• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

پل زیرگذر در روستاهای قلعه حسینیه و نصیرآباد خرم دره احداث می شود

  • کد خبر : 61342
  • 30 فروردین 1396 - 20:21
پل زیرگذر در روستاهای قلعه حسینیه و نصیرآباد خرم دره احداث می شود

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: پل زیرگذردر روستاهای قلعه حسینیه و نصیرآباد خرم دره احداث می شود.

به گزارش نبض سحر ، علی خدایی   طی بازدید از راه آهن خرم دره  برای  حل مشکلات ایستگاه راه آهن از جمله تهیه و نصب تابلو در محل ورودی ایستگاه از طرف شهرستان و نیز سردرب ساختمان وایجاد یک فروشگاه یا بوفه در محل ایستگاه قول مساعد داد.

وی  گفت: روستا های قلعه حسینه و نصیر آباد خرم دره در کنار خط راه آهن سراسری تبریز – قزوین  قرار دارد و به منظور جلوگیری از حوادث جانی و مالی مردم این روستا ها به خصوص کشاورزان و دامداران احداث این پل ها ضروری است .

مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور تسهیل در عبور و مرور مردم از خطوط راه آهن را یکی از اولویت های شرکت راه آهن عنوان کرد و گفت: مردم برخی مناطق از جمله اهالی روستاهای قلعه حسینیه و نصیر آباد خرم دره برای انجام کارهای روز مره خود مجبور به رفت و آمد از بین خطوط ریلی می باشند که مطالعه و احداث پل در این مناطق ضرورت دارد.

 در این بازدید محل پیشنهادی ایجاد پل های زیرگذر مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد تا یک ماه آینده با توجه به درخواست دهیاران وشورای اسلامی روستاهای مذکور زمین های اطراف کنار خط آهن از سوی اهالی آزاد سازی و برای تسریع در روند امور مکاتبات لازم از سوی شهرستان با اداره کل راه آهن صورت پذیرد .

در این بازدید فرماندار خرم دره نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور و همراهان در شهرستان ،ساخت زیرگذر از مطالبات مردم و کشاورزان درروستاهای قلعه حسینیه و نصیرآباد عنوان کرد و برای حل مشکلات ایستگاه راه آهن خرم دره و نیز احداث زیر گذر در این دو روستا اعلام همکاری کرد.

  مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور به همراه معاونین فنی ، فرماندار ،شهردار ،رئیس و اعضای شورای شهرخرم دره پس از تشکیل جلسه در فرمانداری از امکانات ایستگاه راه آهن این شهرستان و هم چنین محل های پیشنهادی احداث پل زیرگذر بازدید بعمل آورد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=61342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.