• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
7

۹۵ نفر در استان زنجان از طریق آزمون دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند

  • کد خبر : 63839
  • 14 تیر 1396 - 8:30

رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: ۹۵ نفر در استان زنجان از طریق آزمون دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند که ۳۰ درصد این افراد را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

شهرام طهماسبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان سال گذشته ۹ کارگروه تخصصی برای رفع موانع تولید تشکیل شد.

وی در مورد اقدامات انجام گرفته توسط این کارگروه‌ها عنوان کرد: این کارگروه‌ها در ۱۱۱ جلسه کار فشرده ۸۳۳ مصوبه تنظیم کردند که ۸۵ درصد از این مصوبات نهایی و اجرا شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه ۱۳ درصد مصوبات در حال  نهایی شدن هستند، افزود: ۲ درصد از مصوبات نیز باقی مانده‌اند که میزان قابل قبولی است.

وی در رابطه با  ارزیابی موفقیت دستگاه‌های اجرایی گفت: میانگین درصد موفقیت دستگاه‌های اجرایی استان ۸۰ درصد است و امیدواریم دستگاه‌هایی که میزان موفقیت کمتری داشته‌ا‌ند امسال با اجرای تکالیفی که برعهده آنها گذاشته شده درصدد جبران برآیند.

طهماسبی با بیان اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی تنها  مربوط به بخش سخت افزاری دستگاه‌ها نیست و باید در زیرساخت‌های نرم‌افزاری نیز اقداماتی انجام گیرد، ابراز کرد: اقدامات بهره‌ورانه نیز در استان انجام گرفته است که از آنها می‌توان به تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم‌های نوین آبیاری، توسعه کشت گلخانه‌ای و سایر موارد اشاره کرد.

وی با اشاره به فعال‌‌سازی واحد‌های نیمه فعال یا تعطیل افزود: تعدادی از واحدهایی که از چرخه  تولید خارج شده بودند مثل چند واحد معدنی را به چرخه تولید بازگرداندیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در مورد آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: از ۱۰ هزار و ۵۶۰ نفری که قرار است در این آزمون وارد دستگاه‌های دولتی شوند، سهمیه استان زنجان ۹۵ نفر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد این ۹۵ نفر از خانواده ایثارگران هستند، گفت: ۱۶ نفر از کل سهمیه استان فقط آقا، ۱۸ نفر فقط خانم و باقی از هردو جنسیت هستند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=63839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.