• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

ایران – لهستان / رویارویی دوباره، این ‌بار در خانه عقاب‌ها

  • کد خبر : 63195
  • 27 خرداد 1396 - 9:15

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار در لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال امشب به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود.

ایران – لهستان / رویارویی دوباره، این ‌بار در خانه عقاب‌ها

  هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال در سطح یک دومین روز خود را سپری خواهد کرد و تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی هفته سوم و هشتمین بازی مجموع مسابقات در لهستان به مصاف میزبان می‌رود.

دو تیم ایران و لهستان در هفته ابتدایی لیگ جهانی و در شرایطی که کشور ایتالیا میزبان ایران و هم‌گروه‌های ایران بود، یک بار با هم دیدار کرده بودند و حالا بر اساس قرعه باید بار دیگر به مصاف هم بروند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول و در مصاف با لهستان به پیروزی  ۳ بر یک رسیده بود تا از هفته نخست یک پیروزی کسب کرده باشد. با این حال و در رویارویی مجدد دو تیم ایران و لهستان، شاگردان ایگور کولاکوویچ کار سخت‌تری نسبت به دیدار اول مقابل لهستان دارند چرا که لهستانی ها این بار از امتیاز میزبانی بهره می‌برند.
مردان والیبال ایران در آغاز هفته سوم مسابقات، پنجشنبه شب به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا رفتند که در این مسابقه تن به شکست ۳ بر صفر داده و تا حد زیادی شانس صعود به فینال مسابقات را از دست دادند. دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم امشب (شنبه) از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران در ۷  بازی قبلی خود سه پیروزی کسب کرد و ۴ مسابقه را با شکست پشت سر گذاشت. شاگردان کولاکوویچ در حال حاضر در رده دهم جدول مسابقات قرار دارند و تقریبا امید خود را برای حضور در فینال از دست داده‌اند.
لهستانی‌ها هم در حال حاضر در رده هفتم رنکینگ مسابقات قرار دارند و کارشان برای صعود آسان نیست. این تیم در بازی گذشته مقابل روسیه تن به یک شکست خانگی داد تا کارش نسبت به قبل سخت‌تر شود. تیم ملی لهستان برای زنده ماندن امیدهایش در راستای حضور در فینال مسابقات به پیروزی مقابل ایران نیاز دارد و برای شکست دادن تیم ما به میدان خواهد آمد.
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.