• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از تخریب ، اسراف و تبذیر پرهیز کنند

  • کد خبر : 61488
  • 03 اردیبهشت 1396 - 12:55
داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از تخریب ، اسراف و تبذیر  پرهیز  کنند

امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از تخریب ، اسراف و تبذیر پرهیز کنند و به قوانین انتخابات پایبند بوده و انتقادها سازنده و در نهایت احترام بیان شود و در نهایت انصاف و عدالت فعالیت نمایند .

 

 

 

به گزارش نبض سحر ،  حجت  الاسلام سید علی حسینی  ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمده ترین فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره  و با تاکید بر ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی اظهار داشت تربیت فرزند ، نگاه خانواده به فرزند ، ایمان ، امنیت از برنامه های لازم الاجرا است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:  داوطلبان شوراهای شهر و روستا از تخریب ، اسراف و تبذیر  پرهیز  کنند  و به قوانین انتخابات پایبند باشند و انتقادها سازنده و در نهایت احترام بیان شود و در نهایت انصاف و عدالت فعالیت نمایند .

حجت محمدی فرماندار شهرستان خرم دره اظهار داشت:  سپاه نهادی افتخار افرین بوده و هست و این آسایش و امنیت و توفیقات حاصل تلاش این عزیزان می باشد.

وی در ادمه افزود هدف اصلی کاندیدها  از شرکت در انتخابات ، باید خدمت به مردم باشدو جهت شرکت مردم  در انتخابات ۵۰ شعب اخذ رای در مدارس شهرستان دایر خواهد شد و مردم   با حضور پر رنگ در صحنه انتخابات  تیر خلاص بر پیکر دشمنان واردنمایند.

فرماندار خرم دره گفت:  از شوراها انتظارات معقول داشته باشید خیلی از مسائل را نمی توان حل کرد می توان راه را هموار کرد وهمچنین داوطلبان شوراها از هنجار شکنی جلوگیری نمایند.

این جلسه قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  خرم دره ضمن ارائه  گزارشی از فعالیت های شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۵ به قرائت دستور جلسه  از جمله اخلاق و فرهنگ انتخاباتی ، تصویب موضوعات جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۶ و تقسیم وظایف اعضا در برگزاری برنامه های سبک زندگی محله محور پرداخت.

 

 

انتهای پیام /

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=61488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.