• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

مراسم جشن گلریزان در زنجان برگزار می‌شود/ وجود ۳۹۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان

  • کد خبر : 62683
  • 10 خرداد 1396 - 10:32
مراسم جشن گلریزان در زنجان برگزار می‌شود/ وجود ۳۹۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از برگزاری مراسم جشن گلریزان در زنجان و شهرستانهای ابهر و خرمدره خبر داد.

مراسم جشن گلریزان در زنجان برگزار می‌شود/ وجود 390 زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان

علاء‌الدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مراسم جشن گلریزان در زنجان اظهار کرد: مراسم گلریزان مرکز استان قرار است پانزدهم ماه مبارک رمضان یعنی ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۹ در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شود.

وی با اشاره به مراسم گلریزان سایر شهرستانها افزود: این مراسم در شهرستان ابهر ۲۴ رمضان ساعت ۱۸ در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: مراسم گلریزان در شهرستان خرمدره ۱۷ رمضان ساعت ۱۸ سالن کشاورزی فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹۰ نفر به خاطر جرائم غیرعمدی، بدهی مالی، دیه، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی در زندانهای استان زندانی هستند، عنوان کرد: جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.

کریمی با بیان اینکه پایین‌ترین مبلغی که یک فرد در زندانهای استان زنجان به خاطر آن زندانی شده ۵ میلیون تومان است، ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از طریق ستاد دیه استان زنجان آزاد شده‌اند.

وی بیان کرد: از ۲۲۴ نفری که از سال گذشته تا به امروز آزاد شده‌اند ۷ نفر از آنها خانم بودند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه کل بدهی ۲۲۴ نفر ۴۳ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۸۷۸ ریال بود، خاطرنشان کرد: با تلاش مددکاران زندان و ستاد دیه ۶۹ میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۲۹۰ هزار ۳۹۴ ریال گذشت شاکی را شاهد بودیم که از حق خود گذشت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: باقیمانده کل بدهی به صورت وام، بلاعوض و پرداختی بیمه خودرو بوده که با پرداخت آن افراد از زندان آزاد شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه از ۲۲۴ نفر آزاد شده سال گذشته ۱۰۴ نفر با مبلغ ۵۰۷ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین از زندان آزاد شده‌اند، گفت: بقیه افراد از طریق ستاد دیه کشور آزاد شده‌اند.

وی در مورد مهمان کشوری مراسم گلریزان در زنجان گفت: رئیس ستاد دیه کشور و یا معاون وی در این مراسم حضور خواهند داشت.

//س

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=62683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.