• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است

  • کد خبر : 63421
  • 01 تیر 1396 - 13:22
شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است

امام جمعه خرم‎دره گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است و ما وظیفه داریم از همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان فلسطین و از هر مظلومی حمایت کنیم

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی   ضمن تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قدس مایه وحدت و اتحاد همه مسلمانان است و می‌توان حول محور قدس متحد شده و از استکبار رهایی یافت، تصریح کرد: از ضعفی که به دلیل اختلاف بین جوامع مسلمانان به وجود آمده، دولت‎های دیگر از ملت‎های مسلمان سوء استفاده می‎کنند.

امام جمعه خرم‎دره   اضافه کرد: قدس شریف، قبله نخست مسلمانان بوده و می‏تواند همه مسلمانان را متحد کند چرا که برای همه مذاهب و ملت‎ها محل مقدسی محسوب می‎شود.

حسینی با اشاره به اینکه قدس در حال حاضر در دست یک عده صهیونسیت است، افزود: قدس موجب وحدتی است که این وحدت رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است، یادآور شد: ایران اسلامی اکنون منادی اسلام بوده و تنها کشوری است که مسأله فلسطین، مسأله نخست آن است.

امام جمعه خرم‎دره با بیان اینکه امیدوار هستیم ملت‎ها بیدار شوند و حکام منطقه به حرف ملت خود و به مسأله فلسطین توجه کنند، ادامه داد: ما وظیفه داریم از همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان فلسطین و از هر مظلومی حمایت کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه آزادی قدس شریف یکی از آرمان‎های امام خمینی (ره) بوده است، اظهار کرد: باید با تلاش به این آرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند.

وی با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم که جنگ آخرالزمان هم در کنار قدس رخ می‎دهد و امام زمان با لشکر کفر در آنجا مبارزه خواهند کرد، افزود: مردم ایران برای گرامیداشت این روز باید در صحنه حاضر باشند چون دشمنان این صحنه را می‎بینند و این حضور باشکوه، موجب رعب در دل آنها می‎شود.

حسینی با تاکید بر حمایت استکبار جهانی از گروه داعش، اضافه کرد: هدف اصلی آنها فراموش کردن مسأله فلسطین است تا حواس مسلمانان و مردم دنیا از فلسطین به سوی دیگری برود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مواقع، افرادی که اولویت سنجی ندارد، ممکن است درک درستی از حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین نداشته باشند، تصریح کرد: دلیل اصلی حمایت ما این است که همه انسان‎ها در نزد خداوند یکسان هستند.

امام جمعه خرم‎دره گفت: مردم شیعه و سنی برادر هستند، ما در حمایت از فلسطین، از یک گروه یا جناحی حمایت نمی‎کنیم بلکه به دستور الهی که حمایت از مظلوم است، عمل می‎کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.