• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

سونامی مردم تهران در مصلی/ مردم شعار خداحافظی با روحانی را سر دادند/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت + فیلم و عکس

  • کد خبر : 62173
  • 27 اردیبهشت 1396 - 8:35
سونامی مردم تهران در مصلی/ مردم شعار خداحافظی با روحانی را سر دادند/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت + فیلم و عکس

همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تا یک ساعت دیگر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد. گذشته ما، دفاع از […]

همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تا یک ساعت دیگر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

گذشته ما، دفاع از حقوق مردم و دور کردن سایه تروریسم از کشور است/ شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید؟

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در همایش پرشور حامیان انقلاب اسلامی حضور یافت و در جمع حماسی مردم تهران سخنرانی کرد و ابتدای سخنرانی رئیسی با شعارهایی همچون «سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف» و «سید مظلوم ما، رئیس‌جمهور ما» حمایت خود را از رئیسی و قالیباف اعلام کردند. جمعیت همچنین در حمایت از رئیسی با شعار «سونومی اصفهان امروز رسید به تهران»‌ حمایت خود را از کاندیدای نسل انقلاب و کاندیدای جوانان اعلام کردند.

رئیسی در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: سلام و درود بر امام شهیدان و سلام بر جانبازان و سلام بر مادران و خواهران و همسران کسانی که صبورانه تلاش می‌کنند و سلام ما بر مقتدای فرازنه‌مان و سلام بر شما فرهیختگان و جوانان برومند و غیور و زنان و مردان بابصیرت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک اعیاد شعبان با بیان اینکه ما در حکومت مهدوی دو اصل اساسی برای کارگزاران داریم، گفت: تقوای الهی و کارآمدی دو ویژگی مهمی است که می‌تواند جامعه را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

وی ادامه داد: آنچه در این کارآمدی اهمیت دارد، ضرورت داشتن برنامه است؛ چراکه حرکت بدون برنامه مانند حرکت کشتی بدون ناخداست، اما آنچه بیش از همه ارزشمند است نیروهای کارآمدی هستند که باید به‌دوراز ادعا و حرف به مردم اقدام و عمل نشان دهند.

رئیسی با بیان اینکه مردم باید ببینند و حس کنند آنچه در برنامه‌ها گفته می‌شود در زندگی‌شان تحقق عینی و عملی پیدا کرده است، افزود: نوشته و کتابت و پژوهش بسیار است، اما آنچه ما در برنامه دولت کار و کرامت ارائه کردیم،‌این است که دولت کار و کرامت،‌ دولتی با برنامه و برنامه‌ای با حضور زنان و مردان کارآمد در عرصه اجراست.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: بنده از برادر ایثارگر و مجاهدم آقای دکتر محمدباقر قالیباف که در یک اقدام زمان‌شناسانه مطابق با آنچه نیاز امروز است تصمیم گرفتند، تشکر می‌کنم.

* جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی جبهه‌ای منسجم و متحد دارد

وی تصریح کرد: آقای قالیباف در یک اقدام زمان‌شناسانه تصمیمی گرفته که نیاز امروز کشور است تا جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده خط نورای امام(ره) جبهه‌ای منسجم و متحد داشته باشد.

رئیسی ادامه داد: برنامه‌ای که ما ارائه کردیم از همان روزهای آغاز تبلیغات اعلام کردیم که مشکلات کشور و راه‌حل برون‌رفت از آن مشکلات را می‌دانیم. اگر امروز مردم ما بحران بیکاری دارند، ما راهکار برون‌رفت از آن را می‌دانیم.

جمعیت حاضر در این همایش با شعار ممتد «رئیسی، رئیسی» حمایت خود را از سخنان وی اعلام کردند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما اعلام کردیم که به لحاظ کمی و عددی باید در هر سال حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود، افزود: هم من و هم آقای قالیباف گفتیم که امکان ایجاد اشتغال برای حداقل یک میلیون نفر موجود است، اما آقایان تشکیک کردند که نمی‌شود، اما ما گفتیم که از چه راهی امکان‌پذیر است.

وی درباره راه‌حل‌های این بحران توضیح داد: استفاده از ظرفیت‌هایی همچون اقتصاد دریا، پیشران‌های اقتصاد همانند مسکن،‌ آی تی، فضای مجازی، صنایع پایین‌دست و پتروشیمی بسیار مهم است و مهم‌تر از همه جلوگیری از فساد است که می‌تواند میلیون‌ها شغل ایجاد کند.

تهرانی‌ها پس از این سخنان رئیسی با شعار «ابراهیم بت‌شکن، بت فساد رو بشکن» از سخنان رئیسی اعلام حمایت کردند.

رئیسی با اشاره به وجود ۱۸ هزار میلیارد قاچاق کالا و حتی رقم ۳۰ هزار میلیارد قاچاق گفت: اگر این رقم به نیم کاهش پیدا کند، هر یک میلیون دلار صد هزار شغل و هر ده میلیون دلار یک میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه وجود چنین فقر و فاصله طبقاتی در شأن ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: چرا با سیاست‌های خود اینقدر فاصله طبقاتی را در جامعه زیاد کردید؟ قیمت‌ حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید، ما موافق افزایش یارانه‌ها به اقشار کم‌درآمد هستیم، اما شما گفتید منابع آن موجود نیست، اگر منابع وجود ندارد، چطور شب انتخابات یاد افزایش مستمری افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی افتادید و آن را سه برابر کردید؟

قالیباف:موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود

 

محمدباقر قالیباف طی سخنانی در همایش بزرگ حامیان رئیسی که در مصلای تهران در حال برگزاری است،‌ با اشاره به ائتلاف خود با حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت ۴ درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.

قالیباف افزود: انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.

وی ادامه داد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

قالیباف تصریح کرد: به دولت چهار درصدی ها پایان خواهیم داد تا همه بدانند هم می دانیم، هم می خواهیم و هم می توانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده‌ایم اما این کافی نیست و من درخواستم این است که همه ما از امروز تا ۳ روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا ۹۶ درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا به دولت ۴درصدی‌ها پایان دهیم و این شدنی است.

قالیباف با بیان اینکه امروز شما مردم عزیز برای انقلاب، نظام و اسلام افتخار آفریدید، گفت: ما از ۱۲ فروردین۵۸ که نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویب رسید، عهد کردیم که با ظلم مبارزه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما عهد کردیم که در خدمت مردم باشیم و در راه پیشرفت و رشد کشورمان تلاش کنیم. قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بنشینند که آنها مردم و مستضعفان را نبینند و در حقیقت محرومان را نادیده بگیرند و مردم این سرزمین غنی را روز به روز فقیرتر کنند.

قالیباف ادامه داد: قرار ما این نبود که رکود و گرانی را در جامعه گسترش دهند، وعده بدهند و عمل نکنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما مدیون مردمی است که همیشه در صحنه بودند.

قالیباف همچنین تصریح کرد: قطعا این نظام اسلامی را مرهون خون شهدای دفاع مقدس در عرصه مجاهدت هستیم و امروز هم مدافع شهدای مدافع حرم و همه مردم در صحنه حضور دارند و همیشه با حضور و شور خود برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.

قالیباف ادامه داد: قرار نبود مسئولان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.

وی همچنین یادآور شد: دولت امروز دولتی است که بر مردم و ۹۶ درصدی ها سخت‌گیری و برای آن ۴درصد فرش قرمز پهن می‌کند.

قالیباف افزود: امروز همه مردم ولو از سلایق مختلف در سراسر ایران یک هدف اصلی و ثابت دارند و همه با هم متحدیم. ما با اتحاد برای تغییر وضع موجود می‌گوئیم که دولت ۴درصدی و حرف و شعار نمی‌خواهیم.

وی ادامه داد: ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم که این شرط پیروزی است.

قالیباف تصریح کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمرثمر و شیرین خواهد شد که با کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم بخصوص حل مشکلات اقتصادی آنها را به آینده امیدوار کنیم.

وی اظهار داشت: دو روز دیگر پای صندوق های رأی خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصدی پایان خواهیم داد.

آخر هفته؛ روحانی رفته!

برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی – قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:
ـ سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
ـ ممنون از این اتحاد؛ دولت ضد فساد
ـ رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ ملت اومد تو میدون؛ خداحافظ فریدون
ـ نه آبی و نه نانی؛ خداحافظ روحانی
ـ آخر هفته ؛روحانی رفته
ـ سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه ای، خمینی
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

ـ سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.

ـ منصور ارضی بعد از اینکه شال سبز سیدی را بر دوش رئیسی انداخت قالیباف را هم در آغوش گرفت.

ـ همزمان با شروع سخنرانی قالیباف، شعار قالیباف دوست داریم از سوی جمعیت سرداده شد.

**پیش از آغاز همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی که قرار است با حضور سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در مصلای تهران برگزار شود، صلوات خاصه امام رضا(ع) پخش شد.

 

**حامیان پرشمار رئیسی برای حضور در اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی، در مترو شهید بهشتی شعار «آخر هفته روحانی رفته!» سر دادند.

براساس اطلاعات، طبقه اول شبستان مصلی تهران در حدود ۳۸۰۰۰ متر مربع است که با احتساب حضور حداقل ۳ نفر در هر متر مربع، کف جمعیت حاضر در شبستان اصلی بالغ بر یکصد و ده هزار نفر خواهد بود که این تعداد با جمعیت محیطی همچون ورزشگاه آزادی برابری می‌کند.

همچنین در صورتی که در هر متر مربع جمعیت ۴ نفر را  در نظر بگیریم و بدون احتساب طبقه دوم، تعداد افراد حاضر بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر خواهند شد؛ در حال حاضر شبستان مصلا کاملاً مملو از جمعیت است.

 

دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است و برخی نیز گل رز به دست گرفته‌اند.

برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست دارند.

در ابتدای این همایش مجری با لحنی کنایه آمیز گفت: «ما آمده ایم دیوارها را برداریم؛ آقای روحانی! آقایان اینجا سکوت می‌کنند و شما به شور و هیجان دختران گوش کنید»

از ساعتی مانده به آغاز همایش، جمعیت بی‌شمار انقلابیون پایتخت به خیابان‌های اطراف مصلی رسیده اند به طوری‌که تمامی خطوط منتهی به مصلی پرازدحام گزارش شده است.

مردم پایتخت از تمام اقشار در این همایش حضور دارند و شبستان مصلی جایی برای حضور شرکت‌کنندگان ندارد.

مردم پلاکاردهای در پاسخ به ادعای حسن روحانی مبنی بر اتوبوسی آوردن آنها توسط کاندیدایشان در دست داشتند با این مضمون که: « آقای روحانی! اتوبوس نبود با مترو آمدیم.»

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.