• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

سند ۲۰۳۰ یعنی انفعال و وادادگی کامل در برابر غرب!

  • کد خبر : 62696
  • 10 خرداد 1396 - 13:22
سند ۲۰۳۰ یعنی  انفعال و وادادگی کامل در برابر غرب!

در مصوبه هیات وزیران، کارگروه موظف به تطبیق اسناد بالا دستی با ۲۰۳۰ شده است و این یعنی انفعال و وادادگی کامل در برابر غرب!

مهدی مرادی در خصوص سند ۲۰۳۰ نوشت :  رهبری در جایگاه نظارت کلان بر قوای سه گانه و سیاست های کلان نظام، به خاطر حفظ کرامت مدیران، هرگز در امور اجرایی کشور به صورت جزیی و مستقیم دخالت نکرده و نمی کنند مگر اینکه عملکرد مسوولین مربوطه به قدری از این سیاست های کلان انحراف پیدا کند که مجبور به دخالت مستقیم بشوند،همچنان که در این سخنرانی نیز فرمودند که نباید به قدری تعلل می کردند که من مجبور به ممانعت از اجرای آن بشوم. این سند به تصویب مجلس نرسیده است و توافق آن نیز محرمانه بوده است.
و اما در مورد اعلام تحفظ در برابر موارد مغایر با قوانین و باورهای اسلامی؛
۱- در بند ۳مصوبه هیات وزیران،که با امضای جناب جهانگیری ابلاغ گردیده است صریحا مصوب شده است کارگروه ملی آموزش ۲۰۳۰موظف به تدوین برنامه اجرایی ونظارتی تحقق کامل ( و نه با تحفظ) این سند می باشد.
۲- این سند در هیات وزیران مصوب گردیده است نه شورای عالی انقلاب فرهنگی.
۳- همانند خود روحانی و جهانگیری عوام فریبی پوپولیستی راه نیاندازید،تقسیم اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به اصلاح طلب و اصولگرا و کوته فکری های عوامانه و دو قطبی سازی های کذایی به انتخاب ها و تصمیمات رهبری فرزانه انقلاب نمی چسبد.
۴- مگر رهبری پذیرش برجام را مشروط به امضای اوباما وتعهد وی نکرده بودند که بعد از تصویب برجام،هر گونه تحریم های کنگره را وتو کند،مگر خود اوباما در رسانه ها نگفت که هر گونه تحریم کنگره را وتو خواهم کرد،آیا وتو کرد؟ آیا مسولین ما توانستند شروط ۹گانه رهبری برای پذیرش برجام را از طرف مقابل بگیرند،که آقای روحانی برای فرافکنی وفرار از توبیخ مردم، از منافع تقریبا هیچ برجام،گفت که از اول تا آخر برجام با رهبری هماهنگ بودیم و…
۵- اگر غیر الزام آور است، پس عبارت«کار گروه برای تدوین برنامه کامل اجرایی و نظارتی موظف است» در بند ۲ و الزام همه دستگاه های دولتی برای اجرای مصوبات کارگروه در بند۳, به چه معنی است؟
۶- ای کاش دولت روحانی، اینقدر که برای اجرای تعهدات خود به غربی ها و سازمان به اصطلاح ملل (که از قانون حق وتوی آن و ریاست کشوری همچون عربستان بر امور زنان آن می‌توان به عمق فجایع پی برد) هزینه صرف کرد،قدری هم به اسناد بالا دستی خودمان که توسط اساتید خودمان تهیه شده همت داشت.
در مصوبه هیات وزیران، کارگروه موظف به تطبیق اسناد بالا دستی با ۲۰۳۰ شده است و این یعنی انفعال و وادادگی کامل در برابر غرب!
مهدی مرادی – کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی از دانشگاه تهران
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.