش نبض سحر، در این گزارش قصد داریم یکی از ورزشکاران شهرستان خرم دره را معرفی کنیم.

علی مولایی متولد سال  ۷۵ که  از  سال ۸۴  ورزش را در  رشته رزمی ووشو  در باشگاه  منصوری نوروزی آغاز کرد و به خاطر استعداد خوبی که داشت سریعا پیشرفت کرد.

در ادامه پای صحبت های این ورزشکار شهرستان می نشینیم

وی  در خصوص این که چرا این رشته ورزشی را انتخاب کرد گفت :  من به این دلیل این رشته ورزشی رو انتخاب کردم که ترکیبی از چند رشته بوکس’ کیک بوکسینگ و کشتی بود.

این جوان ورزشکار گفت: من در سال ۸۶ اولین مدال سبکی  کشوری را بدست  آوردم و از سال ۸۶به صورت حرفه ای تمریناتم را  شروع کردم تا اینکه از سال ۸۷در هر‌ مسابقه ای شرکت می کردم جزو نفرات اول تا سوم بودم.

مولائی گفت:  در سال ۹۰عضو تیم‌ملی و نفر فیکس برای مسابقات جهانی انتالیا سهمیه المپیک  انتخاب شدم  و در سال ۹۱عضو تیم‌ملی برای مسابقات اندونزی  انتخاب شدم که  به علت آسیب از ناحیه کمر از میادین مسابقات دور بودم در سال۹۳در مسابقات کیک‌بوکسینگ اول شدم.

وی گفت: در حال حاضر کمرنبدم دان ۲هستم   و روزی چهار ساعت ورزش می کنم و الانم در جایگاه سوخت CNG مشغول به کار هستم.

 

این قهرمان کشور گفت: من علاقه ای زیادی برای کسب افتخار برای کشورم دارم و همه تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم برای سربلندی میهمن عزیزم افتخارآفرینی کنم و این امر  هم سریعتر محقق خواهد شد البته  با حمایت مسئولین مربوطه که از ورزشکاران حمایت لازم را انجام بدهند.

مولائی با اشاره به اینکه هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولین صورت نگرفته ، گفت: من درخواستی مسئولین دارم این است که  یک تیکه زمین  به قهرمان های شهرستان اهدا کنند  تا به صورت  واحدی هرکسی برای خودش خونه بسازه،   خداکنه مسئولین این حرفامو مثل حرفای دیگه به راحتی ازش نگذرن  و به خاطر ما قهرمان ها هیچ ، اصلا به خاطر تشویق نسل بعدی و فرزندان خودشون کمی ارزش گذاری کنند.

 

وی با توصیه به سایر جوانان شهر گفت: من از تمام جوانان این شهر خواهش می کنم اگر می توانند هر روز کمی ورزش کنند ، تا جسم و روح خودشان در سلامت باشد و اگر هم خواستند ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنند حتما این کار رو انجام دهند.

این ورزشکار گفت: آثار روانی ورزش ورزش، همان طور که بر جسم آدمی تأثیر می گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد، یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است.

این جوان ورزشکار خرم دره ای در پایان از تمام کسانی که برای پیشرفت در مسیر ورزش وی را کمک کرده بودند قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.