• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

جشنواره آش‌های سنتی در خرم‌دره برگزار می شود

  • کد خبر : 61548
  • 05 اردیبهشت 1396 - 17:08

معاون فرماندار خرم‌دره از برگزاری جشنواره آش‌های سنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، شاهپوررضا کاظمی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره آش ، با تاکید بر پیش‌بینی همه جوانب و برنامه‌های اجرایی از سوی برگزار کنندگان این جشنواره، عنوان کرد: با برگزاری این جشنواره باید انتظارات و اهداف برگزاری آن محقق یابد و بتواند توانمندی و ظرفیت‌های شهرستان به خوبی معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره به لحاظ موقعیت جغرافیایی مناسب یکی از مناظق دیدنی و بکر استان زنجان و کشور به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مهم برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خرم‌دره به شمار می‌رود.

 

این مسئول بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه باید آمادگی لازم را در این حوزه داشته باشند.

 

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری جشنواره‌‌‌های مختلف در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ها علاوه بر آشنایی و معرفی فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر در ترویج غذاهای خوب، سالم و سنتی نیز به سلامت جامعه کمک می‌کند.

 

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اولین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در شهرستان خرم‌دره از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال به همت موسسه آموزش عالی کار خرم‌دره و مسئولان ادارات در محل این موسسه برگزار خواهد شد.

 

کاظمی عنوان کرد: برپایی غرفه‌های پخت آش و غذاهای محلی و نیز برپایی نمایشگاه و فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی مختص شهرستان و استان همزمان با برگزاری جشنواره آش سنتی خرم‌دره و اهدای هدایا با اجرای مسابقات مختلف، از برنامه‌های اجرایی این جشنواره خواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=61548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.