• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

تا آخرین روز از شورای فعلی متعهد به خدمت هستیم/ حضور همه اقشار در انتخابات موجب آبروی نظام است

  • کد خبر : 61169
  • 24 فروردین 1396 - 17:54
تا آخرین روز از شورای فعلی متعهد به خدمت هستیم/   حضور همه  اقشار  در انتخابات موجب آبروی نظام است

رئیس شورای شهر خرم دره گفت: تا آخرین روز باقیمانده از زمان شورای شهر برای رفع مشکلات مردم به نحو احسن تلاش خواهیم کرد.

روح الله آدینه در گفت وگو با نبض سحر ضمن تسلیت ایام وفات حضرت زینب(س) گفت: مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر تا آخرین روز از مهلت باقی مانده شورای شهر در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهر تلاش خواهند کرد.

وی در خصوص ثبت نام برخی از کارمندان شهرداری و اعضای شورای شهر گفت: افرادی که برای انتخابات دور بعد هم شرکت کرده اند نباید از وظیفه اصلی خود همان خدمت به مردم است غافل شوند و صرفا به  دنبال کارهای تبلیغاتی خود باشند و عمل به وظایف اصلی مقدم تر از کارهای دیگر است.

رئیس شورای شهر خرم دره در خصوص پروژه های ناتمام شهرداری در این دوره از شورای شهر گفت: در این چند ماه باقی مانده همه تلاش ما بر این خواهد بود که پروژه های ناتمام رو سامان دهی و تکمیل کنیم تا شرمنده مردم نشویم .

ادینه با تاکید بر اینکه شعارهای کاندیداهای انتخابات این دوره از شورای شهر گفت: شعارهای انتخابات باید براساس خلاصه دیدگاهها و برنامه‌های یک داوطلب انتخابات باشد  و  برای دوره ۴ ساله خود باید برنامه دقیق و عملیاتی تدوین و به مردم معرفی کند.

 

وی گفت:   امیدوارم در انتخابات پیش رو، نمایندگانی در خور شأن این مردم فهیم به شورای شهر راه یابند و بی گمان انتخاب مردم، انتخابی خوب و شایسته خواهد بود، ما همه به شهرمان خرم دره علاقمندیم و باید به طریقی این عشق و علاقه و تعصب را به زادگاه خود نشان دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه بی گمان مردم، افراد کارآمد ، علاقه مند و دلسوز را برای پارلمان شهری انتخاب خواهند کرد اذعان داشت: امیدواریم جمعی به پارلمان شهری ( شورا ) راه یابند که به کار گروهی و مسائل شورایی اعتقاد داشته باشند.

 

ادینه با بیان اینکه وجود اختلاف سلیقه در همه گروه هاوکارتیمی موضوعی طبیعی است، افزود:  باید از سلایق و نظرات مختلف بهره برد که البته این امر نیازمند جمع گرایی و احترام متقابل به یکدیگر است و حق مردم خرم دره بیش از این ها بوده و هست و امیدواریم گامهای موثری برای رفع این مشکلات، با برنامه ریزی مدون و در سایه همدلی و همگرایی نمایندگان مردم در پارلمان ملی و شهری و دیگر مسئولان و با همراهی مردم عزیز این دیار برداشته شود.
وی  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت:  انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ما  دو تکلیف در انتخابات داریم، یکی حضور گسترده همه اقشار در انتخابات و دیگری دقت در انتخاب است.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: حضور همه  اقشار  در انتخابات موجب آبروی نظام است و ملت ایران این کار را بارها انجام داده و امسال هم  در اردیبهشت ماه ، همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 

 

انتهای گفت و گو

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=61169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.