• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

واریز ۱۲ میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری‌های و دهیاری‌ها در استان زنجان

  • کد خبر : 64072
  • 21 تیر 1396 - 11:21

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به واریز ۱۲ میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری‌های و دهیاری‌ها در سه ماهه نخست امسال گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد جدید در سال ۹۵ شناسایی و تشکیل پرونده دادیم.

به گزارش نبض سحر، میرحیدر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم   اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۲ میلیارد تومان و در سه ماهه نخست امسال ۱۲ میلیارد تومان از منابع مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز کردیم.

وی در رابطه با مبارزه جدی و قاطعانه با فرار مالیاتی ابراز کرد: با بررسی ۲۵ پرونده مالیاتی که در مجموع ۸۰ میلیون تومان مالیات پرداختی داشتند‌، ۸ هزار و ۱۳۴ برگ تشخیص متکی به اسناد و مدارک را صادر کردیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در مورد شناسایی واحدهای جدید برای پرداخت مالیات عنوان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد جدید در سال ۹۵ شناسایی و تشکیل پرونده دادیم.

وی با بیان اینکه ۲ نفر در رابطه با فروش فاکتورهای صوری در استان شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: این دو نفر به  دادگستری معرفی شدند که بررسی پرونده آن‌ها در مرحله دادرسی است.

رضوی در مورد افزایش رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی موثر به مودیان عنوان کرد: ۲۶ هزار و ۸۳۱ گواهی  موضوع ماده ۱۸۷ و ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم  صادر کردیم.

وی با بیان اینکه طبق قانون گواهی موضوع ماده ۱۸۷ باید در مدت ۱۰ روز صادر شود ابراز کرد: گواهی ۱۸۷ یا  نقل و انتقال در استان در کمتر از دو ساعت و گواهی موضوع ماده ۱۸۶ در مدت پنج روز صادر شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی با موضوع مالیات بر ارزش افزوده برای آگاهی مودیان برگزار کردیم، گفت: پاسخ‌گویی به سوالات مودیان با تلفن ۱۵۲۶، در سال گذشته ۴ هزار و ۸۹۲ و از ابتدای سال تا کنون ۴ هزار و ۹۷۴ مورد بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=64072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.