• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

برگزاری جشن گلریزان به مدت سه شب در زنجان/ کمک ۴میلیارد ریالی خیران زنجانی برای آزاد سازی زندانیان

  • کد خبر : 63002
  • 20 خرداد 1396 - 12:18

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان میزان مبالغ جمع آوری شده در مراسم گلریزان سال گذشته در سطح استان را بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: جشن گلریزان در شبهای ۱۵ ،۱۷ ، ۲۴ رمضان درسه شهر زنجان، ابخر و خرمدره برگزار می شود.

برگزاری جشن گلریزان به مدت سه شب در زنجان/ کمک ۴میلیارد ریالی خیران زنجانی برای آزاد سازی زندانیان

 علی خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار زنجانم با بیان اینکه جشن گلریزان در استان زنجان در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره برگزار می شود، گفت: مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان در محل دارالقرآن در طی  ۲۰ خرداد ماه مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود که ساعت برگزاری مراسم نیز ساعت ۱۹ خواهد بود.

وی تصریح کرد: مراسم گلریزان در شهرستان های خرمدره و ابهر نیز به ترتیب در روزهای ۲۲ و ۲۹ خرداد ماه برگزار می شود.

خلجی خاطرنشان کرد: مراسم گلریزان در شهرستان ابهر در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش و مراسم گلریزان در شهرستان خرمدره در سالن کشاورزی فرمانداری این شهرستان راس ساعت ۱۸ برگزارمی شود.

وی میزان مبالغ جمع آوری شده در مراسم گلریزان سال گذشته در سطح استان را بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: میزان کمک های مردمی جمع آوری شده در مراسم گلریزان سال گذشته در شهرستان ابهر بالغ بر ۶۲۶ میلیون و ۶۰ هزار ریال بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان مبالغ جمع آوری شده در مراسم گلریزان شهرستان خرمدره را ۵۶۲ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال دانست و ابراز کرد: بیشترین مبالغ جمع آوری شده در مرکز استان بوده است که در مراسم سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال توسط مردم خیر برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد  کمک صورت گرفته است.

وی با اشاره به پخش برنامه از شبکه استانی در رابطه با ترویج سنت حسنه آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اضافه کرد: خوشبختانه در طی سال گذشته ویژه برنامه ای نیز در این رابطه در شبکه استانی اشراق پخش شد که علاوه بر آشنا سازی مردم با این کار خیر بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال نیز از طریق اطلاع رسانی های این برنامه به ستاد دیه استان کمک شد.

*آزاد سازی ۲۰۴ زندانی جرائم غیر عمد در طی سال گذشته

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان عنوان کرد: در طی سال گذشته ۲۰۴ نفر از زندانیانی که به خاطر جرائم غیرعمدی، بدهی مالی، دیه، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی در زندانهای استان زندانی بودند از طریق کمک های مردمی، ارائه تسهیلات ، بخشودگی توسط شاکیان و نیز کمک های ستاد دیه کشوری از زندانها آزاد شدند.

وی  میزان کل بدهی ۲۰۴ زندانی آزاد شده در سال گذشته را ۵۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۷۷۲ هزار ریال دانست و خاطرنشان کرد: ۱۶ میلیارد و ۳۱۲ میلیون و ۷۸۹ هزار ریال از مجموع بدهی توسط طلبکاران گذشت شده است که اقدام این شاکیان نیز کار خیری برای آزادی این افراد بوده است.

خلجی تصریح کرد: نقدینگی آورده شده توسط خود محکومان ۵ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۳۱۱ هزار ریال بوده است که  ۹ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال نیز از طریق ستاد دیه مرکزی به استان مساعدت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان تاکید کرد: باقیمانده بدهی این افراد نیز از طریق پرداخت تسهیلات و پرداختی بیمه خودرو بوده صورت گرفته و این افراد از زندان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=63002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.