• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

بودجه امسال شهرداری ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است

  • کد خبر : 61954
  • 18 اردیبهشت 1396 - 8:15
بودجه امسال شهرداری   ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  است

شهردار خرم دره گفت: بودجه امسال شهرداری ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که از این میزان ۷۰ درصد به پروژه های عمرانی و ۳۰ درصد حوزه جاری پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

 

 

 

محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو با نبض سحر   ضمن تاکید بر رعایت انضباط مالی گفت: امسال هم طبق سال گذشته بر انضباط مالی تاکید داریم و از اسراف و هزینه های غیر ضروری خودداری خواهد شد  .

 

وی    گفت: بودجه امسال شهرداری   ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  است  که از این میزان ۷۰ درصد به پروژه های عمرانی و ۳۰   درصد حوزه جاری پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

 

شهردار خرم دره تکمیل پل ولیعصر را از اولویت های شهرداری عنوان کرد و گفت: به پایان رساندن مراحل ساخت پل ولیعصر در اولویت کارهای شهرداری است و همچنین سایر پروژه های عمرانی ناتمام هم در لیست اولویت های شهرداری قرار دارد.

 

وی با اشاره به اتمام مراحل بهسازی پارک ولیعصر گفت: تقریبا تمام کارهای ساخت پارک ولیعصر به اتمام رسیده  و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

امیرلو با اشاره به پیشرفت  ۷۰ درصدی پروژه ساخت المان شهدای گمنام گفت: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد به زودی تمام کارهای باقی مانده آن تمام شود.

 

وی همچنین از کلنگ زنی ساخت ساختمان آتش نشانی شماره ۳ خبر داد و گفت: در بحث پروژه های عمرانی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جهت احداث ساختمان شماره سه آتش نشانی مساعدت شده است و همچنین برای اتمام طرح تفصیلی شهر که مشکل شهروندان و شهرداری بوده   ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=61954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.