• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

حمله موشکی ایران دارای پیام های بسیاری برای دشمنان این نظام بود/ مسیر راهپیمائی روز قدس مشخص شد

  • کد خبر : 63331
  • 30 خرداد 1396 - 11:15
حمله موشکی ایران دارای پیام های بسیاری برای دشمنان این نظام بود/ مسیر راهپیمائی روز قدس مشخص شد

فرماندار خرم دره گفت: حمله موشکی ایران دارای پیام های بسیاری برای دشمنان این نظام بود و این را به آنان فهماند که ایران با هیچ کسی در خصوص مواضع دفاعی و امنیتی شوخی ندارد و جواب آن ها را می دهد.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمائی روز قدس ضمن  اشاره به حملات اخیر موشکی ایران به مواضع تروریست ها در سوریه گفت: حمله موشکی ایران دارای پیام های بسیاری برای دشمنان این نظام بود و این را به آنان فهماند که ایران با هیچ کسی در خصوص مواضع دفاعی و امنیتی شوخی ندارد و جواب آن ها را می دهد.

وی در ادامه با اشاره به روز قدس گفت:  نامگذاری این روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل نمایش همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از  قدس شریف و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی است.

محمدی در ادامه به اقدامات جنایتکارانه کشورهای حامی تروریسم درکشتار مسلمانان بی گناه به دست گروه های تکفیری و داعش درکشورهای همسایه اشاره کرده و بیان داشت: برگزاری باشکوه روز قدس امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و این حضور مردم در تظاهرات و راهپیمائی ها توسط دشمن رصد می شود.

فرماندار خرم دره  در پایان همکاری تمامی ادارت شهرستان در خصوص   اطلاع رسانی و نصب بنر مربوط به این روز را در نقاط مختلف سطح شهری وروستایی مورد تاکید قرارداد و گفت: همه مسئولین در روز قدس شرکت کنند.

 در این جلسه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم دره از ساعت۱۱ ونیم صبح روز جمعه دوم تیرماه از چهارراه قائم  به سمت مسجد جامع  خواهد بود.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=63331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.