• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
9

تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی معادله های دشمنان را برهم زد

  • کد خبر : 61427
  • 02 اردیبهشت 1396 - 13:14
تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی معادله های دشمنان را برهم زد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی معادله های دشمنان را برهم زد.

سرگرد محمد امیرخانی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی  در گفت و گو با نبض سحر  گرامیداشت  سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی مقدس است که در نخستین روزهای پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به فرمان امام راحل(ره)تشکیل شد.

وی با اشاره به اهداف تاسیس سپاه گفت: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون خداست. تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره جایگاه سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران می فرماید: «سپاه در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیر است؛ یعنی سپاه، موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه دشوارترین آزمون های انقلاب بود».

امیرخانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم زد.

وی با اشاره به فداکاری های پاسداران گفت: خیلی از پاسداران در گمنامی تمام در حال خدمت به این کشور هستند و کارهای بسیار بزرگی را انجام داده اند، امنیت پایدار در منطقه را مرهون زحمات و تلاش های این عزیزان هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: امروز سپاه در عرصه های عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی برای آبادانی جامعه گامهای موثری برمی دارد و یکی از موارد مهم آن تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی است که شاهد پیشرفت خوبی در این عرصه هستیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=61427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.