• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۴۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه خرم‌دره اجرا می شود

  • کد خبر : 62192
  • 27 اردیبهشت 1396 - 12:09
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۴۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه خرم‌دره اجرا می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: پبه مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۴۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه خرم‌دره در شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش نبض سحر، سرگرد محمد امیرخانی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره شامگاه دیروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد سال جاری در شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه پیروزی در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر از دست رژیم بعث شد برای صدام و سردمداران استکبار قابل پیش بینی نبود، اظهار کرد: امکاناتی که دشمنان در خرمشهر فراهم کرده بود برای ماندن دائمی در این شهر بود اما با فداکاری رزمندگان همه آنها را تقدیم کشورمان کرد و به خاک خود گریختند.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث سعی داشت خرمشهر را به عنوان یک استان از کشورمان جدا کرده و ضمیمه خاک عراق کند، تصریح کرد: نیروهای عراقی در خرمشهر سنگرهای بسیار مستحکم و مجلل دائمی ساخته بودند که قصد داشتند از این سنگرها در آینده به عنوان مرزبانی استفاده کنند اما با ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام این رویای آنها تحقق نیافت.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر در کشور ما هفته ایثار و مقاومت نامگذاری شده است، تصریح کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۴۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه خرم‌دره در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان، تاکید کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی در سطح شهر، برگزاری صبحگاه مشترک، شرکت در نماز جمعه و گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان اشاره کرد

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.