• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

استفاده از ظرفیت جوانان مدنظر مسولین باشد/ از فضیلت ماه رجب غافل نشوید

  • کد خبر : 61014
  • 18 فروردین 1396 - 15:12
استفاده از ظرفیت جوانان مدنظر مسولین باشد/ از فضیلت ماه رجب غافل نشوید

امام جمعه خرم دره گفت: یشرفت حاصل شده در بحث هسته ای به برکت خون پاک شهدای هسته ای و همت بزرگ جوانان این مرز و بوم است و باید از این ظرفیت کشور و این نیروهای توانمند که تعداد آنها کم نیست در سایر زمینه ها هم استفاده لازم را ببریم .

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است،  ویکی از بهترین اعمال در ماه رجب انجام اعتکاف است.

وی با اشاره به فضیلت روزه داری در ماه رجب گفت: از حضرت موسى بن جعفر علیهماالسلام نقل شده است که: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد آتش جهنم به اندازه یک سال راه، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد بهشت بر او واجب گردد .

خطیب جمعه خرم دره با اشاره به روز فن آوری هسته ای گفت: اگر امروز در خصوص فن آوری هسته ای پیشرفت حاصل شده به برکت خون پاک شهدای هسته ای و همت بزرگ جوانان این مرز و بوم است و باید از این ظرفیت کشور و این نیروهای توانمند که تعداد آنها کم نیست در سایر زمینه ها هم استفاده لازم را ببریم .
حسینی  به سالروز حمله آمریکا به سوریه به بهانه مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت:د اعش زاییده آمریکا و اسرائیل است و آنها را تقویت می کنند که بطور ناجوانمردانه و با بمب های شیمیایی مردم بی گناه سوریه را قتل عام می کنند.
وی به گسترش روابط ایران با روسیه اشاره و ابراز امیدواری کرد دولتمردان با استفاده از فرصت موجود رونق اقتصادی کشور را موجب شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=61014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.