• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

ساختمان دادگستری شهرستان خرمدره ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 63395
  • 01 تیر 1396 - 10:14

معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان به افتتاح پروژه استخر دادگستری در هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: به همین منظور ساختمان دادگستری خرمدره در ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

منصور بلباسی، معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان امروز(۳۰ خرداد) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار تشکیلات قضایی از اصحاب رسانه، انعکاس عملکرد این قوه با رعایت امانتداری به اطلاع عموم مردم است.

وی با بیان اینکه در هفته قوه قضائیه برنامه های متعددی پیش بینی شده است، گفت: نشست هم اندیشی نمایندگان حقوقی و بخش خصوصی در این هفته برگزار می شود.

این مقام مسوول افزود: این نشست با حضور ۳۰۰ نفر از رئوسا و کارشناسان حقوقی بخش خصوصی و دولتی برای آشنایی با قوانین و مقررات برگزار می شود.

بلباسی با یادآوری اینکه همایش تجلیل از همکاران قضایی، اداری و بازنشستگان با معرفی قضات نمونه از دیگر برنامه های این هفته است، گفت: افتتاح پروژه های عمرانی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و برگزاری شهدای هفت تیر از دیگر برنامه های این هفته است.

وی تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد را از ماموریت های اصلی دادگستری عنوان کرد و گفت: در همین راستا از دو سال گذشته طرح نظارت بر عملکرد کارکنان دادگستری در سه مرحله ارزیابی کارکنان، بازرسی از رفتار و عملکرد کارکنان و  پیگیری و پاسخگویی به شکایات مورد توجه قرار گرفته است.

معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این ماموریت در سال جاری هم در دستور کار معاونت قرار دارد، تصریح کرد: عدم جذب نیرو در برنامه پنجم توسعه موجب شده است مشکل نیروی انسانی در قوه قضائیه ریشه دار باشد چرا که ۴۴ درصد پست های این مجموعه بلا تصدی می باشد.

این مقام مسوول ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در بخش قضایی و نیروی انسانی منجر به عدم اجرای ماموریت های دادگستری نشده است و در سال جاری ۱۵۰ نفر جذب نیرو در  دستور کار قرار دارد.

بلباسی با بیان اینکه در بخش قضایی هم ۴۴ درصد پست ها بلاتصدی می باشد، خاطرنشان کرد: به منظور تامین این پست در سال جاری جذب قاضی خواهیم داشت.

معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان افزود: در سال جاری پروژه های استخر دادگستری در مجموعه فرهنگی و ورزشی ولایت در گلهشر کاظمیه در ۱۳ هزار مترمربع آماده بهره برداری است که در این هفته با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

بلباسی اعتبار هزینه شده در این پروژه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دادگستری شهرستان خرمدره هم در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه با پیشرفت ۹۵ درصد در ۲ ماه آینده با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

این مقام مسوول با بیان اینکه ۵۰ درصد ارباب رجوع هایی که به این مجموعه مراجعه می کنند به جهت شاکی بودن از عملکرد این مجموعه ناراضی هستند، گفت: با اجرای این طرح میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان افزایش یافته است.

شبستان

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.