• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
9

ایران صفر – لهستان ۳/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد

  • کد خبر : 63228
  • 28 خرداد 1396 - 9:11
ایران صفر – لهستان ۳/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل لهستان شانس رسیدن به فینال لیگ جهانی ۲۰۱۷ را از دست داد.

 تیم ملی والیبال ایران امشب در چارچوب روز دوم هفته سوم مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷ به مصاف تیم ملی لهستان رفت.

این دیدار که دومین رویارویی ایران و لهستان در لیگ جهانی امسال به حساب می آید، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در سالن اطلس آرنا کشور لهستان آغاز شد.
**ست اول : ایران ۱۷ – لهستان ۲۵
تیم ملی والیبال لهستان با هدایت فرناندو دجورجی آغاز بهتری در ست اول و این مسابقه داشت. بازیکنان لهستان در همان ابتدا سه امتیاز پیاپی گرفتند و از ایران پیش افتادند.
اولین وقت استراحت فنی در شرایطی برگزار شد که تیم ملی لهستان ۸ بر ۵ نسبت به ایران برتری داشت. بازیکنان ایران که با لباس سفید مقابل قرمزپوشان لهستان به میدان رفته بودند امتیاز ششم را توسط میلاد عبادی پور گرفتند. سرویس سعید معروف به تور خورد تا باز هم امتیاز به لهستانی‌ها برسد. ۱۰ بر ۶ کماکان برتری با تیم لهستان بود. بازیکنان ایران در دفاع روی تور عملکرد ضعیفی داشتند و با دفاع ناقض فرصت امتیازگیری به حریفشان می‌دادند.
کولاکوویچ زمانی که تیمش ۱۲ بر ۷ عقب افتاده بود تقاضای وقت استراحت کرد تا نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کند. دو امتیاز دیگر روی حرکات سرعتی لهستانی‌ها به این تیم رسید. امیر غفور با یک آبشار از بین دستان کوبیاک یک امتیاز برای ایران گرفت. اما برتری میدان کماکان با شاگردان دجورجی بود.
امتیاز شانزدهم را کونارسکی برای لهستان بدست آورد و دو تیم در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ راهی دومین وقت استراحت فنی شدند. ایران در ادامه ۲۱ بر ۱۴ عقب افتاده بود که باز هم کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. بازیکنان ایران روی دفاع دو امتیاز گرفتند و نتیجه ۲۲ بر ۱۶ شد. در نهایت ۲۵ بر ۱۷ برتری با لهستان بود و این ست به سود حریف ایران تمام شد.
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد
**ست دوم : ایران ۱۸ – لهستان ۲۵
در آغاز ست دوم هم باز برتری با تیم لهستانی بود که از حمایت هواداران خود بهره‌مند بودند. ایران ۴ امتیاز از لهستان عقب افتاده بود و هر چقدر در تلاش بودند که این اختلاف امتیاز را جبران کنند موفق نمی‌شدند. بازیکنان ایران بی انرژی و پراشتباه ظاهر شده بودند و توصیه‌های کولاکوویچ و دستیارانش تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کرد.
ایران در توپ‌های برگشتی نمایش خوبی نداشتند و لهستان بر خلاف بازی نخست دو تیم نمایشی بسیار منسجم و هدفمند داشت. ایران ۱۹ بر ۱۳ از لهستان عقب افتاده بود که کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. امتیاز چهاردهم بعد از این وقت استراحت روی دفاع ایران برای تیم ما بدست آورد.
سامان فائزی در این دقایق بازی جانشین مسعود غلامی شد و در اولین حرکت خود با یک آبشار محکم امتیاز چهاردهم پانزدهم ایران را تصاحب کرد. لهستانی‌ها ۲۲ بر ۱۶ پیش بودند و همچنان با اصرار بر حملات سرعتی امتیاز می‌گرفتند. در ادامه باز خ سامان فائزی موفق به کسب امتیاز شد. این بازیکن با وجود مدت زمان کمی که در میدان بود، عملکرد خوبی داشت.
رضا قرا هم که جانشین غفور شده بود نسبتا خوب کار کرد اما لهستانی‌ها که از همان ابتدا سوار بازی بودند در پایان این ست هم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا ایران ۲ بر صفر از لهستان عقب بیفتد.
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد
**ست سوم : ایران ۲۲ – لهستان ۲۵
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی وارد ست سوم شدند که دو ست قبلی را واگذار کرده بودند و به هر قیمتی از این ست برد می‌خواستند تا نتیجه را واگذار نکنند. سامان فائزی همچنان در این ست در ترکیب تیم ایران حضور داشت و عملکرد قابل قبولی داشت. هم در حمله و هم در دفاع.  اولین وقت استراحت اول ۸ بر ۶ به سود ایران بود.
اما دو امتیاز برای لهستان نتیجه را ۸ بر ۸ مساوی کرد. لهستان و ایران شانه به شانه پیش می‌رفتند. با این حال از امتیاز ۱۶ به بعد باز هم این لهستانی‌ها بودند که از حریفشان پیش افتادند و ۲۰ بر ۱۶ از ایران پیشی گرفتند. کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد تا روند امتیازگیری تیم لهستان را متوقف کند.
در این دقایق بازی ترکیب ایران کاملا متفاوت شده بود. فرهاد سال‌افزون، نظر افشار، رضا قرار و  سامان فائزی به میدان رفته بودند. این تغییرات جوابگو نبود و با وجود اینکه بازیکنان ایران نمایش بهتری نسبت به ست دوم و اول داشتند اما باز هم بازنده شدند و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کردند.
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد
تیم ملی والیبال ایران با این باخت شانس صعود به فینال مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷ را از دست داد و در آخرین مسابقه این دوره از مسابقات لیگ جهانی فردا از ساعت ۱۹ و ۵۵ به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهد رفت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.