• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

  • کد خبر : 63365
  • 31 خرداد 1396 - 10:55
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت :روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است،مردم ولایتمدار با حضور پروشور خود در راهپیمائی روز قدس جنایات اسرائیل و هم پیمانانش را محکوم خواهند کرد.

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به  نزدیک شده به روز قدس گفت: روز قدس یکی از ایام الله جمهوری اسلامی می باشد که توسط امام راحل نامگذاری شده است که در آخرین جمعه ماه رمضان است که در آن علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل و اشغال فلسطین راهپیمایی اعتراض آمیزی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جنایات فراوان رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین گفت: به فرموده امام راحل : “روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود.”

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: دشمنان با هدف اینکه دامنه تجاوزات خود را نیل تا فرات گسترش بدهند به مبدان آمده بودن که تدبیر اما و نام گذاری روز قدس یاعث شد  نه تنها که شعار انان به حقیقت نپیوندد در مقابل این  ادعاهای آنان  هلال شیعی در این منطقه شکل بگیرد.

احمدی تبار با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمائی روز قدس گفت:  امسال  لازم است نسبت به سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم تا به دشمنان  ثابت کنیم که برای حفظ اسلام  از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی گفت: : مسلمانان جهان باید با بصیرت  لازم، مواضع ضداسلامی دولت های غربی و آمریکا که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را خوب ببینند و در نقطه مقابل آن که اولویت قائل شدن برای راهپیمایی روز جهانی قدس است عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره با اشاره به مسیر راهپیمائی روز قدس در خرم دره گفت: در شهرستان خرم دره هم راهپیمائی روز قدس در روز چمعه در ساعت ۱۱و نیم از محل چهارراه قائم شروع و تا مصلی نماز جمعه ادامه خواهد یافت و مردم ولایتمدار با حضور پروشور خود جنایات اسرائیل و هم پیمانانش را محکوم خواهند کرد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.